العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 124 و 125 و 131 و 132

قديم 11-05-2015, 02:17 PM
mmisss mmisss غير متواجد حالياً

mmisss is on a distinguished road
استفسار محتار اشتري ايه

انا عايز اشتري عربية بمبلغ ف حدود 10000 ومحتار اجيب ايه فيات 128 ولا 125 ولا 127 ولا 132 ايه احسن عربية ممكن تكون حالتها حلوة بالسعر دا يا ريت السادة الخبراء يردوا عليا بسرعه لاني محتاج اشتري ف اقرب وقت استعمالي للعربية هيكون مشاوير خفيفة اودي الاولاد المدرسة ومشواير خفيفة كدا
قديم 24-05-2015, 03:43 AM
احمد جبر احمد جبر غير متواجد حالياً

احمد جبر is on a distinguished road
افتراضي رد: رابطة ملاك القوية فيات 125 لتبادل المعلومات ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSIM KHALF مشاهدة المشاركة

ايه يا جماعه لا اسكت الله لكم حسا ؟؟؟ محدش بيدخل الرابطه ليه ؟؟؟؟؟؟ اى استفسار اى سوال ؟؟؟
من فضلك ياباشا عندى سؤال
...فتيس سيارة 125 فية ونة جامدة هو راكب على موتور بلونيز 1500 ..الفتيس الاستيراد اربعة غيار تمنة كام...وهل ممكن يكون سليم ولا يطلع زى اللى عندى؟ ولك جزيل الشكر
قديم 27-05-2015, 02:20 AM
kidsok kidsok غير متواجد حالياً

kidsok is on a distinguished road

اخوكم معاه بفضل الله 125 موديل 77 بولندى اتمنى اكون واحد منكم وياترى الناس الحلوة اللى معاها العربيه الجبارة 125 راحو فين خلاص تعبتو ولا بعتوها ولا ايه انا بسوف فيديوهات على النت للعربيه روعه عمتا انا بفضل عربيه قديمه زى دى عن العربيات الحديثه انا معايا اجيب حديث بفضل الله بس انا بتباهى انى معايا 125 عشان بتستحمل الشقى والفرق والجرى وغير كده واسعه انا معاكو ان العربيات القديمه بتحتاج مصاريف بس العربيات الحديثه بتحتاج مصاريف اكتر ومفيش متانة ولا قوة فى التحمل وعايز اعرف رئيكو ايه اخوكم محمد من الجيزة فيصل واى مساعده انا فى الخدمة بالنسبه لشد العربيه والاكسسوارات والكماليات بأذن الله اقدر اساعد وتحياتى ليكم
قديم 27-05-2015, 12:29 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

ربنا يباركلك من فات قديمه باع هدومه
قديم 27-05-2015, 05:42 PM
kidsok kidsok غير متواجد حالياً

kidsok is on a distinguished road

صدقنى احنا بنوهم نفسنا بالتكنولوجيا والشكل والامكانيات ونسينا حاجه مهمه المتانة وانك تقدر تعدل فى العربيات القديمة برحتك ومش هتبقى خايف عليها اوى ان ملحوظة عشفة العربيات القديمة هيه اينعم ملعبكة شويه انما الامان فيها اعلى بالنسبه لعربيا زى 125 انما نظام العفشه الحديثه المعلقه لو جسم العربيه طالته البارومة فى اماكن تثبيت العفشه يبقى عليه العوض اقصد مكان تثبيت مسمار العفشه الحديث اقصدام فبر قوايم زى البسكويت موتور مربوط على الهوا لا قدر الله بيبقى زى القنبله الموقوته ممكن يدخل على السائق ويخده بالحضن ربنا يسترها عليكو وعلينا

التعديل الأخير تم بواسطة kidsok ; 27-05-2015 الساعة 05:43 PM سبب آخر: اخطاء املائيه

الكلمات الدليلية
تقنية قادرة على تحويل الماء إلى وقود !, فيات 125