العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 25-03-2010, 12:47 PM
Dr. Sami Kamel Dr. Sami Kamel غير متواجد حالياً

Dr. Sami Kamel will become famous soon enoughDr. Sami Kamel will become famous soon enough
رد: عوز اركب شاشت فى الكيا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lol64 مشاهدة المشاركة

انت عارف يااحمد انا بحترم رايك قد ايه بس فعلا الاسطوانات بتبوظ الكاسيت السى دى مع الوقت انا اقصد العدسه بتاعته لكن ال usb احسن والصوت مش بيفرق خالص هو هو بالضبط
زميلى معاه سيراتو زالكاسيت mp3 وحاطط سى دى قران مابيشيلوش ابدا من الكاسيت وبرضه العدسه باظت وهايغيرها فى التوكيل باين
لكن يقيه نصايحك ياباشا صح الصح وتسلم يابرنس كورسير

طيب عندي شوال تغير العدسة في السي دي مش علي حساب الضمان لأن ضمان العربية ٥ سنوات ولا في حاجات ضمان وحجات لأ حد من السادة المحترمين يفدني وشكرا مقدما
قديم 25-03-2010, 01:19 PM
shtaher2368 shtaher2368 غير متواجد حالياً

shtaher2368 will become famous soon enough
افتراضي رد: عوز اركب شاشت فى الكيا

الأخ سوات سؤال بعد أذنك لماذا بعت السيارة بالرغم من انك كنت من المتيمين العاشقين لها و كنت أعتقد أنك بينك وبينها قصة حب مولعة تار وكنت أظن أن الزواج سيتم قريبا هههههههه على فكرة انا مصرى واعمل بديىر الزور شركة الفرات للنفط وانا الن موجود بمصر اجازة ,اى خدمة من مصر ممكن اقدمها لك حىث اننى اعمل شهر وشهر وقادم الى سوريا بعد 12 ىوم ان شاء اللة على فكرة انا امتلك النترا 2010 وانا كمان اعشقها لاتنسى الرد على السؤال
قديم 25-03-2010, 01:38 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shtaher2368 مشاهدة المشاركة

الأخ سوات سؤال بعد أذنك لماذا بعت السيارة بالرغم من انك كنت من المتيمين العاشقين لها و كنت أعتقد أنك بينك وبينها قصة حب مولعة تار وكنت أظن أن الزواج سيتم قريبا هههههههه على فكرة انا مصرى واعمل بديىر الزور شركة الفرات للنفط وانا الن موجود بمصر اجازة ,اى خدمة من مصر ممكن اقدمها لك حىث اننى اعمل شهر وشهر وقادم الى سوريا بعد 12 ىوم ان شاء اللة على فكرة انا امتلك النترا 2010 وانا كمان اعشقها لاتنسى الرد على السؤال
هو السؤال صعب اوى كدة انا عارف ان حضرتك ممكن تكون زعلان انك بعت السيارة عموما انا اسف على سؤالى ىااخى العزيز وللمرة التانية اي خدمة من مصر احضرها وانا قادم لانى ابيت ليلة بدمشق- فندق الاان وممكن اقابل حضرتك
قديم 25-03-2010, 02:34 PM
swat
Guest

ptmnlo123per122

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shtaher2368 مشاهدة المشاركة

هو السؤال صعب اوى كدة انا عارف ان حضرتك ممكن تكون زعلان انك بعت السيارة عموما انا اسف على سؤالى ىااخى العزيز وللمرة التانية اي خدمة من مصر احضرها وانا قادم لانى ابيت ليلة بدمشق- فندق الاان وممكن اقابل حضرتك

هلا وغلا بالأخ الغالي أنا ما كنت بالمنتدى هلق شفت السؤال .
الجواب : بعت 2010 وسوف أشتري 2011 كمان جنط 17 ويمكن 18
أنا اشتريت السيراتو مع الفراغ والضرائب ب 1200000 ليرة سورية موديل 2010 وماشي فيها فوق 20000 ألف كيلو متر وحاليا السيراتو مقطوعة في أكثر من شركة وصالة بسورية والكل منتظر سيراتو 2011 والتي متأكد أنها ستضيف شيء عن 2010
وجائني عرض مغري لبيعها لشخص مستعجل للشراء ولا يستطيع أنتظار وصول موديل 2011 وولم يجد في كل صالات العرض التي في المنطقة سيراتو توكيل كاملة المواصفات لون أبيض سوى سيارتي ودفعلي فيها سعر 1150000 ليرة سورية نقدي
وبما أني شخص طماع وعيني على موديل 2011 بعت فورا
ملاحظة موعد نزول سيراتو 2011 هو في الشهر السابع من 2010 يعني مو مطول وفي كتير أشاعات عن تحسين وأضافات جديدة ptmnlo123per122 وأسف جدا على التأخير
ما بدي من مصر غير سلامتك
كمان سؤال شو لون سيارتكptmnlo123per122تحيا تي لك
عاشق سيراتو وألنترا للأبد
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg ركز ياوديع5.jpg‏ (76.6 كيلوبايت, المشاهدات 6)
قديم 25-03-2010, 03:32 PM

أخى سوات لون سيارتى أحمر نبيتى أوتوماتيك فتحة سقف جنوط سبور 15 بوصة أشارات فى المرايات خليجية المواصفات سعودي أشتريتها ب 110 الف جنىة وعلى فكرة انا بموت فى اللون الابيض ولكن سيارتى السابقة كان لونها ابيض فيات 132 وقولت اغير المرة دي أخى سوات انت تسكن فين بسوريا وانا مازلت مصمم انك لومختاج خاجة من السويس انا تحت امرك لأن دة من خير أهل سوريا أللى انا بموت فيهم على فكرة انا أغمل بسوريا من 8 سنوات ومتأكد من حب أهل سوريا لأهل مصر ةأفضالهم على كتير جدا جدا