العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 08-09-2014, 04:54 AM
moataz_mohamed moataz_mohamed غير متواجد حالياً

moataz_mohamed is on a distinguished road
افتراضي رد: ١٣٠٠ سي سي مانيول افضل ولا ١٦٠٠ اتوماتيك

حضرتك و الله انا في الحياد جدا و مش عشان معايا لانسر انا كده كده معايا ١٣٠٠ فانا مش في المقارنه اصلا بي انا اصحابي معاهم لانسر ١٦٠٠ مانيوال و واحد صحبي معاه النترا ٢٠٠٩ اوتو و الله الانسر ديما بيحط عليه بمعني الكلمة و احنا شباب طبعا و علطول بنجري بس حضرتك اول واحد اشوفه يقول الانسر ال١٦٠٠ متقدرش علي الينتر ازاي كفاية اسم الانسر كعربية جري و شباب و كده اسل اي حد حضرتك تعرفه الانسر غنيه عن التعريف و كفاية فعلا ان دي كورييي و دي يباني
قديم 08-09-2014, 05:18 PM
no love no love غير متواجد حالياً

no love is just really niceno love is just really niceno love is just really niceno love is just really nice
افتراضي رد: 1300 سي سي مانيول افضل ولا 1600 اتوماتيك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moataz_mohamed مشاهدة المشاركة

حضرتك و الله انا في الحياد جدا و مش عشان معايا لانسر انا كده كده معايا 1300 فانا مش في المقارنه اصلا بي انا اصحابي معاهم لانسر 1600 مانيوال و واحد صحبي معاه النترا 2009 اوتو و الله الانسر ديما بيحط عليه بمعني الكلمة و احنا شباب طبعا و علطول بنجري بس حضرتك اول واحد اشوفه يقول الانسر ال1600 متقدرش علي الينتر ازاي كفاية اسم الانسر كعربية جري و شباب و كده اسل اي حد حضرتك تعرفه الانسر غنيه عن التعريف و كفاية فعلا ان دي كورييي و دي يباني
اولا اللي رد وقال ان الالنترا تتفوق في السرعه مش انا لوحدي تقريبا كلنا مجمعين علي كده
ملاك السياره تقريبا هعم اللي واخدنا علي قلبهم شويه لان كلكم بتتكلموا بلهجه اختفت خلاص ان دي ياباني ودي كوري
وبما ان ال 1600مانوال بيحط علي الالنترا 2009 كل مره وبيبهدلها يبقي ليه انت بره المقارنه 1600 بيقطعها يبقي ال 1300 يدوب يمشي معاها جرب كده يمكن تطلع منها انت كمان ماهي كوري وانت ياباني:w6w200504112236376 d

وطول ما اللي بيكلمني ويتناقش معايا بيقولي ياباني وكوري
ببقي مفيش فايده للنقاش هيبقي وجع قلب علي الفاضي اصلا

واحد يقولي الاوتو طلعت من الالنترا 2013 وهو مشغل التكييف ومعاه 4 افراد والتاني يقولي المانوال طلعت من 2009

وياجماعه اقتنعوا زي ما انتوا عاوزين انتوا احرار اللانسر يابااااااااني ومفيش عربيها تحصلها
ما الاخوان مقتنعين ان مرسي راجع عادي يعني :w6w2 00504112236376d

التعديل الأخير تم بواسطة no love ; 08-09-2014 الساعة 05:40 PM
قديم 09-09-2014, 01:04 AM
الصورة الرمزية the ultimate opportunity
the ultimate opportunity the ultimate opportunity غير متواجد حالياً
من انا؟: karim mohamed
التخصص العملى: طالب ثانية ثانوى
هواياتي: بحب جميع السيارات و اخبارها و المصارعة (Wwe)

the ultimate opportunity has a spectacular aura aboutthe ultimate opportunity has a spectacular aura about
افتراضي رد: ١٣٠٠ سي سي مانيول افضل ولا ١٦٠٠ اتوماتيك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moataz_mohamed مشاهدة المشاركة

حضرتك و الله انا في الحياد جدا و مش عشان معايا لانسر انا كده كده معايا ١٣٠٠ فانا مش في المقارنه اصلا بي انا اصحابي معاهم لانسر ١٦٠٠ مانيوال و واحد صحبي معاه النترا ٢٠٠٩ اوتو و الله الانسر ديما بيحط عليه بمعني الكلمة و احنا شباب طبعا و علطول بنجري بس حضرتك اول واحد اشوفه يقول الانسر ال١٦٠٠ متقدرش علي الينتر ازاي كفاية اسم الانسر كعربية جري و شباب و كده اسل اي حد حضرتك تعرفه الانسر غنيه عن التعريف و كفاية فعلا ان دي كورييي و دي يباني
انا بشكرك جدا يا استاذ معتز والله هو دا اللى انا بقولوا ومحدش كان مصدقنى

CM Punk Best In The World

Finally...I Finished.Thank God
قديم 09-09-2014, 01:10 AM

the ultimate opportunity has a spectacular aura aboutthe ultimate opportunity has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Marlborooo مشاهدة المشاركة

وعلي فكرة البومة عربية اعتمادية وقطع غيارها كويسة (بس كده مش اكتر )
وانك ماشي علي 170كم وطلعت من جيب و 3 عربيات غيرها وانت مشغل التكيف

معلش اعذرني صعب نفسيا عليا اعديها معلش ممكن يكون محدش كان بيشد معاك وانت مخدتش بالك

وبعدين 170كم مسمهاش سرعة

سؤال سخيف وقليل الذوق مني سيادتك مطلع رخصة من قد ايه ومتأسف للسؤال لو مش عاوز تجاوب حقك
متزعلش من كلامي
اولا.... دا اللى حصل معايا وهما كانوا بيشدوا واكتر واحد كان بيشد وبياخد غرز كمان
كانت الجيب عربية سيقها عسكرى (لان اللى قاعد ورا مدير مركز باين عليه لان العربية متفيمة غامق و كمان نمر جيش)
ثانيا..... دا مش سؤال سخيف ولا حاجة انا عندى 17 سنة لسة مطلعتش رخصة (اخرى اسوق جوا البلد فى شوارع مفهاش كماين و يكون ابوية قاعد جنبى)(((((مش من وراه))))
ثالثا.....ياريت حضرتك اللى متكونش زعلت من كلامى.

تحياتى

قديم 09-09-2014, 01:28 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة no love مشاهدة المشاركة

اولا اللي رد وقال ان الالنترا تتفوق في السرعه مش انا لوحدي تقريبا كلنا مجمعين علي كده
ملاك السياره تقريبا هعم اللي واخدنا علي قلبهم شويه لان كلكم بتتكلموا بلهجه اختفت خلاص ان دي ياباني ودي كوري
وبما ان ال 1600مانوال بيحط علي الالنترا 2009 كل مره وبيبهدلها يبقي ليه انت بره المقارنه 1600 بيقطعها يبقي ال 1300 يدوب يمشي معاها جرب كده يمكن تطلع منها انت كمان ماهي كوري وانت ياباني:w6w200504112236376 d

وطول ما اللي بيكلمني ويتناقش معايا بيقولي ياباني وكوري
ببقي مفيش فايده للنقاش هيبقي وجع قلب علي الفاضي اصلا

واحد يقولي الاوتو طلعت من الالنترا 2013 وهو مشغل التكييف ومعاه 4 افراد والتاني يقولي المانوال طلعت من 2009

وياجماعه اقتنعوا زي ما انتوا عاوزين انتوا احرار اللانسر يابااااااااني ومفيش عربيها تحصلها
ما الاخوان مقتنعين ان مرسي راجع عادي يعني :w6w2 00504112236376d
اولا....انا مش عايز حضرتك تزعل من كلامى لكن والله دا اللى حصل قدام عينى

ثانيا....انا فى حكاية الحصنة دى قصدى ان اليابانى معروف عنه الشد و القوة من الهوندا للميتسوبيشى وبعدين حضرتك لو جربت اللانسر حتفهم انا قصدى ايه وبعدين انا واحد صاحبى معاه النترا 2013 الفئة التانية اوتو بيقولى عربية من الاخر فى الشد والجرى لكن بيقولى مش حاسس ان العربية دى معمولة للكلام ده حاسس انها للرفاهية مش للفرك زى اللانسر اللى معروف قوتها و(ضعفها)فى الاوبشنز عشان متوسعين فى حتة الجرى و الشد دى (دا انا نفسى اجرب الevo بس فين بقا الاقيها)

ثالثا..... لازم نقول فى الكلام ونفرق ان دى (يابانى)ودى(كورى) لان الاتنين معروفين

اخيرا.....انا عندى لحضرتك سؤالين
1.حضرتك سوقت لانسر قبل كده وقارنتها مع اى عربية تانية
2.من خبرة حضرتك.مين يكسب لو جبنا هوندا سيفيك 2014 اعلى فئة (ضد) النترا 2014 اعلى فئة ((يابانى VS كورى))

متزعلش حضرتك من كلامى لو ضايقك وتقبل تحياتى.