العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 15-06-2011, 03:16 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: تعرف على كورسير

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ayman goda مشاهدة المشاركة

كورسير يا جامد
ياترى اسم على مسمى؟
تقبل تحياتى
تسلملي يا ايمن باشا

بس هو ممكن يكون اسم علي مسمسي بما اني من عشاق البحر والغطس والميه عمتا
قديم 15-06-2011, 03:20 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golf4fast مشاهدة المشاركة

ما رأيك في السيارة هيونداي فيرنا من حيث الثبات وخصوصا على السرعات والعفشة وقوة تحمل الصاج والموتور ووزن السيارة بعد استعمالك
احب انا الاسئلة الجميلة ديه

بص يا زعيم اولا بالنسبة للثبات انا عن نفسي مقتنع بيه لحد ال 140 بعد كدا الثبات مش كويس والعربية بتعوم بس مش جامد بس بحس بيها

ثانيا بالنسبة للعفشة انا ركبت جميع العربيات اللي في نفس الفئة بتاعت عربيتي ومش مقتنع غير بعفشة الفيرنا

ثالثا بالنسبة للصاج فهو زبالة بمعني الكلمة يعني لو حد ريح ايده جامد علي الصاج يطبق وبعاني منه كتير الصراحه

وزن العربية بالنسبالي ممتاز لانه بيوفرلي في البنزين وبيساعد علي قوة السحب

والماتور انا بجد مقتنع بيه تماما بس محتاج فرامل توازي قوة الماتور

وتسلملي يا غالي ونورت الموضوع
قديم 15-06-2011, 03:23 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mf86 مشاهدة المشاركة

كنت سمعت كدا ان كورسير عايز يعمل مظاهرة مليونيه ضد التاكسي الابيض ...

ياتري دا ليه علاقة بلون عربيتك ههههههههههههههه؟؟؟؟

راجعلك يازعيم

عشان دلوقتي معاد

هههههههههههههههههههههه

ليه بس الاسئلة ديه اللي بتفكرني بالماضي الاليم يوم ما اخترت اللون

بص يا غالي مع اني مكنتش ناوي اتكلم علي لون العربية بس علشان انتا حبيبي انا هقولك عربيتي مشكلتي اني بعد ما اشتريتها ب 3 شهور نزل مشروع التاكسي الابيض اللي انا شايفه انه زحم الدنيا بطريقة رهيبه وكره الناس في اللون الابيض بس هنعمل ايه ادي الله وادي حكمته

وفكرت اني اغير اللون بس المشكلة يوم ما اجي ابيعها اللي هيشتريها مني هيقولي ديه كانت تاكسي وانتا رشتها والقي تمنها نزل يجي 20000 جنيه علي ايه الطيب احسن

وتسلملي يا غالي وبالهنا والشفا مفيش عندك ورك صغير كدا للغلبان ده
قديم 15-06-2011, 03:24 PM
الصورة الرمزية amrmohamed1975
amrmohamed1975 amrmohamed1975 غير متواجد حالياً
من انا؟: ولدي نصحتك لما صوتي اتنبح متخفش من جني و لا من شبح
التخصص العملى: اتصالات
هواياتي: كرة القدم و القراءة

amrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond repute

حبيبي نورت كرسي الاعتراف و بما ان احمد باشا بدر خايف على الكرسي عشان عليه اقساط هما سؤلين مش اكتر
لو ربنا كرمك بقرشين هتغير الفيرنا و لا لا و لو غيرت هتجيب ايه
لو هتختار رئيس للجمهورية تختار مين من دول
الدكتور محمد سليم العوا
الدكتور محمد البرادعي
الدكتور عبد المنعم ابو الفتوح
ايمن نور
حمدين صباحي

اللهم احفظ مصرنا الحبيبه من الفتن ماظهر منها وما بطن اللهم ولِي علينا خيارنا ولا تولِي علينا شرارنا اللهم احفظ شعبها من كل سوءٍ وشر يا رب العالمين اللهم يسر أمرنا وفرج كربنا وأرزقنا نعمة الامن والامان والاستقرار
اللهم أكتب لمصر وأهلها الخير حيث كان وكيف كان اللهم اجعل مصر سخاء رخاء وسائر بلاد المسلمين اللهم ارنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه و ارنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه
قديم 15-06-2011, 03:48 PM
الصورة الرمزية aymangalal
aymangalal aymangalal غير متواجد حالياً
من انا؟: بنى ادم
التخصص العملى: محلل بيانات - معد تقارير
هواياتي: الانترنت - القيادة -البحث عن معلومات

aymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond repute

حلو قوى موضوع كرسى الاعتراف ده ...... ممتاز
احييك يا عم احمد بدر على الموضوع الجميل اللى بيخلى الناس تتعرف على بعضها عن قرب كده
بالنسبة لكورسير بقى (ماعرفش اسمه الحقيقى ايه ؟؟؟ وده سؤال اسمك ايه؟؟ بشويش فى ودنك اهوه واوعى تقولى عبووووووود فاهمنى؟؟؟ههههههههه
لغاية دلوقتى مش عارف ايه موضوع الوزن ده ؟؟؟؟ هه ايه هه هه (إالحاح رِخِم)
لون العربية انا شايفة ميزة كبييييييييرة جدا والله بجد ممكن تستعمله فى وقت فراغك (لو شغال) فى توصيل ناس زى التاكسى كده بس نقى الناس اللى تقف لهم(ربنا يحفظك) او لو مش شغال استفيد من العربية برضه كتاكسى والله وتكسب كتير غير ان نمرك ملاكى يعنى ماحدش هايغلس عليك (دى فكرة واقتراح للاستفادة من اللون عشان يبقى ميزة بدل ماهو عيب -بالنسبة لك)
انا شوفت ناس عاملة كده فى ملاكى اسود وموضحينها بالشبكة اللى ع السقف

المهم بقى : انت ابتدت علاقتك بالعربيات من امتى؟؟؟؟ وركبت كام عربية؟؟؟؟ وانطباعك عن كل واحده(عربية يعنى)؟؟؟؟؟
و بمناسبة الواحده(الانثى):014FDA~11 7: بلاش تتجوز وخدها حكمة منى وافتكرها فى يوم من الايام ...... (الوِحده .. ولا الواحده)

صلى على رسول الله
---------------------