العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 20-06-2010, 06:07 PM
الصورة الرمزية esafegypt
esafegypt esafegypt غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان بدائي

esafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud of
افتراضي رد: خواطر ما قبل الفيرنا

هو حماس مبتدئين ههههههههههه بس موضوع البارومة لية اكتر من حل والحمد لله مش مشكلة دلوقت اهم شئ الفرش وانا طبعا مكنتش هغير الفرش وابيعة هههههههه لا عندنا بيت فاضى عاملة ورشة ليا مليان كيسات كومبيوتر ومليان حاجات وخردة ههههههههههه هبق احط فية العفش وهحاول اشوف كراسى وكنبة بيبق شكلهم زى فيبر مضغوط موش بياخد مساحة زى العفش اللى نازل فيها الاسبويلر انا موش مقتنع بية بس انا شوفت طقم أضاءة تحت العربية بس موش نيون هما 6 او 8 كشافات بتتركب بلازق او بشنيور زى مانت عايز وفى منهم جميع الالوان انا عايزك تقول سعر ليهم اشوف انا اتضحك عليا وال لاء لان كان فى صديق نازل من بولندا وقولت له امبارح يجيب لى الطقم ده والموقع تحفة فى شوية اكسسوارات انا كنت عايز اشترى حاجات كتير بس للاسف هو مكنش معاه مكان فى الشنط والوزن معاه كان كتير عموما انا اشتريت الطقم ده بما يساوى 25 جنية مصرى يابلاش وهرفع لكم صور الطقم ده بس لما ربنا يرزق بكاميرا كويسة هههههههههههههههههه المهم انا هنتظر لما الضمان يخلص مع انى موش مقتنع بية لان احمد كار علمنى ازاى اعمل الصيانة بنفسى الله يكرمة الفيديوا بتاعه جامد اوى وانا فهمت من اول مره الحمد لله

قديم 21-06-2010, 12:04 PM
kae kae غير متواجد حالياً

kae is a jewel in the roughkae is a jewel in the roughkae is a jewel in the rough

استلمت ولا لسة ؟ عامتا مبروك مقدما
قديم 23-06-2010, 10:49 AM
corsair
Guest

والله يا ايساف انتا برنس زمانك لعلمك انتا ممكن تكلم صاحبك ده لو يعرف يبعتلك من اللمبات ديه هتعمل بيها احلي مشروع هنا وسلملي علي غبور ملك الطيور
قديم 28-06-2010, 08:30 PM
kae kae غير متواجد حالياً

kae is a jewel in the roughkae is a jewel in the roughkae is a jewel in the rough

الصور فيين يا ايساف باشا

أستمع لأحلى تلاوات القران
http://www.tvquran.com
اللهم اغفر لي و لوالدي