العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات

منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات قسم (تجارى) خاص بمنتجات سبير كار من فرش واكسسوارات السيارات

قديم 11-04-2010, 05:50 PM
atgps atgps غير متواجد حالياً

atgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عاوز حد ممكن يركب لي كاسيت وجبي اس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed Anwer مشاهدة المشاركة

بقول لحضرتك هل الخرائط دي فيه طريقة تنزل علي الموبايل ( نظام تشغيل ويندوز موبايل )

بحيث استخدمها أوفلاين ،،

و هل فيه عندك جهاز جي بي اس ،، من المنفصل اللي بيركب في أي حته في العربية

بس يكون فيه بلو توث و طبعا ام بي ثري و ام بي فور و اف ام موديلتور و وصلة يو اس بي

و مخرج شحن من العربية و سعره كام

الخرائط ديه بتشتغل على الـ Windows CE أو على أى موبايل ولكن ستحتاج البرنامج المناسب لنوع موبايلك، وللأسف ليس عندى الجهاز المطلوب ولكن عندى جهاز مثل جهاز الأستاذ ابراهيم، ولكن مجال عملى فى أجهزة الجى بى اس لمتابعة سيارات الشركات.

قديم 11-04-2010, 05:51 PM
ابراهيم أبوسيف ابراهيم أبوسيف غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مصمم جرافيك
هواياتي: الرسم

ابراهيم أبوسيف is a name known to allابراهيم أبوسيف is a name known to allابراهيم أبوسيف is a name known to allابراهيم أبوسيف is a name known to allابراهيم أبوسيف is a name known to allابراهيم أبوسيف is a name known to all

http://www.autodvdgps.com/kia-cerato...oth-p-639.html

ده لينك الجهاز والمعلومات كلها عنه
ولو حضرتك تقدر تفيدني بخرائط دقيقة يبقى ألف شكر ليك
قديم 11-04-2010, 05:54 PM

ابراهيم أبوسيف is a name known to allابراهيم أبوسيف is a name known to allابراهيم أبوسيف is a name known to allابراهيم أبوسيف is a name known to allابراهيم أبوسيف is a name known to allابراهيم أبوسيف is a name known to all

وأنا أشتريته ب 375 دولار زي العرض بس من هناك هما على فكرة بيشحنوا لأي حتة
قديم 11-04-2010, 05:57 PM

واللينك فيه كل الصور يا جماعة وفيديو كمان ليه
قديم 11-04-2010, 06:03 PM
atgps atgps غير متواجد حالياً

atgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابراهيم أبوسيف مشاهدة المشاركة

http://www.autodvdgps.com/kia-cerato...oth-p-639.html

ده لينك الجهاز والمعلومات كلها عنه
ولو حضرتك تقدر تفيدني بخرائط دقيقة يبقى ألف شكر ليك
حقيقى جهاز ممتاز، وبالطبع الخرائط تعمل عليه
ركب انت الجهاز وبعد كده ولايهمك تشغيل الجى بى اس أو أى شئ آخر فى الجهاز ده
وياريت يكون بيشغل افلام DVD9 حتعرف وقتها يعنى ايه الصوت والصورة, أنا عندى جهاز فى عربيتى بيشغل الـ DVD9، حقيقى حاجة وهم، تحس ان الصوت جاى من تحت الكراسى ومن الشباك.
على فكرة الجهاز كلفك كام بالشحن والجمارك؟ لأنى دافع أكثر 600 جنيه جمارك على جهازى. وعندى واحد تانى جديد لسه فى علبته.