العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 27-11-2011, 01:01 PM
الصورة الرمزية mar mar
mar mar mar mar غير متواجد حالياً

مشرفة العام و منتدى البنات
من انا؟: :)
التخصص العملى: سكرتيره تحرير اب تيم
هواياتي: الشعر والكتابه عموما

mar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond repute
خبر غرامه الانتخابات

سمعتوا عن موضوع بتاع الغرامه
مش عارفه هي اشاعه ولا لا
حد سمع ان اللي مش هينزل ينتخب هيبقي عليه غرامه 500 جنيه
انا كل العيله بتااعتي بتقول كده مش عارفه ليه
اصل انا كنت مش عايزه انزل ارشح اعتراض علي كميه المرشححين اللي بالعبيط واللي مش عارفه اجيب برامجهم لحد دلوقتي مش هنتخب حد عمياني

انا صوتي لخالد علي
http://www.youtube.com/watch?v=cPMgY...&feature=share
قديم 27-11-2011, 01:17 PM
cars admire
Guest

افتراضي رد: غرامه الانتخابات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mar mar مشاهدة المشاركة

سمعتوا عن موضوع بتاع الغرامه
مش عارفه هي اشاعه ولا لا
حد سمع ان اللي مش هينزل ينتخب هيبقي عليه غرامه 500 جنيه
انا كل العيله بتااعتي بتقول كده مش عارفه ليه
اصل انا كنت مش عايزه انزل ارشح اعتراض علي كميه المرشححين اللي بالعبيط واللي مش عارفه اجيب برامجهم لحد دلوقتي مش هنتخب حد عمياني
مش هنتخب حد عمياني
:pod_of_gold : :12F095 ~175:
قديم 27-11-2011, 01:43 PM
yaso12 yaso12 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: السيارات

yaso12 is a splendid one to beholdyaso12 is a splendid one to beholdyaso12 is a splendid one to beholdyaso12 is a splendid one to beholdyaso12 is a splendid one to beholdyaso12 is a splendid one to beholdyaso12 is a splendid one to beholdyaso12 is a splendid one to behold

اجبار بدون داعى عن نفسى حروح عشان مدفعش غرامة واعمل بطلان تصويت احسن لان كل مرشحين الدائرة عندى لا اعرف اى احد منهم ومنهم من كان يرشح نفسه عشان ياخد فلوس الحملة وبعدين يقبض ويتنازل وسلملى على الترماى.
قديم 27-11-2011, 02:25 PM
corsair
Guest

اولا موضوع الغرامه ده حقيقي يا مرمر

ثانيا سيبك من موضوع الغرامه صوتك ده امانه انتي واللي زيك لان لو انتي واللي زيك مرحوش يدلو بصوتهم في الانتخبات اصحاب النفوذ هما اللي هيكتسحوا الملعب

لكن لما انا وانتا وكل الناس اللي تخاف ربنا ومتبعش صوتها ولا بكنوز الدنيا ننزل ندي صوتنا للي يستاهل انه فعلا ياخدها يبقي انسي ان البلد ترجع تاني للنظام القديم والرشاوي

وبعدين يا مرمر عيب لما تبقي حاطه في البروفيل بتاعك مهنتك صايع نت قديم ولحد دلوقتي متعرفيش حاجه عن الناس اللي في دايرتك ههههههههههههه

ادخلي اعملي بحث عن المرشحين في دايرتك وشوفي مين اجدر واحد بصوتك انا عن نفسي الحمد لله استقريت خلاص علي اللي هرشحه من عمال وفئات وقوائم

شدي حيلك والحقي مفيش قدامك غير النهارده اخر يوم

ومتنسيش تقوليلي هترشحي قايمة مين هههههههههه
قديم 27-11-2011, 02:41 PM
تامر ديزل تامر ديزل غير متواجد حالياً

تامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

اولا موضوع الغرامه ده حقيقي يا مرمر

ثانيا سيبك من موضوع الغرامه صوتك ده امانه انتي واللي زيك لان لو انتي واللي زيك مرحوش يدلو بصوتهم في الانتخبات اصحاب النفوذ هما اللي هيكتسحوا الملعب

لكن لما انا وانتا وكل الناس اللي تخاف ربنا ومتبعش صوتها ولا بكنوز الدنيا ننزل ندي صوتنا للي يستاهل انه فعلا ياخدها يبقي انسي ان البلد ترجع تاني للنظام القديم والرشاوي

وبعدين يا مرمر عيب لما تبقي حاطه في البروفيل بتاعك مهنتك صايع نت قديم ولحد دلوقتي متعرفيش حاجه عن الناس اللي في دايرتك ههههههههههههه

ادخلي اعملي بحث عن المرشحين في دايرتك وشوفي مين اجدر واحد بصوتك انا عن نفسي الحمد لله استقريت خلاص علي اللي هرشحه من عمال وفئات وقوائم

شدي حيلك والحقي مفيش قدامك غير النهارده اخر يوم

ومتنسيش تقوليلي هترشحي قايمة مين هههههههههه
+ 1
عين العقل يا صديق كورسير والله
ما انت شغال اهه امال كنت مختفي فين الفترة اللي فاتت دي ؟
خد الحته دي بقى غلاسه :
أنا مش لعيب سياسة ولا كان عندي الميول..
لكن عندي الحماسة أنزل واختار وأقول..
وهدور عاللي مني لو مالقتهوش فإني
مضطر أنزل غلاسة أمنع حتى الفلول