العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > عالم تأمين السيارات

عالم تأمين السيارات خاص بكل شركات التأمين المصرية وتجارب الأعضاء مع شركات التأمين

قديم 11-12-2010, 11:54 PM
الصورة الرمزية merna_hemaya
merna_hemaya merna_hemaya غير متواجد حالياً

merna_hemaya will become famous soon enough
افتراضي رد: برنامج المعاش التكميلى + مكافاة نهاية الخدمة قناة السويس للتامين باسعار و تخفيضات رهيبة

ممكن توضح أكثر بمعنى شخص يشترك فى وثيقه معاش 10 سنوات يدفع 5 سنوات و5 سنوات الآخرى هديه(مجانى) وتكون ذلك فى عقد الشركه
قديم 12-12-2010, 12:04 AM

افتراضي رد: برنامج المعاش التكميلى + مكافاة نهاية الخدمة قناة السويس للتامين باسعار و تخفيضات رهيبة

أعزائى الزملاء احب أقول أن الزق من عند الله تعاله لاداعى المخطره والمنافسة التى ممكن تخصرنا العمله كلهم وتخصر عميلنا أيضآ مديآ ومعنوينآ ولو أحد منكم يضيف ورقه مكتوبه ومختومه من شركته بهذه الخصومات
قديم 12-12-2010, 04:32 AM
الصورة الرمزية تامين سيارات
تامين سيارات تامين سيارات غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
التخصص العملى: مراقب بشركة قناة السويس للتامين
هواياتي: كرة القدم

تامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة merna_hemaya مشاهدة المشاركة

أعزائى الزملاء احب أقول أن الزق من عند الله تعاله لاداعى المخطره والمنافسة التى ممكن تخصرنا العمله كلهم وتخصر عميلنا أيضآ مديآ ومعنوينآ ولو أحد منكم يضيف ورقه مكتوبه ومختومه من شركته بهذه الخصومات
ياريت تقراى انا كاتب اية كويس يا استاذة راجعى كلامى قبل ما تتسرعى
انا كاتب وثيقة معاش + مكافئة نهاية الخدمة
يعنى المختلط المتناقص يا استاذة
التعريفة رقم 3 فى كتاب الريت الى حضرتك استلمتية من الشركة
يعنى يشترك فى وثيقة معاش + المختطلط المتناقص
و ياريت بقى تبقى تجيبلنا ورقة محتومة من الشركة بخصوماتك

عمرو احمد
01003388954
قديم 12-12-2010, 10:52 PM

حضرتك راجع على ألى أنته كتبه كويس وأنا مابديش خصومات وبتكلم على لسان الشركه بالفعل وكل كلامى صدق وحضرتك تعلم تمامآ بذلك مع الشكر لحضرتك ومفيش داعى نعمل مثل الشركات الاخرى وأتمنى لحضرتك الخير وكل الزملاء
قديم 12-12-2010, 11:10 PM
الصورة الرمزية تامين سيارات
تامين سيارات تامين سيارات غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
التخصص العملى: مراقب بشركة قناة السويس للتامين
هواياتي: كرة القدم

تامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة merna_hemaya مشاهدة المشاركة

حضرتك راجع على ألى أنته كتبه كويس وأنا مابديش خصومات وبتكلم على لسان الشركه بالفعل وكل كلامى صدق وحضرتك تعلم تمامآ بذلك مع الشكر لحضرتك ومفيش داعى نعمل مثل الشركات الاخرى وأتمنى لحضرتك الخير وكل الزملاء
انا عارف انا كاتب اية يا استاذة و ياريت انتى الى تعرفى برامج الشركة انتى بتقولى انك مراقب عام يعنى على درجة مدير فرع و مش عارفة البرامج يبقى اية بقى انا بقولك راجعى التعريفة رقم 3 اقرائيها كويس

و هوة انا يعنى هاجيب وثيقة من بيتنا مكتوب فيها الخصم ال5 سنوات ولا انا فاتح شركة تامين ياريت انى تحترمى الزمالة و بلاش الكلام الا لما تعرفى الاول انا بشتغل فى قناة السويس من 3 سنوات و معروف فى الشركة و الفرع الرئيس الى انتى بتقولى بتشتغلى فية اسالى عليا يا استاذة دا انتى الى بتقولى الرزق على الله

او اقولك انا فى فرع مصدق ياريت تشرفينى و انا اوريكى البرنامج و لو مش عارفة فية ممكن اشرحهولك منتظر ردك

و انا قلتلك ياريت فى ورقة رسمى من الشركة بخصم ال 2.7 الى حضرتك كاتباه ما كنش فى منك شىء رسمى متهيقلى كدة انا بقى الخمس سنوات دول مكتوبين فى العقد من شروط الوثيقة و بنودها

اما الخمس سنوات الى انا كاتبهم دول مش منى دول من الشركة ياريت يكون عندك شجاعة راجعى البرنامج و ارجعيلى تانى

و طالما انا قلت مكتوبين فى العقد اكيد اى عميل هايبص عليهم قبل ما يستلم و انا صادر وثائق من البرنامج دة ممكن اوريهالك

او ممكن تروحى لاستاذ علاء سعيد و تسالية عن الوثيقة تعريفة رقم 3 المختلط باقساط
اما برنامج المعاش انا شارحة كويس و عارف انا كاتب اية فية و ببيعة قبل ما حضرتك تيجى الشركة

عمرو احمد
01003388954