العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 16-02-2012, 02:38 PM
Elawany13 Elawany13 غير متواجد حالياً

Elawany13 is a name known to allElawany13 is a name known to allElawany13 is a name known to allElawany13 is a name known to allElawany13 is a name known to allElawany13 is a name known to all
افتراضي رد: كاااااابتن !! انزل يا حبيبي من ع العربية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momen_bondok مشاهدة المشاركة

طبعا موضوع تحت البيت دة بيبقى فرح لما بركن تحتة
وبالنسبة لوضوع الماسوتين والقفل انا بركن فى ميدان داخلى بعد بيتى بشارعيين وطبعا بركن بعد مغامرات ووالله انا بتعجب من الناس اللى بتقفل على الاماكن الفاضية علشان محدش يركن فيها واللى تجده حاطط طوب يعنى حاجة غم بصراحة

دة انا احيانا بكون عايز اروح مشوار بالعربية وتكون مركونة فى مكان كويس
اقول لنفسى اروح المشوار بمواصلات بدل بهدلة الركن واللف ساعتين عقبال ما اجد ركنة

شوفتو الانانية بتاعة الناس وصلتنا لحد فين

وجزاك الله خيرا على الموضوع المميز
معاك حق
احنا اللى بنعذب نفسنا بإيدينا
كل واحد مفكر نفسه الناصح الفهلوى
لنا الله
قديم 21-07-2012, 04:36 AM
HELGOHARY HELGOHARY غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان

HELGOHARY has a spectacular aura aboutHELGOHARY has a spectacular aura about

أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأاه يا قلبى . والله العظيم تلاته حاسس بيك . جيت العربية من تلت شهور فابريكة ودلوقتى بقت حاجة تانية . مش عارف اعمل ايه . أنا فكرت احطها فى الجراج كل يوم أصبح عليها وألمعها وأطبطب عليها وماطلعهاش لتتخبط .
جيت العربية موديل 2008 مافهاش الا خبطة مش باينة دلوقتى من بعد كيلو تشوف التعليم اللى عليها . أركنها ساعة واحدة بس أنزل ألاقى واحد ابن .... خابط الكابوت بحاجة رفيعة ناقرها ناقرة !! ومشخبط . والاقى عربية خابطاها من الجنب اليمين.
الشوارع عندى زحمة ولازم أسوق فيها وطبعا لازم توك توك يعلم عليها ولو بسرعه كده . بقيت بتفادى شوارع بعينها والركنة فى اماكن مخصوصة حتى ولو بعيدة والسواقة يشهد الله انها بعقل وبدون تهور وعينى على زوايا العربية فى كل لفة وركنة . لكن زى ما قال الزعيم : مافيش فايدة . العربية بقه فيها خرابيش كتير والاولاد مصممين يعلموا بكل حاجة تطولها اديهم .دلوقتى بعد ركنة طويلة شوية ( أكتر من ساعة واحدة ) أنزل الف حولين العربية أشوف ايه اللى اتخبط فيها أو اتشخبط عليها .منه لله اللى كان السبب

قديم 21-07-2012, 10:58 PM
الصورة الرمزية sehsss
sehsss sehsss غير متواجد حالياً
التخصص العملى: صحفي

sehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond repute

كلنا هذا الرجل.. أنا بقى ساكن في المقطم، مرة واحدة كسلت أغطي عربيتي القديمة رجعت بالليل لقيت العيال عاملين حروف إكس بالمسامير على العربية من أولها لآخرها ورشيتها بسببهم، أما لما جبت الجديدة لو طالع البيت ساعة ونازل بغطيها.. حاجة تقرف

Mohamed Hussein - journalist
قديم 22-07-2012, 05:47 PM
الصورة الرمزية momen_bondok
momen_bondok momen_bondok غير متواجد حالياً

من انا؟: أنا الفقيـرُ إلـى ربِّ السمـواتِ أنا المُسيكِينُ فى مجموع حالاتـي
التخصص العملى: فى مجال السياحه ( رحلات حج وعُمرة )
هواياتي: البرمجة , ما يخص السيارات , الكمبيوتر, الزراعة

momen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond repute

حسبى الله ونعم الوكيل انا لسة مجدد العربية من كام شهر سمكرة ودوكو تخليو مرتين يقطعو عليها الشجر ومرة ثالثة وكانت الامس وضعو جنبها الشجر وعلشان اطلع بيها اتبهدلت وكانت هتتجرح

دة غير واحد ابن حلال شكلة قعد على الشنطة او حط عليها حاجة ثقيلة لغاية لما خلى البوية تطق

وبردو كنت راكنها الاسبوع اللى فات واحد ريح على الإكصدام الامامى لزقة فى الصدر

دة غير اللى بيجلسو على الكبوت والبوية طقطقت أيضا

كفاية علشان انا اتخنقت

بسم الله الرحمن الرحيم
سؤال على بال كل شاب أو رجل يُريد أن يتزوج
كيف اختار الزوجة التي ستظل معي طوال العمر
اوووووووعة تفكر كتير شاهد هذة الحلقة وبأذن الله تأخذ القرار الأخير
وذلك مع فضيلة الشيخ أبي إسحاق الحوينى
الحلقة بجد راااااااائعة والله
طبعا الحلقة (مرئية) وبمساحة خيالية
قديم 22-07-2012, 06:19 PM
كمال.... كمال.... غير متواجد حالياً
هواياتي: السفارى-الصيد

كمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to behold

: CONGRA~238:
: CONGRA~238: