العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سيارات حواء

سيارات حواء MasrMotors Girls كل ما يهم المرأة عن عالم السيارات

قديم 30-04-2010, 12:48 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عملت كام حادثة مع الستات في حياتك؟

اكيد معكنين علينا تقدر تقولى رحت كام مرة المرور او اى مصلحة حكومية ولقيت ست وورقك متعطلش
دول غويين عكننة
قديم 01-05-2010, 09:17 PM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

الشهادة لله انا بزوغ منهم فى المصالح الحكومية لكن فى شركات الاتصالات مبعرفش اول م اطلب خدمة العملاء فى فودافون او اتصالات و ترد عليا واحدة ست اعرف ان مشكلتى مش هتتحل
قديم 01-05-2010, 11:14 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

الشهادة لله انا بزوغ منهم فى المصالح الحكومية لكن فى شركات الاتصالات مبعرفش اول م اطلب خدمة العملاء فى فودافون او اتصالات و ترد عليا واحدة ست اعرف ان مشكلتى مش هتتحل

هههههههههههههههههههه

فكرتني اول حاجه لما كنت عايز اخلص عربيتي ال 128 من مرور السلام وكنت بدور علي الملف بتاعها وعلشان الملف بتاعها كان متنوع فقلبو عليه الدنيا مش لاقينه المهم كنا في رمضان واحد عرفني علي موظفه جوه وقالتل هجيبهولك بس لازم تتدفع المعلوم والدي كان معايا وحلف بالله ما هيدفع رشوه وهوه صايم قولتله خليها عنك هتحمل انا المهم مفيش ربع ساعه ولاقيتها بتنادي عليا علشان اخد الملف خدته منها وعملت نفسي عبيط وقولت انفضلها في الشاي بتاعها الواحد صايم ومش ناقص زنوب لاقيتها بعلو صوتها بتنادي عليا وبتقولي الشاي بتاعي فين يا استاذ سيحتلي بنت المستخبي المهم اديتها المعلوم وخدت الملف ومشيت هما الستات كدا خربينها في كل حاجه هههههههههههههههههههههه

تاني حاجه بيجنوني لما اتصل ب 140 دليل او خدمه العملاء عندي في موبينيل ولا ليهم غير في المطبخ وملهمش في المطبخ كمان هههههههههههههههه
قديم 02-05-2010, 12:00 AM
الصورة الرمزية TheSantos128
TheSantos128 TheSantos128 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: H.R
هواياتي: CAR'S-SPORT'S

TheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to behold

انا 3 مرات ومره منهم وانا واقف فى اون ذا رن
المره الاولى واحده مدام محترمه جدا خبطتنى من الجنب ونزلت اول لما نزلت راحت مسمعانى الفاظ يايى "يابن التيت ويابن التيت ويالا ياد يا تييت" ptmnlo123per195 وانا كل اللى نزل عليا ضحك وسيبتها ومشيت
المره التانيه من 7شهور لما كنت شغال فى فودافون وانا مخلص الشيفت وخلصان جدا راحت واحده بتلف وانا كنت واقف علشان تعدى "كانت راكبه بيكانتو" راحد طااخ رزعانى من وار هممممم غريبه المهم نزلت مكنش عندى حاجه وهى الاكصدام بتاعها وقع على الارض سيبتها ومشيت علشان كنت تعبان ومش طالبهptmnlo123per172
اخر مره من شهر فى اون زا رن وكان بت شكلها كيوت واموره وجايبه العربيه جديد تقريبا العربيه نطت منها بعد لما مونت وراحت متاسف ليا اوى اوى وبعد الاسف وكدهptmnlo123per1122 يعنى قعدنا جوه شويه فى اون ذا رن وقولتها لو حابه تكسريها 100 حته عادى يعنى
وربنا يخليهم لينا
قديم 02-05-2010, 12:13 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

هههههههههههههههههههه

فكرتني اول حاجه لما كنت عايز اخلص عربيتي ال 128 من مرور السلام وكنت بدور علي الملف بتاعها وعلشان الملف بتاعها كان متنوع فقلبو عليه الدنيا مش لاقينه المهم كنا في رمضان واحد عرفني علي موظفه جوه وقالتل هجيبهولك بس لازم تتدفع المعلوم والدي كان معايا وحلف بالله ما هيدفع رشوه وهوه صايم قولتله خليها عنك هتحمل انا المهم مفيش ربع ساعه ولاقيتها بتنادي عليا علشان اخد الملف خدته منها وعملت نفسي عبيط وقولت انفضلها في الشاي بتاعها الواحد صايم ومش ناقص زنوب لاقيتها بعلو صوتها بتنادي عليا وبتقولي الشاي بتاعي فين يا استاذ سيحتلي بنت المستخبي المهم اديتها المعلوم وخدت الملف ومشيت هما الستات كدا خربينها في كل حاجه هههههههههههههههههههههه

تاني حاجه بيجنوني لما اتصل ب 140 دليل او خدمه العملاء عندي في موبينيل ولا ليهم غير في المطبخ وملهمش في المطبخ كمان هههههههههههههههه
هههههههههه يعنى فعلا موضوع البنات فى شركات الاتصالات ده لا بيحلو ولابيربطو
ثم انا متهيالى المنتدى هنا فى بنات وستات كتير مش معقول مفيش واحدة مشافتش الموضوع ومش معقول مش عايزين يردو
حد عارف هما مش بير د و ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟