العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 21-09-2011, 03:27 AM
mf mf غير متواجد حالياً
---------

mf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يخرب بيت الانفلات الامني اللي عملته الثورة!!! البلد راحت!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

يا عم الحج انت بجد ركز فى كلامك مينفعش تتعدى بالاسلوب والالفاظ ديه ولما حد محترم يرد عليك باحترام ويقولك ايه سبب وطى الاسلوب ده تقولة اصل مين اتقتل وهو قاعد فى التكييف

تكييف ايه بس انت واعى لللى بتقولة ؟؟؟
لا طبعا انا مش واعي ومستنيك توعيني ياعم الحج
قديم 21-09-2011, 03:32 AM
mf mf غير متواجد حالياً
---------

mf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alhoda مشاهدة المشاركة

انت يا عم عايز ظبط زوايا ..واضح انك مقريتش المقال كويس وكنت اتمنى ردك يكون موضوعى يعنى مثلا تكذب الكلام اللى قاله بلال فضل بشكل موضوعى مش تدخل شتيمة وبس مش لانك مختلف مع حد فى الرأى يبقى تقطع رقبته لازم نتعود الاختلاف بدون خلاف وفى الاخر كلنا اخوات ويهمنا لد وربنا يتمها على خير
في واحد بتاع زوايا اسمه شيبوب في الزقازيق هظبط زوايا عنده لما انزل اجازه ان شاء الله

انا قلت لايعنيني الموضوع في شئ ولاكلام الزباله

اللي يعنيني الجمله الاخيره لهذا الزباله ان لازم رجال الداخليه كلهم يترموا في الزباله
قديم 21-09-2011, 03:39 AM
mf mf غير متواجد حالياً
---------

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmffor مشاهدة المشاركة

انا مش زعلان من كل المختلفين معايا فكريا او سياسيا : سواءا mf86 لانه اخي و حبيبي قلبي
او د. كمال او وليد الوحش او غيرهم لاننا كلنا حبيايب - نقطع هدوم بعض و نفضل برضه حبايب
احرجتني والله ياباشمهندس

كلنا والله بنحب مصر موافقين او معارضين علي الموضوع دا

بس فيه ناس بتحاول تستهزأ بأي رأي أخر وقارفينا بحكاية الفلول كل مشكله يقولك فلول

بس تعرف اليوم اللي مابنشدش فيه مع بعض بحس فعلا ان فيه حاجه ناقصاني
قديم 21-09-2011, 03:43 AM
الصورة الرمزية Ahmed Anwer
Ahmed Anwer Ahmed Anwer غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Interior designer
هواياتي: Arts

Ahmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mf86 مشاهدة المشاركة

في واحد بتاع زوايا اسمه شيبوب في الزقازيق هظبط زوايا عنده لما انزل اجازه ان شاء الله

انا قلت لايعنيني الموضوع في شئ ولاكلام الزباله

اللي يعنيني الجمله الاخيره لهذا الزباله ان لازم رجال الداخليه كلهم يترموا في الزباله
بالرجوع لنص المقال الأصلي علي جريدة التحرير

الجزء الأخير مش موجود بتاع الزبالة اللي مضايق حضرتك

عشان تعرف أديت بلال فضل كام حسنة

بس للأمانة هوا ده حل الداخلية ، جهاز لا ينفع فيه إصلاح

قديم 21-09-2011, 03:57 AM
الصورة الرمزية alymonir
alymonir alymonir غير متواجد حالياً

من انا؟: مصري مسلم
التخصص العملى: مهندس سلامة مهنية بشركة بترول
هواياتي: لا يوجد حاليا

alymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond repute

هسسسسسسسسسسسسسسسس
كفاية كدة
أنا زهقت
أنا كل ما أغيب شوية عن المنتدى ألاقيكوا بتتخانقوا
أنتو مزهقتوش
شوفوا صاحبكو كروسير
قالبها تريقة و مسخرة في المنتندى كله
و انتو موراكوش غير الهم و الغم

طبعا باهزر
متابع و حزين على تفرق و تشعب الاراء على هذا النحو في المنتدى و في غيره
اللهم ولي من يصلح
ولنا لقاء اخر ....