العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > صور وفيديو الأعضاء

صور وفيديو الأعضاء مكتبة صور ولقطات فيديو بواسطة أعضاء المنتدى

قديم 14-05-2010, 12:51 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شوفتو جيش الاحتلال الامريكي بيسوق الهامر بتاعته ازاي

ماهى عزبة ابوهم يعملوا الى هما عيزينة
قديم 13-10-2010, 08:48 AM
الصورة الرمزية Tarekyusry
Tarekyusry Tarekyusry غير متواجد حالياً

Tarekyusry is just really niceTarekyusry is just really niceTarekyusry is just really niceTarekyusry is just really nice

حسبى اللة ونعمة الوكيل
الناس مرعوبين من كلب
بس ها نقول اية دة ضريبة الخيانة الى يخون بلدو يستاهل الزل بليل جيش بيحارب تصحى الصبح متلاايهوش اتبخر دة تسمية اية انا اسمية الى انتو منزلو على الفيديو الزل
قديم 13-10-2010, 08:56 AM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute

حسبنا الله ونعم الوكيل ...

عالم ظلمه ومفتريين ...

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ

قديم 13-10-2010, 01:51 PM
الصورة الرمزية mercedes
mercedes mercedes غير متواجد حالياً
من انا؟: عاملنى الله بفضله, لكننى بارزته بالمعاصى
التخصص العملى: Vasc-man
هواياتي: المشى

mercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to behold
رأى رد: شوفتو جيش الاحتلال الامريكي بيسوق الهامر بتاعته ازاي

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

العيب مش عليهم خالص , العيب على الTEEEEEEEEEEET ( مش رجالة ) اللى جابوهم فى أرض المسلمين و العرب من أول الكوايتة و السعوديين سنة 1990 و فضلوا هنا لحااااااااااااااااااااد النهاردة .

و لكن الحق يتقال, ظلم و جبروت الBig Boss بتاعنا و حاشيته للشعب المصرى , أكتر من كده بكتييييييييييييييييييييير , أنا عمرى ما هنسى, اليوم اللى كنت فيه فى القاهرة و كنت خارج من القاهرة و راجع المنصورة من الدائرى عشان أركب طريق القاهرة - الاسكندرية الزراعى و كنت ماشى عادى فى أمانة الله و فى الحارة الشمال و ألاقى عربية مرسيدس عيون قامت معديانى من اليمين و وراها عربية جيب شيروكى, لحد دلوقتى عادى , المهم لأن الطريق أودام كان زحمة و العربيتين اضطروا يهدوا, فأنا بطبيعة الحال و لأنى كنت فى الحارة الشمال, جيت أعدى من عالشمال , ألاقى الكلب اللى سايق العربية الشيروكى بيكسر على فى حارتى عالشمال عشان معديش , أنا الأول كنت فاكر أنى مش عارف هو عايز ايه , أتاريه فعلا مش عاوزنى أعدى و لما حاولت أعدى , قام واقف بعربيته و جايب مرشدير و كان هيرجع على , قال الTEEEEEEEET بيهوشنى و أتارى ولاد الTEEEEEEEET دول حراسة مع العربية المرسيدس, بس للأسف , فاهمين الحراسة الخاصة غلط , ساعتها اتمنيت أنى لو كان معايا العلم الأمريكى الصغير ده اللى بيتعلق على العربيات فى المعارض بتاع السيارات فى أمريكا على الازاز اللى جمب السواق و قمت ساعتها مطلعه من التابلوه و معلقه على الازاز -زى ما واحد صحبى مصرى بس معاه الجنسية الأمريكية عمل- كان الTEEEEEEET دول عرفوا حجمهم كويس و عرفوا أنهم TEEEEEET و عملولى ألف حساب , بس أقول ايه , أنا للأسف لسه مصرى بس, عشان كده , أنا شايف أن الأمريكان بكل اللى بيعملوه أحسن من الظلمة و الجبابرة بتوعنا .

أنا آسف لو رأيى هيختلف جدا مع رأى كتييييييييييييييييير من الأخوة الأفاضل هنا فى المنتدى .

MERCEDES S550

MERCEDES E-class

بسم الله الرحمن الرحيم
عَسَى رَبُّكُمْ أَن يَرْحَمَكُمْ وَإِنْ عُدتُّمْ عُدْنَا وَجَعَلْنَا جَهَنَّمَ لِلْكَافِرِينَ حَصِيرًا
صدق الله العظيم