العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 15-04-2012, 12:44 PM
الصورة الرمزية me5222222
me5222222 me5222222 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: Petroleum
هواياتي: volleyball

me5222222 will become famous soon enough
افتراضي رد: مساعده في سعر سيراتو 2010

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pharm45 مشاهدة المشاركة

حاسس ان السعر مبالغ فيه شوية
ياراااااجل دى عاملة 90 الف كيلو..يعنى موتورها جاب اخره خلاص..دى تخلص على 85 او اقل من كدة وصاحب العربية يبوس ايده وش وضهر...ميغركش بس الكماليات اللى فيها..ثم حرام اصلا يرمى المبلغ ده فى عربية زى دى وكمان مستعملة..ياعم ادخل شويف منتدى السيراتوا الكل بيشتم فى العربية دى تقوم تدفع 90 الف فيها !!!! حراام والله الفلوس تترمى كدة
والله انا بنصحك بس مش اكتر..شوف حاجة تكون محترمة وسيبك من سيراتو مستعملة لانها هتكون عاملة حاجة بالذات انها جيابة 90000 كم !!!
وتقبل مرورى وتحياتى

اولا :طبعا شكرا ليك علي النصيحه فعلا العربيه كتير عليها 90 الف لانها ماشيه 90 الف كيلو
بس مش عارف ليه حسيت من كلامك انك متحامل شويه علي السيراتو انا والله مش بدافع عنها احنا مش قرايب هههههههه كل الحكايه اني معايه سيراتو ومريحاني جدا بتروح مطرح ما انا عايز بضغطه بنزين هههههههه الحمد لله طبعا وبردو احمدك واشكر فضلك يا رب بدل التاكسي والمواصلات الاوربيه اللي عندنا في مصر اما بأه موضوع ان كل الناس بتشتم عليها ده مش من اختصاصي لاني بردو اهم شئ ليا انها توديني مكان ما انا عايز لانها في الاصل وسيلة مواصلات
وشكرا ليك مره اخري علي النصيحه اخي الكريم

قديم 06-05-2012, 10:12 AM
ابو فاروق ابو فاروق غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رجل اعمال
هواياتي: الصبر !

ابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مساعده في سعر سيراتو 2010

سعر مقبول لو فبريكا