العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 113

قديم 27-02-2012, 11:51 AM
eldj eldj غير متواجد حالياً

eldj is on a distinguished road
افتراضي رد: اية رايكم فى a113 موديل 2012

انا نفسي الاقي حاجة و يارب تحصل هنا نفسي حد كدة يمسك العربية و يجيبلنا العيوب المشهورة في التصنيع في الموديلات السابقة و العيوب الأشهر اللي بتظهر مع بداية الاستخدام و يقولنا مو 2012 هل العيوب دي خلاص مش موجودة ولا لسة موجودة....يعني حاجة زي موضوع العفشة الناشفة ده ايه تم حله ولا لسة ..موضوع الفتيس اللي بيعض في الغيارات لانه بالنسبة ليا موضوع قااااااااتل انا بعت العربية اللي قبل كدة بسببه؟

ده غير الحاجات اللي بنسمع عنها ومش عارفين نصدقها ولا لا زي كهربة العربية مش مظبوطة وبتحتاج تروح تعدلها في التوكيل و التكييف يوم شغال و 10 لا والسنتر بيعلق حاجات كتير تخلي الواحد يكره نفسه...ياريت تطمنونا
قديم 27-02-2012, 03:30 PM
merna amer merna amer غير متواجد حالياً

merna amer will become famous soon enough

انا بمونها 10 لتر بعد بيها اسبوع رايح جاى بس انا مشاويرى مش كتير فمش قادره افيدك اوى لكن هى عموما لما روحت اخدها من المصريه للسيارات كان معروف عنها انها عربيه موفره جداااااا فى البنزين وده اللى انا شوفته باردزو
قديم 27-02-2012, 03:47 PM
moustafa.peace moustafa.peace غير متواجد حالياً

moustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to behold

بجد ميرسى كتير على اهتمامك وياريت كل الاعضاء يكونوا فعاليين زيك كدة عشان الكل يستفاد على العموم انا حسمت القرار بنسبة كبيرة لصالح a113 والله انا حاسس انها عربية كويسة وحاسس ان موديل 2012 تقريبا تلافوا كل العيوب اللى كانت موجودة قبل كدة من عفسة ومساعدين وغيرها شكرا جدا لحضرتك
قديم 28-02-2012, 01:01 AM
MessiLoVeR MessiLoVeR غير متواجد حالياً
هواياتي: InterNET

MessiLoVeR is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moustafa.peace مشاهدة المشاركة

بجد ميرسى كتير على اهتمامك وياريت كل الاعضاء يكونوا فعاليين زيك كدة عشان الكل يستفاد على العموم انا حسمت القرار بنسبة كبيرة لصالح a113 والله انا حاسس انها عربية كويسة وحاسس ان موديل 2012 تقريبا تلافوا كل العيوب اللى كانت موجودة قبل كدة من عفسة ومساعدين وغيرها شكرا جدا لحضرتك
حسب كا عرفت ان العفشة والمساعدين مش عيييييييييييييب
هى كده تصميمها بيخلى العافشة كده علشان تثبت ف الارض
بص
عافشة ناعمة زى الهيونداى ثباتها بيكون اقل
عافشة ناشفة ثباتها اعلى واديك شايف الفيرنا بعدال120 بتعمل شقلبظات
وناس هنا بA113 عملت 180 وفل وثبات

انا كمان محتار بس مش عارف بقى لان فية ظروف الواحد اتحط فيها فيارب اقدر اجيب العربية قبل ما المشكلة تكبر
قديم 28-02-2012, 10:41 AM
moustafa.peace moustafa.peace غير متواجد حالياً

moustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to behold

ان شاء الله تعدى الظروف على خير وتجيب اللى نفسك فيها وكلامك جميل جدا وصح ومفيش نقاش علية والله انا شايف انها تستاهل وبصراحة المواصلات وخاصة المترو اصبح لايطاق