العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سلامتك على الطريق

سلامتك على الطريق خاص بالسلامة المرورية ووسائل الامان ونظم حماية البيئة

قديم 22-02-2011, 12:13 PM
hatem_eg hatem_eg غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مدير مشروعات

hatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant future
افتراضي رد: حزام الامان - إحتضان الحياة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

شكرا على الفيديو يا حاتم باشا
العفو يا باشا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kimocyc مشاهدة المشاركة

مشكور أ. حاتم ع الكليب..

ربنا يكفينا شر الطريق
اللهم امين جميعا يا رب

اسعدني تواجدكم تحياتي للجميع ،،
قديم 22-02-2011, 12:26 PM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute

انا الحمد لله اتعودت على لبس الحزام ودايما مش بعرف اسوق من غيره ...

و لما بسرع فوق 60 وانا مش لابسه بحس ان فى حاجة غلط وبفتكر على طول انى مش لابسه .....

والحمد لله ..

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ

قديم 22-02-2011, 01:54 PM
الصورة الرمزية cheetosmini
cheetosmini cheetosmini غير متواجد حالياً

cheetosmini is a splendid one to beholdcheetosmini is a splendid one to beholdcheetosmini is a splendid one to beholdcheetosmini is a splendid one to beholdcheetosmini is a splendid one to beholdcheetosmini is a splendid one to beholdcheetosmini is a splendid one to behold

رغم ان مفيش مرور دلوقتى الا انى بلبس الحزام لحد دلوقتى

اللهم اتنا فالدنيا حسنة وفى الاخرة حسنة وقنا عذاب النار
قديم 23-06-2011, 02:15 PM
الصورة الرمزية Rania Elhoseny
Rania Elhoseny Rania Elhoseny غير متواجد حالياً

Rania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond repute

اعلان جامد فعلا انا عن نفسى مش بشيله طول ما انا سايقة ابدا انا بس عايزة اعرف هما هيخسرو ايه لو لبسشوه حاجة بتفيد مش بتاضر يبقى تستخدمها

قديم 17-07-2011, 05:42 PM
hatem_eg hatem_eg غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مدير مشروعات

hatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام البورسعيدى مشاهدة المشاركة

انا الحمد لله اتعودت على لبس الحزام ودايما مش بعرف اسوق من غيره ...

و لما بسرع فوق 60 وانا مش لابسه بحس ان فى حاجة غلط وبفتكر على طول انى مش لابسه .....

والحمد لله ..

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cheetosmini مشاهدة المشاركة

رغم ان مفيش مرور دلوقتى الا انى بلبس الحزام لحد دلوقتى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Rania Elhoseny مشاهدة المشاركة

اعلان جامد فعلا انا عن نفسى مش بشيله طول ما انا سايقة ابدا انا بس عايزة اعرف هما هيخسرو ايه لو لبسشوه حاجة بتفيد مش بتاضر يبقى تستخدمها
ده الصح والله ،، وحتى من باب أعقلها وتوكل ،، ونتمنى ان يكون هناك توعية أكثرلأهمية حزام الامان ، حيث أكدت العديد من الدراسات أن الأشخاص الذين لا يرتدون حزام الأمان خلال الإصطدام أكثر عرضة للوفاه في المستشفى بمقدار ثلاث أمثال غيرهم ..

أسعدني تواجدكم جميعا ،، وربنا يكفينا شر طريقنا

تحياتي ،،

الكلمات الدليلية
حزام الأمان