العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مصر بايكرز

مصر بايكرز قسم الدراجات النارية - موتوسيكلات - صور دراجات - استعراضات - احدث موديلات الدراجات - اشهر القائدين - مناسبات وانشطة الدراجات النارية فى مصر والعالم Masr Bikers

قديم 27-11-2010, 03:46 PM
tamertamer tamertamer غير متواجد حالياً

tamertamer will become famous soon enough
افتراضي رد: دعوه عامه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherif_eletr مشاهدة المشاركة

اجيب 250 فاير ولا 400 عادة ؟
الحالة الافضل هى المقياس سعنى لو 400 حالة تعبانة 250 حالة افضل يبقا تروح للافضل لاكنى شايف ان فرصة انك تلقى 250 فير نضيفة افضل على اساس ان 400 العادة قليلة اوى لما بتيجى حالة حلوة بقلها 21 سنة لاكن 400 افضل بصراحة
قديم 27-11-2010, 05:32 PM
الصورة الرمزية Jack Box
Jack Box Jack Box غير متواجد حالياً

Jack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamertamer مشاهدة المشاركة

ياعم نام انا بس مردتش اعمل معاك وانت عارف انا ممكن اعمل فيك اة وانا هلبس شورت كمان وعايز اقول حاجة ولا عاش ولا كان اللى يقدر ينزل شعرة من راسى انساء يا هشام

ماشى ياعم كدة تروحو ولا حتى تقولو ماشى حسابك معاية بعدين على العموم اعت انا ومحمود بتاع 3 او 4 سعات نتكلم شوية واعدنا نجرى حبتين مكنش عايز يجرى خالص خليتة يجرى شوية واخد كبسولة الشجاعة هو بس عايز حبة مومرسة ويبقا تمام
ههههههههههههههههههههههههه ههههه اولا هرد عليك حاجه حاجه
يابني بلاش انا عشان انا مر اوي انا لو حبيت العب معاك هخليك تنزل تبيع البايك بتاعك في سوق الزلط وانا مش بسخن بسهوله ياتيمو لكن لو سخنت عندك عمور اساله انا خليت واحد بتاع 1000 جكسر بال900 القديمه خليته يعيط علي اكتوبر
تاني حاجه انا وخالد كنا مروحين بس يظهر ال900 شعشعت معاه وقولنا نضرب ادرينالين وقالي انا هروح لوليد تيجي قولتله تعالي وقابلنا عمك حماده بالبايك الجديد وقعدنا شوية في شويه كساتم حلوه وريسات عاليه
وعمك محمود ده راجل محترم زيك كده ياتيمو ولينا مقابله تانيه ان شاء الله
شوفت بقي ختام اليوم ايه اللي حصل ؟؟؟
نزلت امبارح شميت ريحه بنزين جامده نزلت لاقيت البايك عامل بي بي بنزين واتاري حنفيه البنزين طارت معرفش ازاي اتخلعت من مكانها
انا عند سيد بقي النهارده

قديم 27-11-2010, 10:01 PM
دكتور رعد دكتور رعد غير متواجد حالياً
من انا؟: عبدالرحمن
التخصص العملى: طالب جامعى بس كبير حبتين
هواياتي: ركوب البايك , القراءه .

دكتور رعد is just really niceدكتور رعد is just really niceدكتور رعد is just really niceدكتور رعد is just really niceدكتور رعد is just really nice

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Jack Box مشاهدة المشاركة

نزلت امبارح شميت ريحه بنزين جامده نزلت لاقيت البايك عامل بي بي بنزين واتاري حنفيه البنزين طارت معرفش ازاي اتخلعت من مكانها
انا عند سيد بقي النهارده
لالا الف سلامه عليها وهى عامله ايه دلوقتى يارب تكون قامت بالسلامه
وكده يامعلم يبقى اكيد اتحسدت وخدت عين كبيره خالص لما تيجى عندنا نبقى نرقيك انتا والبايك
هههههههه

لحظة يصاحبى ان تغفلا الف ميل زاد بعد المنزلى

قديم 27-11-2010, 10:20 PM
tamertamer tamertamer غير متواجد حالياً

tamertamer will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Jack Box مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه ههههه اولا هرد عليك حاجه حاجه
يابني بلاش انا عشان انا مر اوي انا لو حبيت العب معاك هخليك تنزل تبيع البايك بتاعك في سوق الزلط وانا مش بسخن بسهوله ياتيمو لكن لو سخنت عندك عمور اساله انا خليت واحد بتاع 1000 جكسر بال900 القديمه خليته يعيط علي اكتوبر
تاني حاجه انا وخالد كنا مروحين بس يظهر ال900 شعشعت معاه وقولنا نضرب ادرينالين وقالي انا هروح لوليد تيجي قولتله تعالي وقابلنا عمك حماده بالبايك الجديد وقعدنا شوية في شويه كساتم حلوه وريسات عاليه
وعمك محمود ده راجل محترم زيك كده ياتيمو ولينا مقابله تانيه ان شاء الله
انا عند سيد بقي النهارده
الطريق موجود وعيزين نتفرج مش كل واحد بيرفع بالموتسكل بيعرف يسوق الخبرة بردو اتعلم منى وانا هعمل نفسى مش واخد بالى ماشى يا هتش
اسكت عشان انا خت مقلب انبارح جامد اوى رحت للمكنيكى بتاعى عشان حوار البلية دية ما حدث كان يفوق تصورى
1- البلية
2- الجنزير بوش وهيتغير
3- الترس الامامى سنونة لما الجنزير باظ فضل ياكل فية وراح فى خبر كان
دفعت فلوس اد كدة جبت جنزير يبانى اصلى وجبت ترس استيراد والمصنعيات وكدة ونضفت فلتر الهواء وكان عندى مشكلة فى المرش طلعت فى سلك عايز يركب كويس وكمان خرطوم البنزين بتاع التنك كان متهالك خالص غيرتة بردو وحبت نضافة عامة وخلصت على 12 ونص بليل بصراحة الترس غلبنى لما جبتة وانت عارف انا مش هسيب الموتسكل تانى ابدا خليتة فاتح لما خلصت ولسة انا الصبحية كنت بعمل فى العربية الصيانة الدورية بتعتها بس اصراحة الموتسكل رجع تانى زى الاول اول واخر مرة اهمل فى حاجة ادى اخر الطتنيش على حاجة فى الموتسكل
انا بجد خلاص جبت اخرى
يعنى الاول الترخيص
وبعد كدة الكوتشات
وبعد كدة البطرية تعيش انت
وادى كمان الجنزير والترس
كلة فى شهر11
على العموم ادى اخرت الاهمال
ولسة كنت عايز اروح اظبت الفيبر بس خليها على اول الشهر لحسن المذنية باظت على الاخر
قديم 28-11-2010, 04:25 AM
الصورة الرمزية Jack Box
Jack Box Jack Box غير متواجد حالياً

Jack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamertamer مشاهدة المشاركة

الطريق موجود وعيزين نتفرج مش كل واحد بيرفع بالموتسكل بيعرف يسوق الخبرة بردو اتعلم منى وانا هعمل نفسى مش واخد بالى ماشى يا هتش
اسكت عشان انا خت مقلب انبارح جامد اوى رحت للمكنيكى بتاعى عشان حوار البلية دية ما حدث كان يفوق تصورى
1- البلية
2- الجنزير بوش وهيتغير
3- الترس الامامى سنونة لما الجنزير باظ فضل ياكل فية وراح فى خبر كان
دفعت فلوس اد كدة جبت جنزير يبانى اصلى وجبت ترس استيراد والمصنعيات وكدة ونضفت فلتر الهواء وكان عندى مشكلة فى المرش طلعت فى سلك عايز يركب كويس وكمان خرطوم البنزين بتاع التنك كان متهالك خالص غيرتة بردو وحبت نضافة عامة وخلصت على 12 ونص بليل بصراحة الترس غلبنى لما جبتة وانت عارف انا مش هسيب الموتسكل تانى ابدا خليتة فاتح لما خلصت ولسة انا الصبحية كنت بعمل فى العربية الصيانة الدورية بتعتها بس اصراحة الموتسكل رجع تانى زى الاول اول واخر مرة اهمل فى حاجة ادى اخر الطتنيش على حاجة فى الموتسكل
انا بجد خلاص جبت اخرى
يعنى الاول الترخيص
وبعد كدة الكوتشات
وبعد كدة البطرية تعيش انت
وادى كمان الجنزير والترس
كلة فى شهر11
على العموم ادى اخرت الاهمال
ولسة كنت عايز اروح اظبت الفيبر بس خليها على اول الشهر لحسن المذنية باظت على الاخر
مين قالك اني بعرف اسوق اصلا والرفع ده مجرد دعابه مش اكتر انا ولا بعرف ارفع ولا بعرف اسوق ولا بعرف اعمل اي حاجه انا لسه متعلم السواقه من يومين ياعم تامر عايزين نتعلم منك كده ونشوف منك شويه دريفتات علي برنيهات علي باكس فرانس وتقفيل امبير في 11 ثانيه ونشوفك كده وانتا بتعمل مناورات في السريع والبطيء واهو تعلمنا كده ياعم تامر لاحسن الواحد حاسس انه صفر علي الشمال جمبك بصراحه

معلش ياعم علي البايك لازم تفتح بقها لانك اهملتها ونفضت لحاجات كتيره اوي وخلي بالك ان كل حاجه بتبوظ بيبقي ليها علاقه بحاجه تانيه يعني مش بتبوظ لوحدها وبصراحه انا رايي تخلص منها وتسلكها وتجيب حاجه تاني احسن حاول بقي تزيت الجنزير كل كام يوم عشان ميقفش علي البلي ويعمل نفس الحوار