العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 13-03-2011, 10:43 PM
aboelesaad
Guest

افتراضي رد: رجاله مصر موتورز يغزون الصحراء

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

حبيب قلبى يا ابو الاسعاد ايه التقرير و الصور الحلوه دى بجد تسلم ايدك و ربنا يديم المحبه ما بينا ان شاء الله
و عاوز اقول حاجه بجد كان يوم جميل جدا و انا كونت سعيد فعلا بكل الناس الى شرفتنا فى المقابله مش زى ناس كانت عاوزه تيجى بل القطر طبعا عارف نفسه
و فى النهايه كان يوم جميل جدا لانى فعلا غيرنا جو و طلعنا من جو الثوره و البلطجيه ده و شوفنا ناس بنحبها و عقبال كل مره ان شاء الله

و كمان عاوز اقول لابو الاسعاد و الكومى و احمد اطمنو انا كمان عربيتى بأت سودا من المطر شكرا على الواجب
و كونت عاوز اقول ليكم على الى كان الكومى بيعمله ورا الشجره هو كان بيخصب التربه بس اوعه حد يفهم غلط ولا حاجه هههههههههههه

و مره تانيه حمد لله على سلامه الجميع و ربنا يحفظكم ان شاء الله من كل سوء

و احب اقول حاجه لباسم اخويه و حبيبى والله كونت معانه فى كل لحظه و متذعلش على العربيه و اهم حاجه انك بخير و ان شاء الله اشوفك فى المقابله القادمه فى القاهره

و تحياتى للجميع بل الصحه و السعاده ان شاء الله
حبيب قلبي يا كيمو والله و اي خدمه روقنالك عربيتك اهو هههههههههههههه
واتاسف لمازن علي خطأي في اسمه بس والله دماغي استوت فياريت يتقبل اعتزاري بجد

وبرضو مستني منك المفاجأت مش هتفلت مني يعني
قديم 13-03-2011, 10:45 PM
aboelesaad
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

يا جماعه .
أنا مش حاقول حاجه للناس اللى حضرت المقابله لأنه مهما نقول مش حانقدر نوصف مدى حبنا وسعادتنا بينهم وشكرنا العميق لهم على منحنا هذه اللحظات السعيده والذكريات الجميله الخالده .
بس انا حاقول لكل واحد فى المنتدى كان ممكن ييجى وتردد أو خاف أو كسل . خسرت وفاتك كتير من الحب والمتعه والسعاده بعدم حضورك وسط أحلى تجمع مع ناس بيجمعهم رابط المحبه فى الله و لله .
شكرا أستاذ نبيل على حضور حضرتك وتشريفك للمقابله .
شكرا أستاذ أحمد بدر على انك طمنتنا عليك وحضرت رغم ظروفك الصحيه .
شكرا أستاذنا على باشا والد كريم على اننا تعرفنا بشخصكم الكريم .
شكرا كريم باشا على تجميعنا واستضافتنا ومنحنا تلك الفرصه الجميله لقضاء وقت سعيد .
شكرا أحمد بيك أبو الإسعاد على حضورك رغم ظروفك الصحيه . ثم على التقرير الرائع .
شكرا أستاذ على وتشرفت جدا بمعرفتك واللقاء بك .
شكرا أستاذى العزيز عماد باشا وسعدت جدا بوجود حضرتك .
شكرا أخويا الكومى وربنا يجمعنا دائما على خير .
شكرا حبيبى أحمد حمدى الشخصيه الجميله والأخلاق العاليه .
شكرا حبيبى وحبيب الكل أستاذ مهران . رغم انك هربت بالعروسه عشان ماتفسحناش بيها بعد المقابله .
شكرا مهند باشا صاحب الشخصيه الهادئه . وسعيد بالتعرف اليك جدا ونلتقى دائما على خير .
شكرا مروان باشا على . أخو كريم على حضور حضرتك معانا .
وسلامة أخونا باسم ونتمنى له السلامه دائما مع كل الأسف لعدم تمكنه من الحضور .
ونلقاكم دائما على خير ومحبه وسلامه .
استاذ سيف حبيب الملاين ملك الجاك ربنا يبارك في حضرتك يارب و في ابنك العسول وفي عربيتك يارب
فعلا كنت واحشني و مازلت ربنا يديم المحبه ما بنا يارب
قديم 13-03-2011, 10:47 PM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nktis مشاهدة المشاركة

ربنا يحفظكم ويحميكم ويباركلوكم في عربياتكم
مش ناوين مره تعملوا المقابله علي طريق مصر اسكندريه صحراوي عند الرست
تصدق والله فكرة ممتازة وهاتبقى فى مكان متوسط بين القاهرة والإسكندرية وأيضاً المنوفية لو حد عايش فيها وإن شاء الله نعمل المقابلة بعد القادمة فى ماستر الرست هاوس

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية
قديم 13-03-2011, 10:47 PM
aboelesaad
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

بجد نورتوا الاسكندرية يا شباب واتشرفنا ان احنا اتقابلنا كان نفسى المقابلة تمتد للصبح بس للاسف ظروف حظر التجول
ملحوقة ان شاء الله قريب
ونتمنى نشوفكم على خير انا اسف انى ما اتصلتش بحد لانى روحت اخدت الادوية ولسة صاحى من النوم
استاذ احمد بدر باشا
والله حاولت انفز طلبك الي طلبته مني و مسحت صور كتير بس اعزرني بقي
وبجد مجيك فوق راسنا لانه كان واجب علينا الزياره لحضرتك
ربنا يتمم شفاك علي خير يارب

تقبل خالص تحياتي
قديم 13-03-2011, 10:49 PM
aboelesaad
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

كعاده رجال مصرموتورز مقابله من مقابلات الأحلام اللى الواحد بيمشى منها طاير وسعيد ومبسوط ومتشرف انه قابل الناس اللى بيحبهم وبيحبوه واتشرف بناس جديده وانا للأسف مكانش ليا الشرف فى المقابله دى للظروف اللى كلكوا عارفنها بس الحمدلله على كل شىء وياجماعه الواحد مش عارف يشكركم ازاى ولا يقول ايه عن اللى عملتوه معايا فى اليوم ده بجد والله هونتوا عليا كتييير جدا لدرجه والله خلتنى ابكى من كم التليفونات والرسايل والمشاركات اللى فى الموضوع اللى عمله اخويا وحبيبى وصاحبى ابوالأسعاد ففعلا شكرا لكل الأعضاء وخاصه اخواتى اللى مقدرش استغنى عنهم وعن الأطمئنان عليهم ابوالأسعاد والكومى وكريم واستاذ سيف واحمد حمدى والدكتور عمرو فانتازيا وكل الأخوه اللى بجد حسسونى انى مش لواحدى وانهم معايا علطول وانا اللى بتأسف انى قلقتكم عليا وشغلتكم بأخبارى بس والله ساعتها قولت فى داهيه مليون عربيه قصاد الحب والأخوه اللى الواحد شافها منكم فشكرا لكل اخواتى فصرموتورز واسف على التطويل
باسم حبيبي ربنا يعلم انت اي عندي و بقلبي و ربنا يارب يعوض عليك في العربيه بس اهم حاجه صحتك لان الصحه بالدنيا كلها
كنا فعلا مفتقدينك بس تتعوض بعون الله في القاهره