العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 28-04-2011, 05:53 AM
drali drali غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الصيدلة

drali is a jewel in the roughdrali is a jewel in the roughdrali is a jewel in the roughdrali is a jewel in the rough
افتراضي ارحمنا بقى يا عم غبور

يا جماعة أنا سمعت أخبار أن الفيرنا gls مانيوال بقت ب 72250

ليه بقى ان شاء الله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

دي كانت من يومين ب 71750

ليه تزيد 500 جنيه ؟؟؟

هو احنا بنلاقى الفلوس فى الشارع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

أنا كنت بفاضل بينها وبين اللوجان وكنت والله استقريت عليها بس بالطريقة دى هرجع للوجان تانى ومش هشتريها بالعند فى غبور

يا جماعة انتوا رأيكوا ايه من حقى دمى يغلى ولا لأ???????

أنا عارف أن 500 جنيه مش حوار وده مش اللى انا اقصده لكن الأسلوب . يعنى أهو رفعها 500 بعد يومين هتلاقيه رفعها 500 كمان وهى أصلا من 6 شهور كانت ب67500 وقبل الثورة علطول كانت ب 69950 أنا مش عارف هو ناوى يوصل بينا لحد فين؟؟؟؟

حاجة تقرف يعنى رضينا بالفيرنا و الفيرنا مش راضية بينا

التعديل الأخير تم بواسطة drali ; 28-04-2011 الساعة 06:04 AM
قديم 28-04-2011, 06:32 AM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ارحمنا بقى يا عم غبور

غبور ده حرام عليه بصراحه ..

بوظ سمعه العربيات الهيونداى فى مصر ..

بقت الهيونداى عربيات شعبية جدا وخالية من الكماليات على ايده ..

لو عايز نصيحتى سيبك من الفيرنا خالص وارجع فكر تانى فى اللوجان وصدقنى مش هتندم ان شاء الله ..

لان انا شايف ان الميزة الوحيدة اللى بتتفوق فيها الفيرنا على اللوجان هى قوة الموتور .. فقط لا غير .. بالاضافة الى رخص قطع الغيار ..

لكن فى الوسع والاوبشنز والتقفيل والثبات والعفشة .. تتفوق اللوجان بشده ..

ده زائد ان اللوجان ارخص من الفيرنا ..

يبقى ليه ؟؟؟

ارجو انك تعيد التفكير وتشوف الموضوع ده ..

http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=51487

تحياتى يا غالى .....

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ

قديم 28-04-2011, 07:48 AM
Egy News Egy News غير متواجد حالياً

Egy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant future

توكيل غبور عايز الحرق اساسا

تابع اخبار مصر و العالم لحظه بلحظه
www.egynews.info
قديم 28-04-2011, 09:15 AM
الصورة الرمزية RENAULT 18
RENAULT 18 RENAULT 18 غير متواجد حالياً

RENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond repute

غبور بقى مستفز قوى .......... حرام عليه اللى بيعمله ....

طب غلى الRB قولنا معلش و كمان هيغلى الفيرنا !!!!!!!

That is My Renault

قديم 28-04-2011, 11:42 AM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

انت مشكلتلك فى الـ 500 ج الزياده !!!!
امال هتعمل ايه لو اتعاملت معاهم فى التوكيل ؟؟؟