العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 03-03-2012, 10:37 PM
شريف حجازي شريف حجازي غير متواجد حالياً

شريف حجازي is just really niceشريف حجازي is just really niceشريف حجازي is just really niceشريف حجازي is just really nice
افتراضي رد: هو ليه الناس بتبيع السيراتو 2011 و 2012

هطييييييييييييييييييييييي ييييير ههههههههههههههههههههههههه وهتقع ف البيرررررررررررررررر وهتشرب عصييييييييييييييييييييييي ييير وهتاكل فطيررررررررررررررررر
قديم 10-03-2012, 08:50 PM
ahmed_hamdy673 ahmed_hamdy673 غير متواجد حالياً

ahmed_hamdy673 will become famous soon enoughahmed_hamdy673 will become famous soon enough

يا جماعة انا كان معايا عربية سيراتو 2010 عشان محدش يقول اننا بتكلم وخلاص او بنقل كلام حد قلهولي العربية دي سيئه للغاية وممكن اللي يشكر في العربيه دي اللي كان راكب عربية 128 او عربيه احدث منها شويا فالازم يشكر فيها طبعا عيو العربيه
1-عفشة نشفة جدا جدا جدا وبتبوظ الكوتش بسبب الجنط طبعا واحد هيطلع يقول طب ما انتا راكب جنط 17 ولازم تحس بكده اقوله لا لالا الحمد لله انا معايا عربيه دلوقتي جنط 17 العفشه الحمد لله زي الفل وعلي فكرة فردة الكوتش بتاعت السيراتو ب550ج ومقاسها 17/215/45 عشان محدش يقول انا بتكلم وخلاص
2-فرامل زباله هتقولي انتا حاسس كده عشان دي abs هقولك لا لا لان الabs بتاعها ممكن يركب في عجله او كبيره اوي في موتوسيكل لان الخمات زباله
3-بالنسبة للثبات نو كومنت انتا بس شوف كام عربيه مقلوبه من السيراتو وانتا تعرف
4-انا اشترتها ب125000ج والحمد لله بعتها 100000ج بعد ها بسنه ونص (من 6/2010 الي 12/2011)بالعافيه وكانت عامله 25000كم وكانت حالتها كانها لسه جديده وعشان محدش يقولي انتا اضحك عليك ادخل وشوف اسعارها مستعمله كام

وعشان محدش يقولي دي عربيه كوري انتا عاوز ايه هقوله في عربيات كوري بردو واحسن منها في حاجات كتير انا كان معايا اوبتر واللهي العربيه دي مالهاش حل بس طبعا مفهاش فتحة سقف والحبشتكنات بتاعت السيراتو

واخر حاجه ياريت يا جماعة اللي يكتب حاة يتقي ربنا وميخليش واحد غيره يلبس في الحيط عشان خاطر مايسوقش سمعت عربيته انا اسف علي الاطاله بس بصرحة انا استفزت من الناس اللي بتشكر في العربيه دي وواللهي واللهي واللهي كل كلمة قلتها عن العربيه دي صح ومبفتريش عل حد
قديم 10-03-2012, 09:18 PM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute

يا جدعان بغض النظر عن عيوب العربية ، مفيش عربية كاملة ومفهاش عيوب

لو بصيت علي المستعمل هتلاقوا بي ام ومرسيدس موديل السنة

السيراتوا نفس الكلام بس عشان منتشرة جدا جدا فنسبة المعروض كسر زيرو بتكون اكبر ،
وطبعا هتلاقوا فيرنا ولانوس كسر زيرو كتيييييييير عشان دول اكتر عربيتين منتشرين

الموضوع نسبة وتناسب ، تحياتي
قديم 12-03-2012, 09:02 PM
Neo206 Neo206 غير متواجد حالياً

Neo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond repute

قديم 12-03-2012, 10:12 PM
essam eleven essam eleven غير متواجد حالياً

essam eleven will become famous soon enoughessam eleven will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_hamdy673 مشاهدة المشاركة

يا جماعة انا كان معايا عربية سيراتو 2010 عشان محدش يقول اننا بتكلم وخلاص او بنقل كلام حد قلهولي العربية دي سيئه للغاية وممكن اللي يشكر في العربيه دي اللي كان راكب عربية 128 او عربيه احدث منها شويا فالازم يشكر فيها طبعا عيو العربيه
1-عفشة نشفة جدا جدا جدا وبتبوظ الكوتش بسبب الجنط طبعا واحد هيطلع يقول طب ما انتا راكب جنط 17 ولازم تحس بكده اقوله لا لالا الحمد لله انا معايا عربيه دلوقتي جنط 17 العفشه الحمد لله زي الفل وعلي فكرة فردة الكوتش بتاعت السيراتو ب550ج ومقاسها 17/215/45 عشان محدش يقول انا بتكلم وخلاص
2-فرامل زباله هتقولي انتا حاسس كده عشان دي abs هقولك لا لا لان الabs بتاعها ممكن يركب في عجله او كبيره اوي في موتوسيكل لان الخمات زباله
3-بالنسبة للثبات نو كومنت انتا بس شوف كام عربيه مقلوبه من السيراتو وانتا تعرف
4-انا اشترتها ب125000ج والحمد لله بعتها 100000ج بعد ها بسنه ونص (من 6/2010 الي 12/2011)بالعافيه وكانت عامله 25000كم وكانت حالتها كانها لسه جديده وعشان محدش يقولي انتا اضحك عليك ادخل وشوف اسعارها مستعمله كام

وعشان محدش يقولي دي عربيه كوري انتا عاوز ايه هقوله في عربيات كوري بردو واحسن منها في حاجات كتير انا كان معايا اوبتر واللهي العربيه دي مالهاش حل بس طبعا مفهاش فتحة سقف والحبشتكنات بتاعت السيراتو

واخر حاجه ياريت يا جماعة اللي يكتب حاة يتقي ربنا وميخليش واحد غيره يلبس في الحيط عشان خاطر مايسوقش سمعت عربيته انا اسف علي الاطاله بس بصرحة انا استفزت من الناس اللي بتشكر في العربيه دي وواللهي واللهي واللهي كل كلمة قلتها عن العربيه دي صح ومبفتريش عل حد
اهم حاجة انى عرفت ان اوبترا تمام(my car)