العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 24-08-2012, 11:44 PM
الصورة الرمزية myson medo
myson medo myson medo غير متواجد حالياً
من انا؟: مسلمة

myson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يا أهل الخبرة ( نيسان صنى 2013 ولا بريليانس frv كروس )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ADEL AL SHAAIRY مشاهدة المشاركة

الحقيقة الصادمة يا ميسون ان نيسان 2013 خيبت الامال وحتى عشاق النيسان اعترفوا ان سيارتهم الحلم سيارة فاشلة وقضت على مستقبل الصنى فى مصر - عندى جيران واصدقاء ندموا اشد الندم وبيفكروا جديا يبيعوها .
اما البيريليانس كروس عربية شيك وجامدة ومناسبة جدا لبنوتة زيك وهى عموما شبابى وناس كتير بيشكروا فيها .
كلامك صح جدا بالنسبة للصنى وانا عارفة ده كويس لانى كنت راكبة نيسان 2011 وعارفة كويسة الصنى ايه - لكن فعلا الصنى الجديدة لما شفتها حسيت انها اسم فقط وخيبت ظنى وبعد ما حجزتها لغيت الحجز - وطبعا تعبت من التفكير جدا -
بس انت اول واحد هنا يشجعنى على الكروس -كله بيقولى ابعدى عن الصينىحتى لو فيه اوبشن
فشكلى كده هجيب سانديرو وخلاص علىالاقل تمنها فيها وشكلها حلو برده
ولا ايه رأيك ؟
قديم 29-08-2012, 07:56 PM
ADEL AL SHAAIRY ADEL AL SHAAIRY غير متواجد حالياً

ADEL AL SHAAIRY is just really niceADEL AL SHAAIRY is just really niceADEL AL SHAAIRY is just really niceADEL AL SHAAIRY is just really nice

انا اسف جدا ياميسون على التاخير واشكرك على ثقتك الغالية - انا الحقيقة معلوماتى محدودة عن السانديرو وعن الرينو عموما - وطبعا اتمنى لك احلى عربية وربنا يوفقك فى اختيارك .
قديم 29-08-2012, 08:29 PM

myson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ADEL AL SHAAIRY مشاهدة المشاركة

انا اسف جدا ياميسون على التاخير واشكرك على ثقتك الغالية - انا الحقيقة معلوماتى محدودة عن السانديرو وعن الرينو عموما - وطبعا اتمنى لك احلى عربية وربنا يوفقك فى اختيارك .
شكرا جداااااا لحضرتك والله المستعان
قديم 01-09-2012, 12:07 AM
ali farouk ali farouk غير متواجد حالياً

ali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant future

والله يا أستاذه أنا ركبت العربية مع واحد معرفة وكان بيشكر فيها جدا وفعلا العفشة ناعمة وواسعة جدا من جوه والشنطة رهيييييبة ولما سألته على حكاية المساعدين اللى بيزيقوا قاللى كان فى الأول بس ولما عمل بيها الألف الصوت أختفى نهائى وفعلا لما ركبت معاه مسمعتش أى صوت وخامات العربية والله جميلة وسهلة جدا فى التنظيف

الأحراريبكوا شهدائهم ...والعبيد يبكوا جلاديهم
قديم 01-09-2012, 01:04 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ali farouk مشاهدة المشاركة

والله يا أستاذه أنا ركبت العربية مع واحد معرفة وكان بيشكر فيها جدا وفعلا العفشة ناعمة وواسعة جدا من جوه والشنطة رهيييييبة ولما سألته على حكاية المساعدين اللى بيزيقوا قاللى كان فى الأول بس ولما عمل بيها الألف الصوت أختفى نهائى وفعلا لما ركبت معاه مسمعتش أى صوت وخامات العربية والله جميلة وسهلة جدا فى التنظيف
شكراااااااااااا لحضرتك