العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 20-11-2010, 12:06 AM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بشرى لرغايين المنتدى .. افتتاح مقهى (مصر موتورز) لصاحبه المعلم حسام البورسعيدى ...

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام البورسعيدى مشاهدة المشاركة

دا انت تؤمر يا كريم باشا احنا نطول تقعد عندنا ...

عندك واحدة حلبة مخصوص لكيم باشا وصلحه ..

نورت يا كبير بس خلى بالك من فاتورة الكهربا هههههههههههههههههههههه
تسلاملى يا جميل
ومن عندى احلى شويه سمك اسكندرانى عند عمك حسام

كريم على
قديم 20-11-2010, 12:17 AM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بشرى لرغايين المنتدى .. افتتاح مقهى (مصر موتورز) لصاحبه المعلم حسام البورسعيدى ...

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koashraf مشاهدة المشاركة

وبعدين معاك بقى ياعم حسام انا دخلت عندك 3 مرات مفيش ولاكبايه شاى ولافنجان قهوه قلت اجيب مشاريبى معايا وبالمره اعزمك ايه رأيك على فنجان شاى وشيشه.

يا نهار ازرق ؟؟!!

ازاى الكلام ده تجيب مشاريبك معاك ده يعنى ايه ؟؟

وبعدين انا عامل حسابى انك قاعد فى قهوتك يعنى وسايبك تتطلب اللى انت عاوزه ههههههههههههههههههههه

معلش امسحها فيا المرة دى وخلى القهوة عليا .. بس بلاش الشيشة ابوس ايدك احسن عم خالد خليفة يمرجحنا هو والصعايدة عيلته ونروح سكة اللى يروح ما يرجعش ههههههههههههههههههههههههه هه

بس انا فرحت يا اخى فى عمرو اديب ده لانه انسان رخم جدا ومستفز ...

وزعلت جدا على منى الشاذلى لانها فعلا مذيعة محترمة ومصداقية .....

هو كده .. الكويس فى البلد دى ياخد على جمجمته ...

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ

قديم 20-11-2010, 12:21 AM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

تسلاملى يا جميل
ومن عندى احلى شويه سمك اسكندرانى عند عمك حسام
تشكر يا جميل بس ياريت من عند بلبع (داخل على طمع بقى) هههههههههههههههههه

لو مكنش يبقى من عند شعبان اللى عامل شعار (هو ده شعبان بتاع السمك اللى بيقولو عليه) ههههههههههههههههه

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ

قديم 20-11-2010, 12:41 AM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

تشكر يا جميل بس ياريت من عند بلبع (داخل على طمع بقى) هههههههههههههههههه

لو مكنش يبقى من عند شعبان اللى عامل شعار (هو ده شعبان بتاع السمك اللى بيقولو عليه) ههههههههههههههههه
يسلام بس كده تعلا انت بس اى مقابله احنا بنكون فى دوار جحا جنب بلبع بل الظبط

كريم على
قديم 20-11-2010, 12:50 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

اه والله ربنا يستر وعم خالد خليفة ميحبسناش كلنا ههههههههههههه

بس انا مسمعتش عن حكاية عمرو اديب ولا منى الشاذلى دى .. ايه اللى حصل ؟؟؟
حبس ايه ياجماعة انتو عايشين فى الماضى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بطلو الافكار القديمة دى
دلوقت السياسة أنك تهوهو... وتنونو وتمأمأ كمان زى م انت عايز طالما م بتعملش حاجة
يعنى بالبلدى بيسيبوك تتنفس علشان متنفجرش ف وشهم
حتى النفس مش هنتنفسه ؟؟؟؟؟؟
ثم انا حيا الله بكتب موضوع من عشرات المواضيع فى قسم من عدة اقسام فى منتدى من عدة ملايين المنتديات
فين التاثير بتاعى بقى ؟؟؟؟؟
لكن التليفزيون وقناة دريم ومذيعة زى منى الشاذلى ممكن يبقى لهم تأثير
مش كده والا ايييه ؟؟؟؟؟؟
على رأى المهندس

التعديل الأخير تم بواسطة خالدخليفة ; 20-11-2010 الساعة 01:17 AM