العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 22-11-2011, 09:48 PM
الصورة الرمزية chevy_lumina
chevy_lumina chevy_lumina غير متواجد حالياً
هواياتي: درايفينج أت نايت

chevy_lumina has much to be proud ofchevy_lumina has much to be proud ofchevy_lumina has much to be proud ofchevy_lumina has much to be proud ofchevy_lumina has much to be proud ofchevy_lumina has much to be proud ofchevy_lumina has much to be proud ofchevy_lumina has much to be proud ofchevy_lumina has much to be proud of
افتراضي رد: اكيد بعد كلمة المشير وتحقيق كافة المطالب يجب فض المظاهرات

لا اتفق معاك في كده لازم يكملوا كفاية الي استشهدوا
قديم 22-11-2011, 09:53 PM
مادا مادا غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

مادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ريهام79 مشاهدة المشاركة

اى اجندات خارجيه تخلى حد ينزل يفقد حياته او عينه او يصاب بأى اى إصابه تعويق حياته
لابد من إحترام كل فرد موجود بالتحرير
والكلمة غير مرضيه نهائى وكلام مكرر ولم يتعرض بأى حال من الأحوال لأعمال العنف والقتل وسوء أخلاق وتصرفات الأمن التى لم تتغير
نتمنى لمن لايشارك فى التحرير على الأقل ان لايقلل من شأنهم لإنهم أفضل بكثير من أن نقلل من شأنهم
[SIZE="4"بتوع التحرير دول اسياد البلد وهما الاشراف اللى عاشين فى مصر وغيرهم ولاد تيييت خونه ماشى معاكى طب انتوا عاوزين ايه بالضبط مش دى طلباتكم ان المجلس العسكرى الواطى الخائن ايسلم السلطه وايعمل انتخابات فى الميعاد اللى انتوا عاوزنها ومش طمعان فى السلطه متهالى ده اللى يقدر عليه المشير انه يعملوا .. ده قال لو انتوا عاوزين تسليم السلطه فورآ اعملوا استفتاء شعبى والمجلس العسكرى اسيب السلطه حالآ عاوزين ايه تانى ينزل يبوس رجليكم .. اتقوا الله فى مصر وكفاية كده ومش من حق اي مصرى انه يقول لمصرى تانى ارحل وسيب مصر معلش ده مش حقكم [/SIZE]
قديم 22-11-2011, 10:01 PM

مادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة chevy_lumina مشاهدة المشاركة

لا اتفق معاك في كده لازم يكملوا كفاية الي استشهدوا
يكملوا يعملوا ايه يعنى اتبقوا معتصمين لحد ما انتخابات الرئاسه تتعمل شهر مايو ولا اتحرقوا وزارة الداخلية والدفاع واتقتلوا عساكر الجيش مش فاهم ايه اكملوا فى ايه بالضبط نسيب ليكم البلد ونمشى ويبقى بتوع التحرير بس هم اللى عايشين فيها ونريح نفسنا
قديم 22-11-2011, 10:05 PM
ريهام79 ريهام79 غير متواجد حالياً

ريهام79 is just really niceريهام79 is just really niceريهام79 is just really niceريهام79 is just really nice

حضرتك بتفكرنى برد فعل الناس بعد الخطاب العظيم المؤثر للرئيس السابق وبعدين طلع بعد كده ان التحرير عنده حق لما اصر على تكملة الاعتصام وبقدرة قادر حضرتك طلعت احتفلت وسبحان الله مرتبك زاد او قمت بالاعتصام لزيادة مرتبك وعلى فكرة انا لا اقصد حضرتك تحديدا ولك كل الحق فى رأيك انا بقصد ناس كتير رأيهم زى رأيك نفسهم يستقروا لكن مش كل الناس بترضى بأنصاف حلول وانا مش بقول تنزل لكن على الاقل ان لا تقلل من شأنهم واتركهم وادعى لهم
قديم 22-11-2011, 10:17 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ريهام79 مشاهدة المشاركة

حضرتك بتفكرنى برد فعل الناس بعد الخطاب العظيم المؤثر للرئيس السابق وبعدين طلع بعد كده ان التحرير عنده حق لما اصر على تكملة الاعتصام وبقدرة قادر حضرتك طلعت احتفلت وسبحان الله مرتبك زاد او قمت بالاعتصام لزيادة مرتبك وعلى فكرة انا لا اقصد حضرتك تحديدا ولك كل الحق فى رأيك انا بقصد ناس كتير رأيهم زى رأيك نفسهم يستقروا لكن مش كل الناس بترضى بأنصاف حلول وانا مش بقول تنزل لكن على الاقل ان لا تقلل من شأنهم واتركهم وادعى لهم
على فكرة انا عمرى ما قمت باعتصامات علشان ازود مرتبى لانى عارف الحاله الاقتصاديه السئيه اللى مصر فيها و انا شايف ان خطاب المشير انهارده فى كل الحلول وكل المطالب اللى الثوار عاوزينها . انتخابات رئاسه يونيو2012 .. وقال لو انتو عاوزين المجلس العسكرى يسلم السلطة دلوقتى اعملوا استفتاء وهو ايسلم السلطه حالا لاى حد حضرتكم تختاروا البرادعى العوا انشالله تيجيبوا نتنياهو او بوش طب ممكن اسالك سوال حضرتك عاوزه ايه تانى اكثر من كده .