العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 128 FIAT

قديم 10-04-2012, 05:53 AM
MAYO CAR MAYO CAR غير متواجد حالياً

MAYO CAR has a spectacular aura aboutMAYO CAR has a spectacular aura about
افتراضي أستاذ اللى يقولى حل المشكلة دى

انا معايا 128 وملاحظ حاجة غريبة شوية
العربية على السلانسيه بلاقى الدركسيون بيرج معايا جامد ولما بزود بنزين بتروح الرجة دى
مين عارف حل الموضوع ده
قديم 10-04-2012, 09:00 AM
صقرمصر
Guest

افتراضي رد: أستاذ اللى يقولى حل المشكلة دى

اخي العزيز من الواضح من كلام حضرتك ان عربيتك عايزه تعلي شويه ولو مظبطتش معاك خلي مكانيكي يبصلك علي الاسبلتير والابلتين والكوندنسر تقبل مروري اخوك في الله صقر
قديم 10-04-2012, 09:42 AM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MAYO CAR مشاهدة المشاركة

انا معايا 128 وملاحظ حاجة غريبة شوية
العربية على السلانسيه بلاقى الدركسيون بيرج معايا جامد ولما بزود بنزين بتروح الرجة دى
مين عارف حل الموضوع ده
ممكن تكون قواعد الموتور تعبت

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 10-04-2012, 10:24 AM
الصورة الرمزية zamanan2000
zamanan2000 zamanan2000 غير متواجد حالياً

zamanan2000 is a name known to allzamanan2000 is a name known to allzamanan2000 is a name known to allzamanan2000 is a name known to allzamanan2000 is a name known to allzamanan2000 is a name known to all

اخى الغالى مايو كار بص ياعم الحج
انت عشق الرابع وهى العربية واقفة وافتح الكبوت وهز العربية وشوف المكنة بتتحرك من مكانها ولا لا وكمان من فوق وش السلندر كدة بايدك شد المكنة لورا فى اتجاه الازاز الادمانى وشوف هتتحرك معاك ولا لا غالبا هتلاقى الشداد العلوى بتاع الماتور عايز يتغير وده هتجيبه حضرتك من التوفيقية ب29 جنيه وممكن انت تركبه بايدك مش محتاج تروح لميكانيكى ده فى حالة ان لو المكنة اتحركت زى ما بقولك

ووانشاء الله يكون خير واسال برضه اخونا الشيخ طارق هو عنده خبرة كبيرة جدا فى العربيات بتاعتنا اللى زى 128

وانا متابع معاك علشان اعرف النتيجة

تقبل تحياتى
قديم 10-04-2012, 11:50 AM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zamanan2000 مشاهدة المشاركة

اخى الغالى مايو كار بص ياعم الحج
انت عشق الرابع وهى العربية واقفة وافتح الكبوت وهز العربية وشوف المكنة بتتحرك من مكانها ولا لا وكمان من فوق وش السلندر كدة بايدك شد المكنة لورا فى اتجاه الازاز الادمانى وشوف هتتحرك معاك ولا لا غالبا هتلاقى الشداد العلوى بتاع الماتور عايز يتغير وده هتجيبه حضرتك من التوفيقية ب29 جنيه وممكن انت تركبه بايدك مش محتاج تروح لميكانيكى ده فى حالة ان لو المكنة اتحركت زى ما بقولك

ووانشاء الله يكون خير واسال برضه اخونا الشيخ طارق هو عنده خبرة كبيرة جدا فى العربيات بتاعتنا اللى زى 128

وانا متابع معاك علشان اعرف النتيجة

تقبل تحياتى

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا