العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > حوادث السيارات

حوادث السيارات مواضيع حوادث السيارات للإستفادة منها و محاولة تجنبها

قديم 29-01-2012, 12:08 PM
ناصر حسن ابراهيم صالح ناصر حسن ابراهيم صالح غير متواجد حالياً
من انا؟: الفقير الى الله
التخصص العملى: مدير مالي
هواياتي: كرة القدم

ناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to beholdناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to beholdناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to beholdناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to beholdناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to beholdناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to beholdناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to behold
افتراضي رد: اللي عمل حادثة قبل كدة يتفضل

قل لمن يحمل هماً ... بأن همه لن يدوم
فكما تفني السعادة ... هكذا تفني الهموم
قديم 29-01-2012, 12:12 PM
ناصر حسن ابراهيم صالح ناصر حسن ابراهيم صالح غير متواجد حالياً
من انا؟: الفقير الى الله
التخصص العملى: مدير مالي
هواياتي: كرة القدم

ناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to beholdناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to beholdناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to beholdناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to beholdناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to beholdناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to beholdناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to behold

جزاك الله كل خير وبارك الله فيك وحفظك من شر الطريق
قديم 29-01-2012, 12:33 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

الأسبوع اللى فات كنت ماشى فميدان العباسية وقدامى واحد بقى الله يسهلوا وكنت مستعجل عشان ألحق جنازة عمى يدوب طلعت من العربية اللى قدامى لقيت تاكسى جديد داخل من شمالى ونا يدوب كنت مسقط النقلة ورجلى على دواسة البنزين ، الصراحة انا قلت حياخد باله انه طالع على طريق عمومى لكن مع الأسف فوجئت انه بيخبط الباب بتاعى ، رحت دايشس بنزين أكتر وواخده معايا كتف قانونى وموقفتش ولا حتى بصيت ورايا وطبعا مكنش ينفع أدوس فرامل لأن كان معايا العيال
الحمدلله على كل حال ، ربنا يسترها معاكوا ومعانا يارب
قديم 14-03-2012, 11:59 PM
الصورة الرمزية mustafa mahmoud
mustafa mahmoud mustafa mahmoud غير متواجد حالياً
من انا؟: مجنون دريفت
التخصص العملى: طالب بكلية هندسة
هواياتي: رياضة السيارات

mustafa mahmoud has a spectacular aura aboutmustafa mahmoud has a spectacular aura aboutmustafa mahmoud has a spectacular aura about

انا حصلتلى مرتين اول مرة كانت بالاكسنت و مش فاكر ايه الى حصل انا صحيت لقيت نفسى فى المستشفى و امى قاعدة جمبى
تانى مرة كانت بعربية صنى 2012 استلام يوم 30/1/2012
الحادثة 6/2/2012
على طريق شرم الشيخ بس الحمد لله طلعت سليم مفيش خربوش بس
كنت ماشى 200 مرة وحدة خد حفرة كانت فى الارض لقيت المقص اتكسر و بعديها بثوانى كانت رجلى فوق و راسى تحت اقعد استغفر ربنا و اتشاهد و الحمد لله طلعت سليم بس مكنتش هطلع سليم من تحت ايد الحاج (البومبو بتاع البيت )
بس كان الاحسان كأنك راكب قطر الموت فى دريم بارك
ربنا يسترها على الكل
قديم 10-04-2012, 07:50 PM
eaglenest eaglenest غير متواجد حالياً

eaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to behold

فالله خير حافظاً وهوه أرحم الراحمين ...

كنت خارج من الباركنج في الشارع وفيه سواق تاكسي بالفيات العتيقة دي جاي بسرعة فوقفت على ما اعديه بكلاكساته وانواره دي وحتة من كبوت العربية بس كانت في الشارع ... وهوه ماشي بسرعة كسر عليه تاكسي تاني قام مفاديه وجاي مطيرني على الرصيف .. لقيت الدنيا لفت بيا ووشي انا والعربية بقينا الناحية التانية .. وحسبي الله ونعم الوكيل موقفش الراجل حتى يشوفني صاحي وله حصللي ايه راح جاري ... الحمد لله ربنا ستر وطلعت سليم منها بس العربية اكصدامها نزل على الارض وفوانيس الشبورة بقت حتت .. حاجات بسيطة لحمد لله لمتها