العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > BYD

BYD من الشركات الصينية الطموحة التى تستثمر فى الابحاث والتطوير لانشاء سيارات وفقاً لاحدث المعايير البيئية ولديها مشاريع لانتاج سيارات هجينة

قديم 20-08-2012, 02:41 AM
mr_strong mr_strong غير متواجد حالياً

mr_strong will become famous soon enoughmr_strong will become famous soon enough
افتراضي رد: عندي مشكلة في عربيتي BYD......ارجو الافاده

المهندس اشرف موسى قاللى انالعيب دة من الموتور ولازم يتقرط على وش السلندر---الواحد احتار مهندس يقول من الكابل الارضى واخر من الثرموستات واخر من وش السلندر والتاكيهات ومافيش حد عارف يصلح عيب السخونة نروح بالعربية الصين؟
قديم 21-08-2012, 10:40 AM
hanyyyyyy hanyyyyyy غير متواجد حالياً
هواياتي: كرة القدم-السيارات

hanyyyyyy is just really nicehanyyyyyy is just really nicehanyyyyyy is just really nicehanyyyyyy is just really nicehanyyyyyy is just really nice

ت فرع الشرابية / 22336922 - 22364156 وهو بشارع معمل الصابون اللى على ناصيته قسم الشرابية القديم اللى (اتحرق ايام الثورة)

بخصوص الكابل انا مشترتش حاجة ياجماعة والكابل ده ياجماعة حتة سلكه بيربطها من الطرفين فى العربية اوعو تتخيلوا ان احنا عماليين نقول كابل كابل كابل يبقى الموضوع كبير ده الموضوع ماخدش معاه ربع ساعة والكابل ده حتة سلكه متعملش ربع متر ملهاش لازمة لو شوفتها على الارض مش هتوطى تجيبها والحمد لله لحد دلوقتى اهو يعنى 15 يوم تقريبا والحرارة ثابته على النص عندى (الله اكبر) هههههههه والكهربائى اسمه صابر علشان نديله حقه

اما بخصوص المهندسه داليا فالمهندسة داليا بفرع القطامية مش الشرابيه ...
قديم 08-09-2012, 12:28 PM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

شكرا على المعلومة

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 09-10-2012, 12:48 PM
الدكتور خالد الدكتور خالد غير متواجد حالياً

الدكتور خالد is on a distinguished road

يا جماعه الحمد لله عملت صيانة 5000 و ظبطوا كابل الارضي و العربية بقالها معايا شوية حلوين و المؤشر اتظبطت و بقي تمام شكرا طبعا للاستاذ هاني المحترم اللي فضل اني اروح توكيل الشرابية و كان متابع معايا بالتليفون و انا هناك ( شكر جامد ليه طبعا ) و لكن موضوع الطأطأة ده متحلش خالص مش عارف ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟ و حاولوا فيه كتير بردو ماتحلش ؟؟؟؟؟؟؟
قديم 10-10-2012, 09:41 AM
hanyyyyyy hanyyyyyy غير متواجد حالياً
هواياتي: كرة القدم-السيارات

hanyyyyyy is just really nicehanyyyyyy is just really nicehanyyyyyy is just really nicehanyyyyyy is just really nicehanyyyyyy is just really nice

بالتوفيق انشاء الله يادكتور خالد انت اصلا راجل زى الفل وتستاهل كل خير وياريت لو جيت القاهرة تانى نتواعد واسوق واجرب العربية بنفسى علشان انا عايز اسمع صوت الطقطقه بنفسى لأن انت عارف الاصوات دى بتبقى حاجات نسبية وتختلف تشخيصها من واحد لآخر علما بأنى بقول انه ممكن يكون جلبة مقص