العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 08-02-2011, 11:49 PM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كوميديا المظاهرات

نداء من تلميذ الى الثوار فى ميدان التحرير والحكومة: لا تنسوا أن تلك الأحداث ستدخل فى مادة التاريخ واحنا اللى هنتعب فى مذاكرتها اختصروا من فضلكم .. حددووا مطالبكم من بعض وخلصونا.. كده المادة هتبقى صعبة اوى

::::::::::::

من أهم فوائد المظاهرات : أن العيلة كلها بقت بتتفرج على الأخبار وبطلوا يتخانقوا يبجبوا أنهى قناة

من مسلسلات الثورة : لن أعيش في ميدان التحرير – من أطلق الرصاص على المتظاهرين – ليالي التحرير – حرمت يا ريس – يوميات مندس – ثائر وست متظاهرات -ومن البرامج من قلب مظاهرة – الميدان ميدانك – التحرير انهاردة

:::::::::::::::
قديم 09-02-2011, 12:35 AM
خالدصالح خالدصالح غير متواجد حالياً

خالدصالح is a glorious beacon of lightخالدصالح is a glorious beacon of lightخالدصالح is a glorious beacon of lightخالدصالح is a glorious beacon of lightخالدصالح is a glorious beacon of light

http://www.youtube.com/watch?feature...sq0UrNTR8#t=2s
قديم 09-02-2011, 12:45 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koashraf مشاهدة المشاركة

مبدع ومتألق يالول....

دا انت ولاأحمد رجب...
ربنا يخليك يااستاذ اشرف

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _amr.mostafa_ مشاهدة المشاركة

عايز اجنده حريمي ولا رجالي

عايز الاجنده لونها ايه

عايز الاجنده سلك ولا عادي

عايزها بكعب ولا منغير
هههههههههه ايه كل ده انا عايز الاجندتين شمال طيب هههههههههه

اتصل مبارك بإحدى الإذاعات، برنامج "ما يطلبه المستمعون" وأهدى إلى شعبه من على الأثير أغنية "أخاصمك آه.... أسيبك لا"

:::::::::::::::::::::::::

" اتصل أمس، مبارك بزين العابدين بن علي وقال له : " ألو وحياة أبوك إذا بتنام بدري خبيلي المفتاح تحت الباب "!

::::::::::::::::::::::::

مبارك : عارف يا ابليس ياخويا, انا عاوز اعمل في الشعب المصري الثائر حركه تطلع من نافوخهم
أبليس : طب هات ودنك وخد الفكره دي .....وش وش وش وش
مبارك : لالا يا ابليس الفكره دي مش نافعه , عاوز حاجه أشد
أبليس : طب خد دي ...... وش وش وش وش
مبارك : لالا , برضه مش نافعه , ايه يا ابليس انت بقيت خرع كده ليه , هات بقه ودنك وانا اقولك انا نويت اعمل فيهم ايه
وش وش وش وش وش
ابليس : لا يا راجل حرام عليك

::::::::::::::::::::

التلفزيون المصرى دايما مثبت الكاميرا ع النيل يا تري ليه ؟
اختر الاجابة الصحيحة
1- مستنيين السمك يخرج يقول نعم لمبارك
2- بيخافوا من ميدان التحرير
3- النيل هو المكان الوحيد اللي مش حيقدر المتظاهرين يقفوا فوقه
4- مثبتين الصورة ع النيل عشان يصورو اللحظة التاريخية لما النيل ينشق و يبلع مبارك زي البحر ما بلع فرعون

:::::::::::::::::::::::::

*​​**‏**​**‏**​**‏**​**‏* *​**عاجل _حسني مبارك يتصل على الرئيس
التونسي(زين بن علي) ويقوله : إذا بتنام بدري حط لي مفتاح الغرفه تحت الباب*

::::::::::::::::::
​**الشعارات التي اطلقوها في مظاهرات يوم الغضب*
*25يناير 2011*

*(ياسوزان قولي للبيه ... ربع قرن كفايه عليه )*
*(ياجمال قل لبوك ... شعب مصر بيكرهوك )*

*ومن الشعارات الظريفه قولهم :*
*(بن علي بيناديك ... فندق جده مستنيك )*

*(هو مبارك عايز ايه ... عايز الشعب يبوس رجليه )*

*(هما بياكلوا حمام وبط ... وكل الشعب جاء له الضغط )*

*وأختم هذه الشعارات بالشعار الذي أضحكني كثيرا رغم أني شاهدتهم*
*يرددونه بمنتهى الغضب , حيث يقول هذا الشعار :*

*( شيلوا مبارك وحطوا خروف ... يمكن يحكم بالمعروف)*

::::::::::::::::::::::
متالق ياعمرو باشا

نداء من تلميذ الى الثوار فى ميدان التحرير والحكومة: لا تنسوا أن تلك الأحداث ستدخل فى مادة التاريخ واحنا اللى هنتعب فى مذاكرتها اختصروا من فضلكم .. حددووا مطالبكم من بعض وخلصونا.. كده المادة هتبقى صعبة اوى

من أهم فوائد المظاهرات : أن العيلة كلها بقت بتتفرج على الأخبار وبطلوا يتخانقوا يبجبوا أنهى قناة
كده المناهج هتبقى صعبه فعلا ودى من سلبيات الثوره ههههههههههههههههههه

من مسلسلات الثورة : لن أعيش في ميدان التحرير – من أطلق الرصاص على المتظاهرين – ليالي التحرير – حرمت يا ريس – يوميات مندس – ثائر وست متظاهرات -ومن البرامج من قلب مظاهرة – الميدان ميدانك – التحرير انهاردة

:::::::::::::::

قديم 09-02-2011, 12:54 AM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lol64 مشاهدة المشاركة

ربنا يخليك يااستاذ اشرف

هههههههههه ايه كل ده انا عايز الاجندتين شمال طيب هههههههههه

متالق ياعمرو باشا
يا باشا اللي تجمر بيه ساعدتك ينفذ بس ما ينفعش النظام بقول اكده ولا انته فوق النظام

و هي كوسه ومحسوبيه قال اتنين اجنده شمال قال ما تقولي هات ايس جندات بتنجان

ورمان اه دي ياخواتي
قديم 09-02-2011, 01:01 AM
الصورة الرمزية الدملاوي
الدملاوي الدملاوي غير متواجد حالياً
من انا؟: مسلم
التخصص العملى: إدارة فندقية
هواياتي: القراءة والتحليل

الدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond repute

تسلم على هذه البسمة وسط غابة الأحزان على شهدائنا الغاليين

لوجي الجميلة

أنضموا لحملة المليار صلاة على الرسول صلى الله عليه وسلم

الكلمات الدليلية
ثورة 25 يناير