العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 07-02-2011, 11:23 PM
waelsalah waelsalah غير متواجد حالياً

التخصص العملى: محاسب حر

waelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تجربة جامد جدا مع لمبات فليبس رالى phillips rally

السلام عليكم
اولا بحييك على موضوعك القيم وسعيك لافادة الاخرين ربنا يجازيك خير
وثانيا //يارب سلم مصر واهدي اهلها شعبا ونظاما للرشاد
ثالثا // عربيتي اكسيل مو 95 1500 مانيوال
النور العالى والواطى خافت ونور الطابلوه فسالت الكهربائي قالى العيب فى اللمبات ضعيفه وعاوزه تتغير لان اصلا معمول لكل فانون كتاوت تقويه
يا ترى ادور على اللمبات اللى انت قولت عليها وتركب عادى ع الكتاوت اللى عندى ولا لازم اغير الكتاوت (( ولو جربت على الكتاوت الحاليه هل هيحصل مشكله ))
نقطه آخرى كنت عاوز اركب رنجات للفوانيس الاماميه ( ياترى ايه نظامها سعرها وبتيجي منين ) هل تصلح للاكسيل تعديل شكل فوانيسها او شئ اخر يضفى عليها روح التجديد ارجو الافاده
وكنت عاوز اركب فوانيس شبوره نوع قوى يا ترى اسمه ايه وايه افضل نوع لمبات ليه
ولكم جزيل الشكر وآسف للاطاله

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
اللهم ردنا الى دينك ردا جميلا
تباركت ربنا وتعاليت
قديم 07-02-2011, 11:35 PM
الصورة الرمزية dragon
dragon dragon غير متواجد حالياً

dragon has a spectacular aura aboutdragon has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waelsalah مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
اولا بحييك على موضوعك القيم وسعيك لافادة الاخرين ربنا يجازيك خير
وثانيا //يارب سلم مصر واهدي اهلها شعبا ونظاما للرشاد
ثالثا // عربيتي اكسيل مو 95 1500 مانيوال
النور العالى والواطى خافت ونور الطابلوه فسالت الكهربائي قالى العيب فى اللمبات ضعيفه وعاوزه تتغير لان اصلا معمول لكل فانون كتاوت تقويه
يا ترى ادور على اللمبات اللى انت قولت عليها وتركب عادى ع الكتاوت اللى عندى ولا لازم اغير الكتاوت (( ولو جربت على الكتاوت الحاليه هل هيحصل مشكله ))
نقطه آخرى كنت عاوز اركب رنجات للفوانيس الاماميه ( ياترى ايه نظامها سعرها وبتيجي منين ) هل تصلح للاكسيل تعديل شكل فوانيسها او شئ اخر يضفى عليها روح التجديد ارجو الافاده
وكنت عاوز اركب فوانيس شبوره نوع قوى يا ترى اسمه ايه وايه افضل نوع لمبات ليه
ولكم جزيل الشكر وآسف للاطاله
الف شكر لحضرتك ونورت الموضوع يا حبى
بالنسبة للنور ممكن حضرتك تجيب اللمض وتجرب على الكتاوت الى عندك لو مفيش فيها اى مشاكل وخلى الكهربائى يكشف عليهم بالجهاز وهوة حيقدر يحدد ان همة يستحملوا ولا لاء ولو لقدر الله لاء تقدر تجيب كتاوت المانى نضيفة زى الدوش مثلا بالنسبة للشبورة الى يناسب عربيتك هوة الكورى ممكن تتعب على متجيب حاجة كورى بس ان شاء الله تجيبهم عندك الحرفيين بيعملوا الرينجات هناك عمولة ب 20 جنية الرنج الواحد و اى سؤال انا فى الخدمة ان شاء الله

قديم 07-02-2011, 11:56 PM
waelsalah waelsalah غير متواجد حالياً

التخصص العملى: محاسب حر

waelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond repute
للاهمية رد: تجربة جامد جدا مع لمبات فليبس رالى phillips rally

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dragon مشاهدة المشاركة

الف شكر لحضرتك ونورت الموضوع يا حبى
بالنسبة للنور ممكن حضرتك تجيب اللمض وتجرب على الكتاوت الى عندك لو مفيش فيها اى مشاكل وخلى الكهربائى يكشف عليهم بالجهاز وهوة حيقدر يحدد ان همة يستحملوا ولا لاء ولو لقدر الله لاء تقدر تجيب كتاوت المانى نضيفة زى الدوش مثلا بالنسبة للشبورة الى يناسب عربيتك هوة الكورى ممكن تتعب على متجيب حاجة كورى بس ان شاء الله تجيبهم عندك الحرفيين بيعملوا الرينجات هناك عمولة ب 20 جنية الرنج الواحد و اى سؤال انا فى الخدمة ان شاء الله
ربنا يعزك
انا اتشرفت بيك وانا من المنصورة
ياريت لو عندك حضرتك خلفيه ان للاكسيل فوانيس متعدله ولا مفيش وياريت لو فى صور ليها وسعرها
ياترى فى اسماء كويسه لفوانيس الشبوره وسعرها
ولكم جزيل الشكر

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
اللهم ردنا الى دينك ردا جميلا
تباركت ربنا وتعاليت
قديم 08-02-2011, 12:04 AM
الصورة الرمزية dragon
dragon dragon غير متواجد حالياً

dragon has a spectacular aura aboutdragon has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waelsalah مشاهدة المشاركة

ربنا يعزك
انا اتشرفت بيك وانا من المنصورة
ياريت لو عندك حضرتك خلفيه ان للاكسيل فوانيس متعدله ولا مفيش وياريت لو فى صور ليها وسعرها
ياترى فى اسماء كويسه لفوانيس الشبوره وسعرها
ولكم جزيل الشكر
الشرف ليا انا ياحبى
بالنسبة للفوانيس الجاهزة هية انواع و اشكل لاكن عشان ااكون صادق مع حضرتك انا بصراحة معرفش اسم محدد للفوانيس الخاصة للاكسل ممكن حضرتك تسئل اى حد متخصص فى الاكسسوارات فى المنصورة عند حضرتك وان شاء الله يقدر يقولك على افضل نوع بس فى الغالب حيكون صينى لائن الفوانيس المعدلة كلها جاية من الصين ايلا لو لقيت حاجة سبور استيراد بتاعت العربية نفسها وارد الخارج فى الحالة دى بس حتكون الاصلى بتعها واى سؤال انا فى الخدمة

قديم 13-04-2011, 11:05 AM
asd2800 asd2800 غير متواجد حالياً

asd2800 is on a distinguished road
للاهمية رد: تجربة جامد جدا مع لمبات فليبس رالى phillips rally

الموضوع جامد جدا بس ممكن اعرف لو فى لمبات بتنور ابيض تلجى زى الزينون فى اللون مش القوه لان مفيش حاجه هتكون زيه ولو فيه هتكون كام وات وسعرها كام شكرا على الموضوع.