العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > عالم تأمين السيارات

عالم تأمين السيارات خاص بكل شركات التأمين المصرية وتجارب الأعضاء مع شركات التأمين

موضوع مغلق

قديم 17-02-2010, 12:17 AM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حكايتى مع التأمين...و النصب العظيــم !

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة horas3000 مشاهدة المشاركة

كان الله في عونك يا دكتور و الحمد لله انها عدت علي خير
و كالعادة كل حاجة في مصر بتيجي بطلوع الروح

شخصيا انا بتعامل في مصر مع شركة تامين (مش مصرية) و بصراحة مشفتش منهم حاجة وحشة و هما اللي جم لحد البيت 3 سنين دلوقتي عشان ياخدو الفلوس و يجيبوا الوثيقة. و للاسف الشديد اضطرينا نلجا لهم 3 مرات في حوادث متفرقة و بصراحة خدمتهم ممتازه و كل اللي عملناه اننا ودينا العربية لورشه من الورش المعتمده منهم (اقرب مسافة و اسرع وقتا من التوكيل) و هما بيتكفلوا بكل شيئ الا في اكبر حادثة لما التكاليف عدت ال 5000 جنية طلبوا منا محضر بس كانوا ابتدوا في التصليح بالفعل. و طبعا كل ده في مقابل ان النسبة عندهم اكبر من الشركات التانية بقليل بس في مقابل خدماتهم الفرق يستاهل خصوصا اننا زي حلاتك وجودنا في مصر بيبقي لمدد محدودة و بيبقي مفيش وقت للمهاترات و اللف و الدوران

فلو حضرتك مامنتش و لسه عندك استعداد ممكن ادل حضرتك و اي من الاعضاء المهتمين عليهم

طب يا عم دى حاجه مش محتاجه استئذان ! زى أنا و غيرى قالوا الوحش ! ( للافاده والثواب ) !

انت برده قول الحلو والنسبه والعناوين برده ( للافاده والثواب ) !

وعلى فكره الآستاذ سيف الدين لسه متصل بى بيعرض خدماته بكل أشكالها ( جزاه الله خيرآ ) !

بس أنا حكيت الموضوع بعد ما تم حله والحمدلله و شايلينكم للعوزه !

Dr. Bolbolan ptmnlo123per122

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
قديم 17-02-2010, 12:37 AM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute

اوبا ايه ده كل ده يحصل و انا فى غيبوبه من الزمن كده ينهار ابيض لا يا دكتور الموضوع ده عاوز قعده و الحمد لله انه خلص على خير

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 17-02-2010, 12:48 AM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AHMEDCAR مشاهدة المشاركة

اوبا ايه ده كل ده يحصل و انا فى غيبوبه من الزمن كده ينهار ابيض لا يا دكتور الموضوع ده عاوز قعده و الحمد لله انه خلص على خير
يا عم قعدة ابه ؟؟ بصراحه قعدتك حلوه ! ptmnlo123per1106
هوه انت من يوم اللى بالى بالك حد عارف يتلم عليك ؟؟؟؟؟ ptmnlo123per111

طب والله لنقول للفك المفتري ( المفترس ) أبو كرش على ميعاد ومكان الفرح ! ptmnlo123per154

Dr. Bolbolan ptmnlo123per122

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
قديم 17-02-2010, 12:50 AM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute

ايه فرح فرح مين و امتى و فين و ازاى من غير ماتقولولى

كده بقى بجد لازم يكون فى قاعده

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 17-02-2010, 12:59 AM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

جامد طووول عمرك يا دوك ....
بس عايزين بقيه الحكايه بقى ...
فكرتني بالف ليله وليله ... كانت قصص جميله .. والواحد بيبقى متشوق للحلقه الجديده ويستناها يوم بعد يوم ....
قول بقى ... كمل اللي حصل

يا مسروور ... يا سياااف

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &
موضوع مغلق