العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مكافحة سرقة السيارات

مكافحة سرقة السيارات موضوعات حماية السيارات من السرقة و للاعلان عن سيارات مفقودة ( مسروقة )

قديم 17-03-2011, 11:14 PM
hima elgmal hima elgmal غير متواجد حالياً

hima elgmal is a splendid one to beholdhima elgmal is a splendid one to beholdhima elgmal is a splendid one to beholdhima elgmal is a splendid one to beholdhima elgmal is a splendid one to beholdhima elgmal is a splendid one to beholdhima elgmal is a splendid one to beholdhima elgmal is a splendid one to behold
افتراضي رد: فى حد اتسرق منه دايو لانوس 1 ملاكى القاهرة 856420؟

جزاك الله خيرا وباذن الله صاحبها يكون هو الى خدها وربنا يحفظهاله ويكفينا شر البلطجيه وعلى فكره انا قريب من بيتى فى عربيه مسروقه دايو1 بردو لونها ازرق بس العربيه مش موجود فيها اى قطعه يعنى العربيه مفيهاش غير بودى ومركونه من اول الاحداث وهى معلهاش اى رقم لان هى اصلا عباره عن صاج مخلى وعند الحى جنب بيتى بردو فى عربيات تنايه مسروقه ومعظمهم مشروع تنايه
قديم 18-03-2011, 12:00 AM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hima elgmal مشاهدة المشاركة

جزاك الله خيرا وباذن الله صاحبها يكون هو الى خدها وربنا يحفظهاله ويكفينا شر البلطجيه وعلى فكره انا قريب من بيتى فى عربيه مسروقه دايو1 بردو لونها ازرق بس العربيه مش موجود فيها اى قطعه يعنى العربيه مفيهاش غير بودى ومركونه من اول الاحداث وهى معلهاش اى رقم لان هى اصلا عباره عن صاج مخلى وعند الحى جنب بيتى بردو فى عربيات تنايه مسروقه ومعظمهم مشروع تنايه
لو حضرتك من الاسكندرية يبقى فعلا ممكن تكون نفس العربية الى كنت شايفها لان هى قبل ما تتنقل من عند نادى النصر الى فى سموحة كانت منهوبة من جوه لكن كان لسة عليها النمر

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا
قديم 18-03-2011, 12:21 AM
hima elgmal hima elgmal غير متواجد حالياً

hima elgmal is a splendid one to beholdhima elgmal is a splendid one to beholdhima elgmal is a splendid one to beholdhima elgmal is a splendid one to beholdhima elgmal is a splendid one to beholdhima elgmal is a splendid one to beholdhima elgmal is a splendid one to beholdhima elgmal is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد على 1999 مشاهدة المشاركة

لو حضرتك من الاسكندرية يبقى فعلا ممكن تكون نفس العربية الى كنت شايفها لان هى قبل ما تتنقل من عند نادى النصر الى فى سموحة كانت منهوبة من جوه لكن كان لسة عليها النمر
حضرتك انا من الاسكندريه فعلا بس العربيه الى انا بتكلم عليها موجوده فى فيكتوريا وهى اصلا مفيهاش اى حاجه حتى العفشه واسلاك الكهرباء متشاله و العربيات التانيه الى هى عند الحى ده حى المنتزه وعنده مشريع تنيات كتير و بعضهم عليهم نمر وحوالى 2 تكتك
قديم 18-03-2011, 11:38 AM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hima elgmal مشاهدة المشاركة

حضرتك انا من الاسكندريه فعلا بس العربيه الى انا بتكلم عليها موجوده فى فيكتوريا وهى اصلا مفيهاش اى حاجه حتى العفشه واسلاك الكهرباء متشاله و العربيات التانيه الى هى عند الحى ده حى المنتزه وعنده مشريع تنيات كتير و بعضهم عليهم نمر وحوالى 2 تكتك
جزاك الله خيرا يا استاذ ابراهيم
انا كنت برضه بعت e mail لاصحابى و وصيتهم يعملولوا fwd و كتبت فى منتدى تانى
عسى حد يسال عليها

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا
قديم 06-04-2011, 03:33 AM
الصورة الرمزية basosi
basosi basosi غير متواجد حالياً
من انا؟: سامح الباسوسي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: الشعر - السيارات- النقل الثقيل والاتوبيسات

basosi is a name known to allbasosi is a name known to allbasosi is a name known to allbasosi is a name known to allbasosi is a name known to allbasosi is a name known to all

بص يا بيه
هو تقريبا على حد علمي الجيش شال العربيات دي كلها الل كانت عند نادي النصر اللي هي اللانوس الخضرا صاحبة الموضوع وكمان المكروباص التويوتا الابيض والمتسوبيشي الاصفر والعربيات كلها اللي كانت عند كارفور واحتجزت العربيات دي في مكان تاني بس مش متذكر فين بالضبط
اريد التوضيح للافاده
شكرا

يا حبيبي يا
محمد

يا رسول الله