العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 20-06-2010, 03:38 AM
الصورة الرمزية esafegypt
esafegypt esafegypt غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان بدائي

esafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud of
افتراضي رد: خواطر ما قبل الفيرنا

متشكر جدا أ/ مظهر انا قريت التعليق ده على كونتاكت كار وتقريبا قريت اغلب التعليقات لانى متابع قديم فى كونتاكت كار هو موقع محترم ومعلوماتة كويسة بس عيبة الوحيد هو ان فى بعض الموديلات مبيكونش فيها الصور الحقيقية للموديل ذى صور الفيرنا كلها استار ههههههه وبردوا الاسعار انا الحمد لله هشتريها بالسعر الجديد 72500 وده من كرم ربنا انا بشكرك انك طمنتنى على العربية اللى هشتريها ومنتظرين باقى الفيرناوية هههههههههههههه

قديم 20-06-2010, 09:40 AM
kae kae غير متواجد حالياً

kae is a jewel in the roughkae is a jewel in the roughkae is a jewel in the rough

السلام عليكم

أستاذ ايساف , مبروك مقدما وربنا يباركلك فيها

احب أقول لحضرتك فعلا هو ده الاختيار الصح , أنا بقالي شهر كامل بدور في المنتديات وبقراء الرفيوهات ..إلخ... وفعلا وصلت إن الفرنا برغم أي عيوب فيها هتكون أحسن اختيار في حدود el-70000

مبروك وياريت حضرتك ترفعلنا الصور
قديم 20-06-2010, 10:52 AM
corsair
Guest

الف مبروك مقدما يا استاذ ايساف وربنا يديك خيرها ويكفيك شرها

العربية بسم الله ما شاء الله جميلة جدا

الاتوماتيك بتزيد علي الفول اوبشن المنيول في فوانيس الشبورة وجنوط 14 ومريات كهربا ولو هتيب الفيرنا استار هتزيد عتب رياضية وسبويلر وشبكة امامية رياضيه وفرش داخلي مختلف وافضل من الفرش القديم وتابلوه وعددات رياضية وطاسات رياضية

واي استفسار تاني احنا في الخدمة وهيبقي كدا الفيرناوية زادو واحد

وتقبل تحياتي
قديم 20-06-2010, 12:55 PM
الصورة الرمزية esafegypt
esafegypt esafegypt غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان بدائي

esafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud of

اخى corsair واخى kae انا سعيد بالردود المشجعة وان شاء الله هنزل الصور قريبا اخى corsair العربية اوتو عادة موش ستار بس انا ان شاء الله اول شئ هركبة الشبكة الرياضية تانى شئ هشيل الفرش واشوف فرش رياضى يكون فيبر او مصنوع من المواد المضغوطة بحيث ان الصالون يبق اوسع شوية وخصوصا الكنبة حتى لو عرفت اغير الكنبة فقط وفى فكرة بس موش هركب اسبويلر لانه فلوس على الفاضى ممكن اعمل فتحه سقف بس لما اخلص الضمان ههههههههههههههههههههههههه ه اللى ناوى يشتغل فى عريتوا الفيرنا يبق يقولى ونتفق ونبداء شغل مع بعض وبردوا الجنوط هغير لونا بس موش عارف هيبف فى مشاكل وال لاء يعنى المشوار طويل بس ان شاء الله هيبق فى شكل تحفة فى الطريق وممنوع سرقة الافكار هههههههههههههههههههههه

قديم 20-06-2010, 05:40 PM
corsair
Guest

هههههههههههه ده انتا داخل سخن ليه كدا يا ايساف متحاولش تعدل فيها لحد ما فترة الضمان تعدي

بالنسبة للفرش حرام لو شلته هينزل من قيمة العربية كتير انتا ممكن تشيل الفرش والكراسي والكنب عندك وتجيبلك كراسي ريكاردو ولما تفكر تبيعها ترجع كل حاجه زي ما كانت وبالنسبة لفتحة السقف خلي بالك علشان لو متعملتش صح تجيبلك بارومه مع اول نقطة ميه تنزل علي العربية وبالنسبة للجنوط متغيرش عن اللي نازله بيه يعني ممكن تركب جنوط اسبور مقاس 14 اعلي من كدا هتخرج من الضمان

بس والله انا عجبني الحماس بتاعك ده بس انا شايف ان الاسبويلر هيكون اشيك ولو لقيت حد عنده اسبويلرات زي بتاعت الانسر البومه ينفع يركب علي الفيرنا لو عرفت سعره ابقا قولي