العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > عروض وتخفيضات

عروض وتخفيضات عروض التوكيلات ومراكز خدمة السيارات - تخفيضات على الاسعار - عروض وتخفيضات خاصة باعضاء مصر موتورز يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 24-10-2010, 06:51 AM
elbebany elbebany غير متواجد حالياً

elbebany is on a distinguished road
افتراضي رد: اجدد عرض لتقسيط المستعمل فقط لمصر موتورز

عاوز عربيه هيونداى فيرنا عاوز ادفع 10000 جنيه مقدم والباقى 900 قسط شهرى براجاء مراسلتى على الايمل الخاص بى elbasga_444@yahoo.com
قديم 24-10-2010, 08:23 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد حنفى مشاهدة المشاركة

أستاذ / سيف
ازاى حضرتك عامل ايه واحشنى والله
وربنا يعينك على كم هذه الرسائل
وكل سنة وحضرتك طيب
عامل اية واية اخبارك مختفى عن المنتدى فين منتظرين مشاركاتك
قديم 24-10-2010, 08:24 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elbebany مشاهدة المشاركة

عاوز عربيه هيونداى فيرنا عاوز ادفع 10000 جنيه مقدم والباقى 900 قسط شهرى براجاء مراسلتى على الايمل الخاص بى elbasga_444@yahoo.com
ارفع المقدم او ارفع القسط شوية وحدد ضمناتك
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 29-10-2010, 05:40 AM
مراد نادى 2010 مراد نادى 2010 غير متواجد حالياً

مراد نادى 2010 is on a distinguished road

معايا 15 الف جنيه ادفعهم مقدمة وضمناتى وظفتى - مفردات مرتب من البنك - وشخص ضامن - وايصال نور - واشتراك تليفون ارضى بأسمى .
هل اعرف ما هى العروض المتاحى لى لشراء سيارة جديدة او مستعملة بشرط ان تكون بالتقسيط مقدمتها بنفس المبلغ المذكور .
ارجوا الرد .
مع خالص الشكر,,,
قديم 01-11-2010, 07:17 PM
dobe66 dobe66 غير متواجد حالياً

dobe66 is on a distinguished road

بصراحة المنتدى جامدا جدا وتحية جامدة للمجهود انا كنت عاوز عربية مستعملة ومعايا 25000 مقدمة وانا كنت عاوز عربية كيا سيفيا موديل 99 2001 هل ممكن وتكون العربية تكون فى حدود 38000 الى 45000 هل ممكن وهل فى انواع احسن فى نفس الحدود
للتواصل ايميلى dobe.63@hotmail.com
ومشكووور