العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 113

قديم 28-05-2009, 02:33 AM
الصورة الرمزية مينا
مينا مينا غير متواجد حالياً
تاجر (إدارة المنتدى غير مسئولة عن التعاملات التجارية بين الاعضاء)

مينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اشترى a113 ولا لأ؟؟

اشتريها بس استحمل مقالبها
قديم 28-05-2009, 03:12 AM
gold_killer gold_killer غير متواجد حالياً

gold_killer has a reputation beyond reputegold_killer has a reputation beyond reputegold_killer has a reputation beyond reputegold_killer has a reputation beyond reputegold_killer has a reputation beyond reputegold_killer has a reputation beyond reputegold_killer has a reputation beyond reputegold_killer has a reputation beyond reputegold_killer has a reputation beyond reputegold_killer has a reputation beyond reputegold_killer has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مينا مشاهدة المشاركة

اشتريها بس استحمل مقالبها

زى ايه يعنى
بما انك تاجر فاكيد عارف ايه اللى بيحصل فى العربيه دى فياريت تقولى على عيوبها وابقى متشكر جدا ليك
قديم 28-05-2009, 03:36 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

هيا افضل من السبارك كجوده و تقفيل
في رأيي لو مش مقتنع بالاسبرانزا اوي حاول تزود
و تجيب هيونداي i10
دا اختيار تاني ممكن تفكر فيه بس 1000 سي سي برضه

حـازم خـضـر

قديم 09-07-2009, 11:24 AM
dmx20082009 dmx20082009 غير متواجد حالياً

dmx20082009 is on a distinguished road

اخى العزيز انا كنت زيك كده قبل ما اشترى A113 لكن بعد ما اشتارتها انا بؤلك اشتيريها

العربية ممتازة جدا فى كل شئ انا سمعت ان فى واحد كان بيقول مش ثابتة على الطريق

وبيقلك الفرامل بتعتها وحشة اخى انا كنت سايق فى العين السخنة على سرعة 200 افلت العداد بتعها والله ماكنت حاسس الى انا سايق على 200 من كتر الثبات بتعها على الطريق وعلى فكرة كنت مشغل التكيف والفرامل بتعتها ممتازة بتتحكم فى العربية كلها
والى كمان بيقولك انى العربية كلها صينى قوله خليه يفتح كبوت العربية ويقرا كويس هناك اشياء كثيرة مكتوب عليها مصنوعة فى المانيا والمتور بتعها من شركة نمساوية التى تصنع محركات فولكس فاجن واودى والله الكلام الى بقوله ده مش كذب بس حبيت انصحك توكل على الله واشتريها وانت الكسبان صدقنى
قديم 09-07-2009, 11:26 AM
dmx20082009 dmx20082009 غير متواجد حالياً

dmx20082009 is on a distinguished road

وعلى فكرة العربية 52000 اذا كانت قسط او هاتشتيريها كاش هتبقى 55000 والعربية فى

ارتفاع مستمر وقطع غيرها موجودة فى التوكيل وبرة التوكيل بقت قطعها منتشرة