العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi > لانسر شارك

لانسر شارك متسوبيشى لانسر

قديم 23-04-2011, 07:42 PM
heshamelfawal heshamelfawal غير متواجد حالياً

heshamelfawal is on a distinguished road
افتراضي شارك (2009) ام سيراتو ام النترا

يا جماعة كنت عاوز استشيركم في الاتي: (ايه رايكم ايهم افضل اتوكل علي الله واجيب لانسر شارك2009 (basic automatic)ب 110000 ام بنفس السعر تقريبا اجيب سيراتو 2011 ام انتظر لنزول الشارك 2011 (لو نزلت اصلا وما توقعكم لسعرها)....بيني وبينكم انا تعبت من التفكير فاغلب اصدقائي بنصحوني بالسيراتو او الانترا لانتشارهم وسهولة توافر قطع الغيار و ارتفاع قطع غيار الشارك بشكل مبالغ فيه...وانا مرتاح للشارك اكثر...
قديم 23-04-2011, 07:49 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شارك (2009) ام سيراتو ام النترا

بص يا جميل خليك فاللانسر ثم الالنترا وابعد تماما عن السيراتو ثم ان الشارك موجود منها ال 2011 بس للاسف مش متذكر السعر بالظبط
قديم 23-04-2011, 09:21 PM
Dem0n Dem0n غير متواجد حالياً

Dem0n will become famous soon enoughDem0n will become famous soon enough

انا هقولك علي نصيحة و ده رايي
جيب عربية تكون اشتغلت في مصر ....سيراتو او النترا و برشحلك السيراتو عشان فيها اوبشنز اعلي او استني الانترا الجديده ممكن تشتري الفئة الاوتوماتك بالميزانية المعاك
اما لو انت راجل بتاع شغل و عايز عربية جديدة ومش فاضي لي اي مشاكل جيب عربية متغلبش فيها لو فيها مشكلة لا قدر الله
انا معايا سيراتو بتعات اخويا 2010 اتعلمت عليها ابل مااجيب عربية و طول النهار العربية دعكنها و مقلتش بم

قديم 23-04-2011, 09:33 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

اللانسر الشارك طبعا و متمشيش ورا زمايلك بتوع الكوري احسن
اللانسر حتنسى يعني ايه اعطال و صيانات
قديم 24-04-2011, 03:45 AM
heshamelfawal heshamelfawal غير متواجد حالياً

heshamelfawal is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hyundai2005 مشاهدة المشاركة

بص يا جميل خليك فاللانسر ثم الالنترا وابعد تماما عن السيراتو ثم ان الشارك موجود منها ال 2011 بس للاسف مش متذكر السعر بالظبط
ايه مشاكل السيراتو في رايك....الشارك لسه منزلش منها 2011 فهل في شراء عربية بقالها سنتين مركونة مشكلة ؟