العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > التعديلات الشكلية

التعديلات الشكلية موضوعات التعديلات الشكلية على السيارة خارجيا او داخلياً او ما يسمى بال - car Styling visual tuning

قديم 29-03-2012, 05:02 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
افتراضي رد: برجاء المساعدة فى زينون 128

العفو لا شكر على واجب بس عاوز طلب معلش ياريت قبل ما ترجع إن شاء الله بالسلامة
تقوللى سعر الطقم كام عشان كنت عاوز طقم لو ينفع
قديم 30-03-2012, 02:41 PM
yasser.omar yasser.omar غير متواجد حالياً

yasser.omar is a glorious beacon of lightyasser.omar is a glorious beacon of lightyasser.omar is a glorious beacon of lightyasser.omar is a glorious beacon of lightyasser.omar is a glorious beacon of lightyasser.omar is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

العفو لا شكر على واجب بس عاوز طلب معلش ياريت قبل ما ترجع إن شاء الله بالسلامة
تقوللى سعر الطقم كام عشان كنت عاوز طقم لو ينفع
استاذ هشام
فى البداية شكرا لاهتمام حضرتك انا امبارح نزلت السوق علشان اشتريه ولكنى فوجئت بان سعره 350 ريال سعودى وكمان صينى انا بصراحة استغربت وغير كده لقيت عندهم الكماليات اغلى من قطع الغيار بكتير على الرغم انها مش متنوعة وقديمة مش زي عندنا فى مصر
المهم قولت اروح التشليح " اللى هى الوكالة عندنا" وفوجئت ان سعره 3500 ريال بصراحة هو اصلى اصلى بس الاسعار اغلى بكتير مما توقعت الكماليات هنا اغلى بكتير ده من قطع الغيار ويمكن اغلى من العربيات نفسها طيب اقولك على حاجة انا مشترى دايو ليجانزا موديل 2002 تخيل بكام 1500 ريال بس يعنى ارخص من الزينون التلت
وتحياتى لك مرة اخرى
قديم 31-03-2012, 05:29 AM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser.omar مشاهدة المشاركة

استاذ هشام
فى البداية شكرا لاهتمام حضرتك انا امبارح نزلت السوق علشان اشتريه ولكنى فوجئت بان سعره 350 ريال سعودى وكمان صينى انا بصراحة استغربت وغير كده لقيت عندهم الكماليات اغلى من قطع الغيار بكتير على الرغم انها مش متنوعة وقديمة مش زي عندنا فى مصر
المهم قولت اروح التشليح " اللى هى الوكالة عندنا" وفوجئت ان سعره 3500 ريال بصراحة هو اصلى اصلى بس الاسعار اغلى بكتير مما توقعت الكماليات هنا اغلى بكتير ده من قطع الغيار ويمكن اغلى من العربيات نفسها طيب اقولك على حاجة انا مشترى دايو ليجانزا موديل 2002 تخيل بكام 1500 ريال بس يعنى ارخص من الزينون التلت
وتحياتى لك مرة اخرى
الحمدلله على كل حال وترجع بالسلامة إن شاء الله
هنا الزينون الهيلا تقفيل كوريا الطقم ب 350 لمبات بس
وممكن تركبهم على الموديولات الصينى هتبقى معقولة ونورها ممتاز
يعنى الموضوع هيعمل 700
المواصلات غليت والعربيات المستعملة هتغلا هى كمان