العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مكافحة سرقة السيارات

مكافحة سرقة السيارات موضوعات حماية السيارات من السرقة و للاعلان عن سيارات مفقودة ( مسروقة )

قديم 22-11-2012, 01:41 AM
الصورة الرمزية spider_amrdiab
spider_amrdiab spider_amrdiab غير متواجد حالياً
من انا؟: انا الذى نظر الاعمى الى ادبى
التخصص العملى: اخصائى تخاطب
هواياتي: قيادة السيارات

spider_amrdiab is a name known to allspider_amrdiab is a name known to allspider_amrdiab is a name known to allspider_amrdiab is a name known to allspider_amrdiab is a name known to allspider_amrdiab is a name known to all
افتراضي رد: 20 جنيه فقط لحماية سيارتك من السرقة

الطريقة الجديدة بقى مش الونش
لا دول مثلاا بيبقو 7 او 8 رجاالة يشيلوا العربية هيلا بيلا
و يحطوها فوق عربية نقل العربيات
و كل يوم يسرقوا عربية شكل
يعنى لو عملت ايييييييه الحرامى مش بيغلب

انا الذى نظر الاعمى الى ادبى و اسمعت كلماتى من به صمم ...فالخيل و الليل و البيداء تعرفنى و السيف و الرمح و القرطاس و القلم
قديم 22-11-2012, 04:22 AM
الصورة الرمزية محمد فيصل
محمد فيصل محمد فيصل غير متواجد حالياً

من انا؟: العبد الفقير لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا السيارات
هواياتي: القراءة فى الموضوعات الفنيه وبالاخص فنيات السيارات

محمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond repute

اللهم احفظنا جميعاً من السلب والنهب والسرقة والنصب

قديم 22-11-2012, 08:56 AM
hal71 hal71 غير متواجد حالياً

hal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة باسم لانسر مشاهدة المشاركة

لو اتعملت بطرمبة البنزين هيكون من الصعب يوصلها حتى لو كهربائى الى بيسرق

أنا عندي الزرار اللي بيفصل الكهرباء ده و كمان زرار كلاكس مع الباب (كنت عاملهم قبل الإنذار) لكن يعني إيه تعمل الموضوع ده في طرمبة البنزين -يا ريت توضح الفكرة و شكراً
قديم 22-11-2012, 12:43 PM
ahmed_gamal777 ahmed_gamal777 غير متواجد حالياً

ahmed_gamal777 has a reputation beyond reputeahmed_gamal777 has a reputation beyond reputeahmed_gamal777 has a reputation beyond reputeahmed_gamal777 has a reputation beyond reputeahmed_gamal777 has a reputation beyond reputeahmed_gamal777 has a reputation beyond reputeahmed_gamal777 has a reputation beyond reputeahmed_gamal777 has a reputation beyond reputeahmed_gamal777 has a reputation beyond reputeahmed_gamal777 has a reputation beyond reputeahmed_gamal777 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hal71 مشاهدة المشاركة

أنا عندي الزرار اللي بيفصل الكهرباء ده و كمان زرار كلاكس مع الباب (كنت عاملهم قبل الإنذار) لكن يعني إيه تعمل الموضوع ده في طرمبة البنزين -يا ريت توضح الفكرة و شكراً
باشا فى طرمبات كهرباء بيعتمد شغلها على فيوز بنحط المفتاح عليها
واد الى انا عاملة عندى - فصل كهرباء على فيوز طرمبة البنزين

الكلمات الدليلية
حماية, سرقة سيارات