العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > BMW

BMW رغم ما تعرضت له الشركة من ازمات كثيره اخرها ازمة شرائها لروفر الانجليزية الا انها مازالت تؤكد على ريادتها فلسلفتها الخاصة فى سيارتها التى تجمع بين الجمال متعة الاداء اشترت حقوق رولز رويس الانجليزية بالاضافة الى مينى ومن اشهر سيارتها BMW X5 X3 M6 M5 7 series - 5 series - 3 series

قديم 28-11-2013, 03:42 AM
Monsh e46 2002 Monsh e46 2002 غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق البى ام دبليو القديم
هواياتي: ركوب السيارات البى ام دبليو القديمه

Monsh e46 2002 is on a distinguished road
عاجل رد: هل ترك طرنبه الباور بايظه يؤثر على الاسكترا 318i 2002

يعنى اه مش محكومه انا مش فاهم يا باشا معلش انا ضعيف شويه فى المعلومات دى ،،، انا هتعبك شويه و ربنا يخليك فهمنى انا لازم كده اغير الترنبه ولا اه ؟؟؟؟؟ بس العربيه شغاله و بطير بيها ٢٢٠ و مفيش اى مشاكل غير الدركسيون تقيل شويه مش قوي و فى الحرفين قلولى عادي امشى بيها شويه و بعدين انا عايز اعرف سعر الطرنبه كامله بى كل حاجه كااااااام علشان متقرتصش قوى و انتو عرفين الحرفين جزارين و المش فاهم بيتنفخ !!!!! و لو تعرف حد معين هناك قولى و تكون بتصق فيه
قديم 28-11-2013, 05:17 AM
الصورة الرمزية silverlite
silverlite silverlite غير متواجد حالياً
من انا؟: بحاول اعيشها صح !
التخصص العملى: اداره اعمال
هواياتي: القراءه -المتاجره- السينما الجيده وخاصه التاريخيه-الافلام التسجيليه - السيارات

silverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هل ترك طرنبه الباور بايظه يؤثر على الاسكترا 318i 2002

المقصود ان دايره ريت البور تكون محكمه..انت فعلا ممكن تمشى بيها لكن هيضر الاسكترا ,,يعنى تغير الطرمبه ف السريع عشان تحافظ ع الاسكترا ,,,تحياتى

قديم 28-11-2013, 05:21 AM
هواياتي: القراءه -المتاجره- السينما الجيده وخاصه التاريخيه-الافلام التسجيليه - السيارات

silverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond repute

و لازم تشيك على زيت البور يوم و يوم,,,,,,,,,,,و تاخد بالك لو فى صوت ظهر - لغايه ما تغير الطرمبه

قديم 28-11-2013, 09:56 PM
Monsh e46 2002 Monsh e46 2002 غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق البى ام دبليو القديم
هواياتي: ركوب السيارات البى ام دبليو القديمه

Monsh e46 2002 is on a distinguished road

شكرا يا باشا ربنا يخليك و انا ازعجت حضرتك كتييير ،،،، و معلش فى استفسار تانى انا النهرده كنت مسافر مسافه طويله حوالى 350 كيلو و كنت قارص بالعربيه جامد يعنى 180 او 200 اغلب السكه وبعد ما وصلت و دخلت امون و طفيت العربيه و شغلتها ومشيت بيها لقيت الفتيس قفش فى الغيار التالت و مش رادي يدي الرابع او الخامس قلبتها ستيب ترونيك ظهر فى الشلشه التالت و مش راديه تدي لا غيار اكتر ولا اقل كل ده اخد 10 ثوانى و رجعت عادي زي الفل بعد كده و معملتش تانى باقى السكه ،،، عايز اعرف ده تهيس ولا فتيس بيبوظ و اشيل الطين ،،، شكرا ليك يا باشا و اتمنى سرعه الرد علشان قلقان
قديم 29-11-2013, 12:06 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Monsh e46 2002 مشاهدة المشاركة

شكرا يا باشا ربنا يخليك و انا ازعجت حضرتك كتييير ،،،، و معلش فى استفسار تانى انا النهرده كنت مسافر مسافه طويله حوالى 350 كيلو و كنت قارص بالعربيه جامد يعنى 180 او 200 اغلب السكه وبعد ما وصلت و دخلت امون و طفيت العربيه و شغلتها ومشيت بيها لقيت الفتيس قفش فى الغيار التالت و مش رادي يدي الرابع او الخامس قلبتها ستيب ترونيك ظهر فى الشلشه التالت و مش راديه تدي لا غيار اكتر ولا اقل كل ده اخد 10 ثوانى و رجعت عادي زي الفل بعد كده و معملتش تانى باقى السكه ،،، عايز اعرف ده تهيس ولا فتيس بيبوظ و اشيل الطين ،،، شكرا ليك يا باشا و اتمنى سرعه الرد علشان قلقان
يا باشا سلامتك من الطين ان شاء الله ,, بس العربيات دى لازم متتهنش !! تعليقه الفتيس لو اتكررت معاك تشوف مركز محترم ..و ممكن تشيك على زيت الفتيس من باب الاحتياط ...., تحياتى