العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > جمارك السيارات

جمارك السيارات استفسارات وموضوعات خاصة بجمارك السيارات وادخال السيارات المستورده لمصر

قديم 23-07-2011, 07:53 PM
trzantrzan trzantrzan غير متواجد حالياً

trzantrzan is on a distinguished road
افتراضي استفسار بخصوص كمسيون المعاقين

ياجماعه انا رحت النهارد احجز جلسه بس لقيت حاجه غريبه اوي لقييت في ناس كتير سقطه وجيه تعمل ايعاده انا عندي شلل اطفال اسفل الرجل اليمين وضمور في الاطراف وعملت عمليتين وانا صغير و الحمد لله وبقيت بعرج بسيط السؤال بقى انا كد ليه عربيه ولا هيسقطوني
قديم 25-07-2011, 10:39 PM
tham1010 tham1010 غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب
هواياتي: الكمبيوتر والعربيات

tham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: استفسار بخصوص كمسيون المعاقين

أيوة ليك عربية. وطبعا فى ناس هتلاقيها ساقطة وبتعمل إلتماس إعادة نظر على لاجنة خماسية. واعتقد هذا بيتكلف 100 جنية. يا أنا لما تروح تكشف هتلاقى فى ناس جاية تقول له وقع على شاى ورجلة محروقة شوية وواحد جاى يقولك مركب شريحة.. وفى ناس مش هتلاقى فيها حاجة خالص ولكن رجلها رفيعة شوية...أنت تدخل عادى وشلل الأطفال بيكون ليه عربية. ولو مش عديت من أول مرة مش تيأس واعمل إلتماس. خد مع حضرتك أى ورق بتاع مستشفى عملت فيها العملية او أى حاجة ورقية تثبت العملية... وحتى لو مش معاك أنت بتقعد قدامهم على كرسى وهما بيطلبوا منك ترفع البنطالون علشان يشوفوا نوع الإعاقة ويحددوا نوع العربية المناسبة.. مش تقلق...

بالمناسبة أدوك ميعاد بعد كام يوم من التقديم..؟
قديم 26-07-2011, 08:18 PM

متشكر يا باشا وانا حجزت جلسه مستعجله ب 600 جنيه وده كان يوم السبت و تحددلى كشف نضر يوم التلات والاربع كشف العضام يعنى على طول
قديم 26-07-2011, 09:09 PM
essamenen essamenen غير متواجد حالياً

essamenen has a reputation beyond reputeessamenen has a reputation beyond reputeessamenen has a reputation beyond reputeessamenen has a reputation beyond reputeessamenen has a reputation beyond reputeessamenen has a reputation beyond reputeessamenen has a reputation beyond reputeessamenen has a reputation beyond reputeessamenen has a reputation beyond reputeessamenen has a reputation beyond reputeessamenen has a reputation beyond repute

الموضوع ده مفهوش وسطه او معرفه
اتكل على الله وانوى خير وربنا يوفقك
قديم 28-07-2011, 02:16 AM

والله يا باشا انا اصلا من بني سويف ومعرفشى اي حد هناك يعني ولا وسطه ولا معرفه