العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات

منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات قسم (تجارى) خاص بمنتجات سبير كار من فرش واكسسوارات السيارات

قديم 07-05-2014, 01:24 PM
dr_egypt dr_egypt غير متواجد حالياً

dr_egypt will become famous soon enough
غاضب جدا تجربتي السيئه مع سبير كار

السلام عليكم..

انا حبيت اركب فاميه عازل حراري فروحت للاسف عند مول سبير كار اللي في التجمع الخامس و لاقيت عندهم نوعين فأخترت النوع الامريكي و دفعت لهم 475 جنيه للاربع ابواب و الزجاج الخلفي و لكن الفني اللي هناك_اعذروني في كلامي_ما بيفهمش حاجه نهااااائي في تركيب الفاميه و بعد ما خلص تركيبه لاقيت الفاميه مجمع تحته بقع مايه كتير جدا قولت له عليها راح قالي سيب العربيه في الشمس و هي هتروح لوحدها و فعلا سيبتها في الشمس يومين و درجة حرارة الجو 40 و لكن فضلت البقع زي ما هي بالعكس زادت فروحت لهم تاني قعد يحاول معاها ما عرفش راح قعد يقطع فيه و يفك حتت منه و يركب حتت جديده مكانها و للاسف برضوا بعد ما سيبت الفاميه ينشف لاقيته اتشوه اكتر و بقي كله مليان خرابيش و بقع كبيره و شوه منظر العربيه و النهارده كمان بدأ يفك من مكانه وان شاء الله ناوي اروح لهم لتالت مره اول ما ارجع من السفر بس انا حبيت انقل لكم تجربتي السيئه دي معاهم علشان لو حد بيفكر يركب عندهم فاميه يشوف له محل تاني احسن أو علي الاقل ما يدفعش لهم الفلوس الا لما يتأكد ان الفاميه متركب كويس جدا و ربنا يعوض عليا.
قديم 08-05-2014, 07:03 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تجربتي السيئه مع سبير كار

المفروض من تانى مرة كنت اتكلمت مع الادارة مباشرة مش تكلم نفس الصنايعيى تانى لان انت عارف الصنايعية كتير منهم عمرة ما هيطلع نفسه غلطان .. روح المرة الجاية واطلب تقابل حد من الادارة او خلى اى حد من هناك يتصل بينا على رقم مصر موتورز 01009943300 والموضوع هيتحل بمنتهى البساطة بإذن الله

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 08-05-2014, 01:53 PM
dr_egypt dr_egypt غير متواجد حالياً

dr_egypt will become famous soon enough

ان لما روحت لهم تانى مره كلمت الناس الواقفين فى المحل و هما اللى قالوا لى روح للصنايعى علشان ده شغله و هو اللى مفروض بيفهم فيه فعلشان كده روحت له و للأسف انى سافرت فى نفس اليوم بعد ما مشيت من عندهم علطول علشان ظروف شغلى بس ان شاء الله اول ما ارجع القاهرة هطلب اقابل حد من الاداره فعلا بس انا مش عامل الموضوع ده علشانى انا هعرف اتصرف ان شاء الله انا عملته بس علشان اى حد بيفكر يركب فاميه هناك يبقى واخد باله من الاول فما يدخلش فى كل الحوارات دى
قديم 12-05-2014, 04:08 AM
الصورة الرمزية ahmedsalah
ahmedsalah ahmedsalah غير متواجد حالياً
من انا؟: مواطن مطحون
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: كرة القدم

ahmedsalah has a reputation beyond reputeahmedsalah has a reputation beyond reputeahmedsalah has a reputation beyond reputeahmedsalah has a reputation beyond reputeahmedsalah has a reputation beyond reputeahmedsalah has a reputation beyond reputeahmedsalah has a reputation beyond reputeahmedsalah has a reputation beyond reputeahmedsalah has a reputation beyond reputeahmedsalah has a reputation beyond reputeahmedsalah has a reputation beyond repute

عامة خير ان شاء وفى انتظار حضرتك تروح تانى وتتحل اى المشكلة وتط

جميع موضوعاتى حصرية لمنتدى مصر موتورز ولا اسمح بنقلها

قديم 24-06-2014, 04:22 PM
الصورة الرمزية SpareCar
SpareCar SpareCar غير متواجد حالياً
مدير العلاقات العامة (سبير كار)
من انا؟: amir mohmd mstfa
التخصص العملى: general relation manager in spare car group

SpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond repute

من فضللك كلم الرقم ده 01227933336 أ/ امير او احمد سعيد

الفروع
مول سبير كار
التجمع الخامس ش التسعين مركز المدينة الاول
بجوار شركة ناتا
0127933332
وسط البلد
26 ش الشيخ ريحان امام مبنى وزارة الداخلية وسط البلد
27933331
27933332
27933334