العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 22-01-2011, 04:13 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير مفصل مصور لمقابله الاحلام .....!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

الله اكبر علي الجمال

و قد حاولنا الاتصال بالسيد وائل ابو نورا ولم يتم الرد.

هو ايه الموضوع هو كل ما تحصل مقابلة دايما كده يتأخر عليكم
وبعدين ما الحال من بعضه يا حازم باشا ما انت كمان كل مقابلة بتروحلهم متأخر

على فكرة ابو نورا كان بيكلمني وبيطمني ان كل الرجالة وصلت بالسلامة وهو في الطريق اليكم تقريبا كان فيه حد بيديله الاخبار اول باول علشان كده مكنش بيرد عليك

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 22-01-2011, 04:26 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Komy مشاهدة المشاركة

يا حبيبى عيب عليك انا بتعلم منك وبعدين صينى إيه ده اللى عايز يعلم علينا ولا إلينترا ولا ولا ولا ولا ولا,

يا باشا إتعمل معاهم الصح إمبارح , دى فيرنااااااااااااااااااااا اااااااااااا

لالالالالالا عيب عليك ياكومى ده انت حبيبى الغالى كنت تعالى اتفرج على الطريق وانا راجع امبارح وانسى ان كان حد يشوفنى ومالكش دعوه تانى مره بالصينى شوفت امبارح كانوا ماليين المقابله ازاى هسلط عليك ابوالأسعاد لو ذودت ههههههههههههههه
مش كفايه سبناك تغير اسمك انا كمت كل شويه اشوف رومينج رومينج دلوقتى غيرته استنى بقى شويه لحد مااحفظه ههههههههههههههههههههه

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 22-01-2011, 04:29 PM
محمدعبدالكريم محمدعبدالكريم غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس بشركة السكر
هواياتي: القراءة

محمدعبدالكريم is just really niceمحمدعبدالكريم is just really niceمحمدعبدالكريم is just really niceمحمدعبدالكريم is just really nice

مبروك نجاح المقابلة واضح المجهود الكبير اللى قام به ابوالاسعاد ورفاقة واللى يستحق الشكر والتقدير

وواضح الفرحة والحب التى ظللت اللقاء
والله كان نفسى اكون معاكم
وعزائى فى النقل الجيد لاحداث وتفاصيل اللقاء
وتحياتى للجميع
وتحية خاصة لحبيبى ابو الاسعاد اللى اسعدنا:
fun_36_3_3[1]:/]

التعديل الأخير تم بواسطة محمدعبدالكريم ; 22-01-2011 الساعة 04:44 PM
قديم 22-01-2011, 04:34 PM
الصورة الرمزية Komy
Komy Komy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الشركة المصرية لنقل الكهرباء
هواياتي: العربيات

Komy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sad-bird مشاهدة المشاركة

وانا هقعد بقى احفظ اساميكم كل شوية واحد يغيرلي اسمه
مساء الفل يا عم احمد

كده برضو يا باشا ده إحنا ساكتين ومش عايزين نكلم اللى مجوش بس ليهم حساب بعدين فى المقابلات الجاية

ههههههههههههههه

Komy
قديم 22-01-2011, 04:41 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Komy مشاهدة المشاركة

كده برضو يا باشا ده إحنا ساكتين ومش عايزين نكلم اللى مجوش بس ليهم حساب بعدين فى المقابلات الجاية

ههههههههههههههه

أحمد باشا انا قايل من بدري اني مش هعرف اجي وقلت ربنا يصلح الاحوال وييسر واقدر اجي في مقابلات مستقبليه ان شاء الله
يمكن على فرح ابو الاسعاد علشان نعمل فيه عمايل تخليه يندم انه عزمنا

4 44546

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون