العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو ميجان Mégane

رينو ميجان Mégane The Renault Mégane is a small family car produced by the French automaker Renault since 1995. It is offered in 3- and 5-door hatchback, saloon, coupé, convertible and estate bodystyles. The Renault Scénic (launched 1996) is the first modern compact MPV to be built in Europe

قديم 25-12-2010, 01:46 PM
loveman3333 loveman3333 غير متواجد حالياً

loveman3333 is on a distinguished road
افتراضي ( كل المعلومات عن ان الميجان وحشة كل دة غلط والناس بتتكالم وخلاص)

اولا العربية الميجان عربية فى غاية الروعة وقطع غيرها رخيصة مش غالية مثلان ان اعلفشة بتعهتها كلها اسبانى اصلى 3 اللاف جنيها وكمان تيل الفرامى 200 جنية امامى وخالفى 180 بس بيعيش يعنى لو فى عربية لانوس ولة فريرنا بيتغير كل 3 شهور ب80 جنية فلتر النزين 15جنيها والزيت 15 جنيها وفلتر الهواء 50 وفلتر التكيف 70 جنيها طرمبة المية 300 جنيها طنابير 350 جنيها فين بقة الى غالية وبعدين الى بيتشتغال فى العربية دية لازم يكون اشتغال فى التوكيل وفى ناس معينة جدا بتشغال فيها فى الهرم والمعادى والى عاوز اى استفتسار عنها انا مستعد اجوبة بس مش عاوز حد يسوء سمعهتها لان عربية رائعة الوصف ودة موبيل الى عاوز اى استفسار عشان انا دكتور ميجان 0100171697 وعلى فكرة انا با بيع عربيتى عشان انا عاوز فلوس اشترى بيها شقة مش اكتر وبلاش حد يسوق السمعة انا ميجانوى اديم من 2006
قديم 25-12-2010, 02:04 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ( كل المعلومات عن ان الميجان وحشة كل دة غلط والناس بتتكالم وخلاص)

يا تري قطع الغيار ابالسعار دي بتتباع فين؟؟
و ايه رأيك في مشاكل الكهرباء بالسياره؟؟

حـازم خـضـر