العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 11-02-2012, 04:59 PM
samirsaid1 samirsaid1 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: accountant

samirsaid1 has a brilliant futuresamirsaid1 has a brilliant futuresamirsaid1 has a brilliant futuresamirsaid1 has a brilliant futuresamirsaid1 has a brilliant futuresamirsaid1 has a brilliant futuresamirsaid1 has a brilliant futuresamirsaid1 has a brilliant futuresamirsaid1 has a brilliant futuresamirsaid1 has a brilliant futuresamirsaid1 has a brilliant future
افتراضي رد: لكل من يقول عدم ثبات الفيرنا بعد 120 ك

هى العربية دى جميلة وصوت موتورها بيعجبنى جداا
قديم 11-02-2012, 05:14 PM
الصورة الرمزية محمد فيصل
محمد فيصل محمد فيصل غير متواجد حالياً

من انا؟: العبد الفقير لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا السيارات
هواياتي: القراءة فى الموضوعات الفنيه وبالاخص فنيات السيارات

محمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond repute

طبعاً العضو الكريم صاحب الموضوع ربنا يحفظة ويستر طريقة وطريق اخويا كورسير ب195 كم على الطريق الغربى
الفيرنا معيا من 4 سنين ومعدلها لاكسنت كورى 2004
وبكل صراحة احب اقول ان الموضوع ستر من الله سبحانه وتعالى
ولا يمكن تعميم ان الجرى بهذة الصورة هو شطارة
انما انه ستر الله سواء بالفيرنا او اى عربية آخرى
دمتم جميعاً سالمين

قديم 11-02-2012, 07:51 PM
corsair
Guest

تسلملي يا محمد يا فيصل وربنا يسترها علينا جميعا وانا مش بحب الجري بالعربية وانا عملتها مره واحده بس علي الطريق الصحرواي الغربي لان الطريق كان طويل والاسفلت كان لسه مفروش جديد مسطره فحبيت اشوف العربية بس عامله ازاي زي اختبار كدا ومن بعدها مفيش جري اخري 130 ل 140 لكن الطبيعي 100 ل 120 وتقبل تحياتي يا زعيم
قديم 11-02-2012, 10:40 PM
الصورة الرمزية borio1704
borio1704 borio1704 غير متواجد حالياً
من انا؟: أعشق السيارات، أحب اليابانية، الكورية، ولا أفضل الأوروبية
التخصص العملى: استشاري نظم جودة
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

borio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond repute

يا جماعة
الراجل قال: "مع شوية تظبيط صغيرين"

يعني العربية لما حتشتريها من التوكيل مش هتبقى ثابتة زي لما تتظبط

وبعدين الموديل ده بالذات كان داخل مسابقة الراليات في سنة 2000، 2001 ، 2002، وكان بيحقق نتائج معقولة... اللي عايز يعرف أكتر يدور في النت على Hyundai Accent WRC

يعني الثبات موجود.. بس كل حاجة بالعقل

ما ينفعش تقارن عربية متنها 80 ألف بعربية تانية تمنها 400 ألف وتقولي ثبات

سيبك من الجمرك... الآكسن 2012 ثمنها حوالي 35 ألف ريال سعودي، والجولف ثمنها 100 ألف ريال

أكيد اللي حيدفع المبلغ ده في عربية زي الجولف طلباته أعلى من الأكسنت

لو عايز تاخد عربية كوري بنفس إمكانيات الألماني.. الموضوع مش صعب.. بس مش ده هدف الكوريين دلوقتي على الأقل
قديم 12-02-2012, 03:35 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة borio1704 مشاهدة المشاركة

يا جماعة
الراجل قال: "مع شوية تظبيط صغيرين"

يعني العربية لما حتشتريها من التوكيل مش هتبقى ثابتة زي لما تتظبط

وبعدين الموديل ده بالذات كان داخل مسابقة الراليات في سنة 2000، 2001 ، 2002، وكان بيحقق نتائج معقولة... اللي عايز يعرف أكتر يدور في النت على Hyundai Accent WRC

يعني الثبات موجود.. بس كل حاجة بالعقل

ما ينفعش تقارن عربية متنها 80 ألف بعربية تانية تمنها 400 ألف وتقولي ثبات

سيبك من الجمرك... الآكسن 2012 ثمنها حوالي 35 ألف ريال سعودي، والجولف ثمنها 100 ألف ريال

أكيد اللي حيدفع المبلغ ده في عربية زي الجولف طلباته أعلى من الأكسنت

لو عايز تاخد عربية كوري بنفس إمكانيات الألماني.. الموضوع مش صعب.. بس مش ده هدف الكوريين دلوقتي على الأقل
طيب ممكن حد يقولى ايه نوعية التظبيط الصغيرين اللى يخلو الفيرنا ثابتة على 195 وبدراع واحد !!

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش