العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 113

قديم 26-08-2011, 09:18 PM
osa92003 osa92003 غير متواجد حالياً

osa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اسبيرانزا a113

لازم حضرتك تقول الاول انت بتقارن العربية بايه بالضبط اى عربيه فى مستوى كماليتها مع اى عربيه كورى بتوصل 67000 يعنى فرق مش اقل من 10000 جنيه
لو معاك ادفع طبعا فى الكورى لكن لو هى دى اخر فلوسك يبقى بدون تردد 113
بس راعى حاجات معينه هتلاقيها
العفشه هتكون ناشفه شويه
التكييف ضعيف شويه فى الحر الشديد
يعنى باختصار اذا كانت مشوايرك كتير اوى اوى وعايز عربيه تدى معاك 24 ساعه مش هتنفعك 113
قديم 26-08-2011, 11:56 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute

على فكره مش هتلاقى عربيه زيرو بالتمن ده بمواصفات زى دى
يعنى هتقارنها بالاسبارك شوف فرق الاوبشنز طيب و القوه

انا شوفت العربيه على فكره على الحقيقه و الله ممتازه
قديم 27-08-2011, 02:59 AM
الدكتور منمن الدكتور منمن غير متواجد حالياً

الدكتور منمن is on a distinguished road

اولا شكرااا لاهتمامكم
- انا كنت بقارنها فى الاول بجيلى باندا لكنى صرفت نظر عنها بعد سماع اراء اللى سألتهم عنها وبعد كده بقيت أقارنها باللادا بعد ما عرفت ان بينزل منها موديلات بتكييف و باور ويمكن دى اكتر منافس معاها دلوقتى رغم انى حابب العربيات الصغير فى الحجم
-و انا انهارده نزلت اتفرجت على ال سبارك و لكن حسييت انها ورق جدا لكن واسعه من جوه ودى نقطه مهمه بالنسبالى عشان انا طويل , لكن مقارنتها ب113 طبعا اسبيرانزا لكن الراجل صاحب المعرض قال ان السعر عند اعادة البيع لل سبارك أفضل
-و عرفت ان ال113 مش متوفره اليومين دول وهتنزل بعد العيد ب55000 فهل الكلام ده صح؟؟؟؟؟؟؟
قديم 27-08-2011, 03:11 AM
الصورة الرمزية محمد عبد النور
محمد عبد النور محمد عبد النور غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد عبد النور
التخصص العملى: كلية الطب

محمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond repute

ايوة كده يا دكتور اللادا مرحلة مهمة فى حياة الدكاترة ههههههههههههههه

هيا انها مش متوفرة اليومين دول صحيح حسب مواضيع للاعضاء فى المنتدى هنا لكن صراحة معرفش حاجة عن السعر

قديم 06-09-2011, 03:58 AM
الصورة الرمزية akmal8000
akmal8000 akmal8000 غير متواجد حالياً

akmal8000 is a jewel in the roughakmal8000 is a jewel in the roughakmal8000 is a jewel in the roughakmal8000 is a jewel in the rough

فعلا يا دكتور سعرها نزل 55000 فى الموقع الرسمى لها بس العربية ممتاز ما فيش اى غبار عليها والتكيف بتعها ممتاز جدا يعنى مش تقلق من حاجة بس المهم استعمالك انت للعربية وخصوصا فترة التليين فى الفترة الاولى خلال 1000كم قبل صيانة الالف واى نصحية انا فى خدمتك وده لينك للموقع الرسمى للسيارة