العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 26-12-2013, 12:07 PM
الصورة الرمزية وليد مسلم
وليد مسلم وليد مسلم غير متواجد حالياً

وليد مسلم is a glorious beacon of lightوليد مسلم is a glorious beacon of lightوليد مسلم is a glorious beacon of lightوليد مسلم is a glorious beacon of lightوليد مسلم is a glorious beacon of lightوليد مسلم is a glorious beacon of light
افتراضي رد: يسقط حكم العسكر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AbOnOrA مشاهدة المشاركة

حكم العسكر استمر فى عهد الاخوان بسبب التواطىء مابينهم على الثوار ورجع تانى بسبب غباء وانانية الاخوان وانتهازيتهم متلومش المغيبين اللى بيأيدو العسكر وتنسى المغيبين اللى بيأيدو رابعة وكانو مصدقين ان سيدنا جبريل بينزل يصلى معاهم ، متبكيش على مجازر العسكر فى الاخوان وانت كنت بتسقف لنفس المجازر فى مصريين كانو ضد الاخوان ، بضاعتكم ردت اليكم ولو كانو اتقوالله فينا لجعل لهم مخرجاً

الموضوع ده موجود من بداية الثورة وكان موجود لما الاخوان مسكو البلد مجلس شعب وشورى ورئاسة وكان موجود لما الاخوان كرمو العسكر وهيفضل موجود ان شاء الله بمشاركات موضوعية بدون مزايدات او سفسطة اخوانية ارجوكم
المحترم / ابو نورا
السلام عليكم ورحمة الله
اخى ..واضح ان هناك لبس فى المواضيع وسؤ ظن
واياك اخى من سؤ الظن فأعيذك بالله من ذلك

اخى الحبيب
محمد مرسى ليس نبيا حتى ندافع عنه فى كل الامور
والاخوان ليسوا من الصحابه حتى استميت فى الدفاع عنهم
لكن الحق احق ان يتبع

اخى
ان كان هناك رجل رأى رؤيا عن سيدنا جبريل ليس من المعقول ان نكذبه او نعلق له المشانق
وهذا شىء شخصى خاص به ولا يجوز التعميم ان بتوع رابعه بينزل عليهم جبريل وبيصلى معاهم !!!!
اخى انت راجل اكيد متعلم ودماغك كبيره

ويا اخى الحبيب من قال لك ان هناك احد ايا كان بيسقف لما بيموت حد من اى حد
فان الدماء واحده ولا متاجره فيها
بل العكس تماما
انا رأيت مؤيدى السيسى فرحانين جدااااااااااااااا بعد قتل معتصمى رابعه والنهضه والحرس والمنصه وغيره
وشمتانين جداااا
واسال كوكو فى الموضوع ده وانه ازاى فرحان وبيقول فى داهيه

سبحان الله
هل لهذه الدرجه اصبحت الدماء رخيصه ويستهان بها
والرسول يقول ( لزوال الدنيا اعظم عند الله من قتل المؤمن )
اى مؤمن يا اخى .. سواء كان عسكرى او ظابط او اخوانى او سلفى

ليه يا اخى لا تستنكرون هذه السعاده والشماته وترون عكسها فينا
رغم اننى والله ما صدر منى او من غيرى من مؤيدى الشرعيه ( ولا اقول مؤيدى مرسى)
لم يصدر منا اى سعاده او فرحه او شماته فى موت اى احد
يا اخى سيبك من الفيس بوك والصور المتركبه والكلام الوهمى

انا لم اقول لك هذا الكلام الا لاننى اعرف عنك العقلانيه

جزاك الله خيرا
قديم 27-12-2013, 01:58 AM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute

ههههههههههههههههههههههههه
مع اني برد عليك ياوليد يا ارهابي بس قسما بالله قرفان اعمل اقتباس لمشاركتك وارد عليها
قولت ارد بس
يكفيني فقط يا وليد يا ارهابي اني جبتلك عقده من اللي عامله فيكم ومروقكم لدرجه انك بتجيب سيرتي في كل المواضيع هتجنن كده خلاص وهتلم ورق
كده بقي بتفكرني بخطيب اخت محمد هنيدي في فيلم امير البحار لما ياكل بالقلم من الواد الاسود ويقله انا عاوز اعمل راجل في بيتي
ده اخرك يا ارهابي يدوب تعمل راجل علي النت او في بيتك
وقريب هتلاقي واحد اسود كده برده بيضبطك في امن الدوله

مع اسفي واعتذاري يا ابو نورا اني اتكلمت في موضوعك علما اني لم اشارك في الموضوع من قبل بس انت عارف اني متكلمتش الا لما الارهابي اللي اسمه وليد اتكلم وبرده جاب سيرتي مع اني منبه عليه انه ميوجهليش كلام او يكلمني وقولتله مش عاوز اعرفك ولا يشرفني اعرفك ومفيش فايده بس مع الاسف معندوش دم وبارد اكتر من مره والله وبرده يعمل اقتباس لمشاركاتي ويرد لدرجه ان الموضوع ده قسما بالله اول مشاركه ليه فيه بتابعه فقط وبرده جاب سيرتي ومفيش فايده عاوز يتهزق
يا مشمش اناتوقيعي مكتوب فيه سانكسر حين ينكسر الماء ومبتعبش اتعلمت اعامل الاخوان الارهابيين اللي صابعهم مقطوع

عذرا يا وائل بيه
وللي ميعرفش انا مش عاوز حكم عسكر ولا بحبه بس لما يبقي العسكر والاخوان الارهابيين ومفيش غيرهم تغور الاخوان في 600 داهيه والجيش يبقي حلو واوي كمان
وواي حد ضد الاخوان الارهابيين انا معاه حتي لو طرطور
واي حد ضد العسكر ماعدا الاخوان الارهابيين ومن يواليهم او يؤيدهم انا معاه
مع تحياتي للاخوان الارهابيين في المعتقلات

التعديل الأخير تم بواسطة tamer.koko ; 27-12-2013 الساعة 02:50 AM
قديم 28-12-2013, 11:02 AM
الصورة الرمزية وليد مسلم

وليد مسلم is a glorious beacon of lightوليد مسلم is a glorious beacon of lightوليد مسلم is a glorious beacon of lightوليد مسلم is a glorious beacon of lightوليد مسلم is a glorious beacon of lightوليد مسلم is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamer.koko مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه
مع اني برد عليك ياوليد يا ارهابي بس قسما بالله قرفان اعمل اقتباس لمشاركتك وارد عليها
قولت ارد بس
يكفيني فقط يا وليد يا ارهابي اني جبتلك عقده من اللي عامله فيكم ومروقكم لدرجه انك بتجيب سيرتي في كل المواضيع هتجنن كده خلاص وهتلم ورق
كده بقي بتفكرني بخطيب اخت محمد هنيدي في فيلم امير البحار لما ياكل بالقلم من الواد الاسود ويقله انا عاوز اعمل راجل في بيتي
ده اخرك يا ارهابي يدوب تعمل راجل علي النت او في بيتك
وقريب هتلاقي واحد اسود كده برده بيضبطك في امن الدوله

مع اسفي واعتذاري يا ابو نورا اني اتكلمت في موضوعك علما اني لم اشارك في الموضوع من قبل بس انت عارف اني متكلمتش الا لما الارهابي اللي اسمه وليد اتكلم وبرده جاب سيرتي مع اني منبه عليه انه ميوجهليش كلام او يكلمني وقولتله مش عاوز اعرفك ولا يشرفني اعرفك ومفيش فايده بس مع الاسف معندوش دم وبارد اكتر من مره والله وبرده يعمل اقتباس لمشاركاتي ويرد لدرجه ان الموضوع ده قسما بالله اول مشاركه ليه فيه بتابعه فقط وبرده جاب سيرتي ومفيش فايده عاوز يتهزق
يا مشمش اناتوقيعي مكتوب فيه سانكسر حين ينكسر الماء ومبتعبش اتعلمت اعامل الاخوان الارهابيين اللي صابعهم مقطوع

عذرا يا وائل بيه
وللي ميعرفش انا مش عاوز حكم عسكر ولا بحبه بس لما يبقي العسكر والاخوان الارهابيين ومفيش غيرهم تغور الاخوان في 600 داهيه والجيش يبقي حلو واوي كمان
وواي حد ضد الاخوان الارهابيين انا معاه حتي لو طرطور
واي حد ضد العسكر ماعدا الاخوان الارهابيين ومن يواليهم او يؤيدهم انا معاه
مع تحياتي للاخوان الارهابيين في المعتقلات
سفيه
علشان كده ولا واحد بيرد عليك فى مشاركاتك
لانه اذا خاطبك السفيه فلا تجبه

قديم 28-12-2013, 12:25 PM
الصورة الرمزية وليد مسلم

قديم 28-12-2013, 02:37 PM
الصورة الرمزية وليد مسلم