العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 14-01-2011, 06:38 PM
aboelesaad
Guest

للاهمية رد: إعلان عن تانى مقابلة فى طنطا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emad7759 مشاهدة المشاركة

ان شاء لله انا معاكم فى المقابله دى

تنورنا يا غالي

وبكده يبقي العدد كالاتي
1-الاستاذ حازم خضر
2- الاستاذ احمد الكومي
3- الاستاذ احمد الشناوي
4- الاستاذ عماد
5- المفاجأه "الاستاذ احمد فاروق "
6- Mr.Mamo
7- استاذ احمد بدر
8- الاستاذ بدر بسيوني
9- sad-bird
10- phantiza
11- الاستاذ محمد عبد الفتاح الكومى
12- والمفاجأه "احتمال تواجد كورسر "

واتمني حضور اكتر من كده

تقبلو خالص تحياتي
قديم 14-01-2011, 07:12 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute
افتراضي رد: إعلان عن تانى مقابلة فى طنطا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aboelesaad مشاهدة المشاركة

9- sad-bird

اللي بنعمله في الناس هيطلع علينا والا ايييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييه

:craz yW14:

انت بتدبسني والا ايه يا زعيم
انا مقولتش اني جاي انا كنت بفكر الناس بعد ما السيرفر وقع
اما عن نفسي فانا نفسي اجي لكن ظروفي لا تسمح ونفسي احضر كل مقابلات مصر موتورز واشوف كل اخواتي
وبما انك عملت المفاجأة الاستاذ احمد فاروق فهقترح عليك كمان مفاجأة وهيا الزعيم ورئيس الجمهورية القادم سنة 2560 خالد خليفة
يا سلام بقى لو تتم جميلك وتجيب الاستاذ وائل مجدي والاستاذ حازم شاهين والاستاذ نبيل عبد الرحمن ......................... . والاستاذ ahmed.tayeh

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 14-01-2011, 07:28 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

من الاخر كده يا ابو الاسعاد هتجيب مصر موتورز كلها من اول المؤسس ابو نورا لغايه احدث عضو انضم لينا ahmed.tayeh
الحق بقى قول لحازم خضر يحجز الاستاد علشان كده يدوب يقضي الكافتريا بتاعتكم دي مش تنفع كده
ووصي على 3 او 4 او 5 عجول لزوم الغدا والذي منه ووصلي مصنع كوكاكولا طنطا يحضروا الانتاج بتاع الاسبوع ده كله علشان المقابلة لزوم الهضم
وطبعا علشان اخواننا المشيشاتيه ( هيا اتكتبت ضح كده والا ايه ) من الشيشة تتفق مع كل قهوة وكافتريا تبعت واحد مندوب من عندها لو ان فيه ناس مبتحبش التدخين زي حالاتي لكن هنتحمل وامرنا لله علشان خاطر نشوف اخوتنا اللي بنحبهم

اي خدمة يا ابو الاسعاد ايه رأيك في التدبيس ده

G IFT4U

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون

التعديل الأخير تم بواسطة sad-bird ; 14-01-2011 الساعة 07:42 PM
قديم 14-01-2011, 07:46 PM
aboelesaad
Guest

للاهمية رد: إعلان عن تانى مقابلة فى طنطا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sad-bird مشاهدة المشاركة

من الاخر كده يا ابو الاسعاد هتجيب مصر موتورز كلها من اول المؤسس ابو نورا لغايه احدث عضو انضم لينا ahmed.tayeh
الحق بقى قول لحازم خضر يحجز الاستاد علشان كده يدوب يقضي الكافتريا بتاعتكم دي مش تنفع كده
ووصي على 3 او 4 او 5 عجول لزوم الغدا والذي منه ووصلي مصنع كوكاكولا طنطا يحضروا الانتاج بتاع الاسبوع ده كله علشان المقابلة لزوم الهضم
وطبعا علشان اخواننا المشيشاتيه ( هيا اتكتبت ضح كده والا ايه ) من الشيشة تتفق مع كل قهوة وكافتريا تبعت واحد مندوب من عندها لو ان فيه ناس مبتحبش التدخين زي حالاتي لكن هنتحمل وامرنا لله علشان خاطر نشوف اخوتنا اللي بنحبهم

اي خدمة يا ابو الاسعاد ايه رأيك في التدبيس ده

G IFT4U

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههه

والله ما اقصد ادبس اي حد انا فعلا كرتك هتيجي مش بتفكرنا بس

واتمني فعلا الكل يجي بس انا عارف الدنيا مشاغل و ظروف و سفر وطبيعي ناس متقدرش بس امنيه حياتي اتعرف علي الجميع

طنطا هتنور بجد لو شرفتنا
ومتقلقش احنا سيطره كلو هيبقي تمام بس انتو تعالو والباقي عليا

قديم 14-01-2011, 08:18 PM
الصورة الرمزية kimocyc
kimocyc kimocyc غير متواجد حالياً

kimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond repute

متجمعين ع الخير ان شاء الله