العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى

Hyundai هيونداى Hyundai General Discussion Forum هيونداى من انجح الشركات الكورية وازاد نجاحها وانتشارها بعد ان ضمت اليها شركة كيا الكورية ايضاً من اهم موديلاتها ( اكسيل - فيرنا - اكسنت - ماتريكس - النترا - سوناتا - جينسيس )

قديم 16-08-2012, 03:01 AM
beizosayed beizosayed غير متواجد حالياً

beizosayed is on a distinguished road
افتراضي فيلوستر ام النترا

شوارع مصرمن بلعات وتكسير تمشي عليها فيلوستر ولا متنفعش وهل النترا افضل نها فالشوارع من ناحيه العفشه واستحمال الطرق المصريه العالميه وبالنسبه للعزل ايهما افضل ارجو اني الاقي اجابه لاني محتاجها بسرعه وشكرا
قديم 16-08-2012, 03:36 AM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute
افتراضي رد: فيلوستر ام النترا

والله انا عن نفسى لا دى ولا دى تنفع
قديم 16-08-2012, 05:16 AM
mustafa811 mustafa811 غير متواجد حالياً

mustafa811 has a spectacular aura aboutmustafa811 has a spectacular aura about

مظبوط فعلا و ربنا معاك لانك شكلك عاوز عربية سبور .. انا شخصيا افضل السوبارو عليهم من حيث الكفاءة و النضافة و ال finishing .. عندك كيا سبورتاج و سول ده لو عاوزها عالية .. على فكرة السوبارو لو مأمن عليها ماتقلقش من ناحية قطع الغيار .. و التويوتا برده كويسة

انا معايا النترا الجديدة و زي الفل من ناحية الميكانيكا لكنها برده ماتعتبرش عالية عن الارض و خصوصا في مصر بلد المطبات ال بتتبنى على شكل هرم .. من ساعة ما جبتها و ماحكتش بصراحة غير في المطبات الوسخة حوالي مثلا ١٠ مرات من ٢٠٠ مرة

عندك برده الفورد فوكاس تحفة و جميلة جدا
قديم 16-08-2012, 05:41 AM
الصورة الرمزية khaled_1993m
khaled_1993m khaled_1993m غير متواجد حالياً
من انا؟: DR. Khaled Hussein Isamil
التخصص العملى: طالب طب
هواياتي: السيارات

khaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud of

هما اولا ملهمش علاقة ببعض من ناحية الاستخدام لاني دي رياضية اوي في الشكل و الصالون و التانية عائلية اكتر
لكن انا بصراحة مش بفضل دي و لا دي لاني الفولستر بحس اني تمنها غالي اوي عليها و الالنترا لا قدر الله يعني اي خابطة صغيرة فيها بدخلك في متاهات عشان الشغل الكتير اللي في الصاج بره بس بتمن القيلوستر ممكن تجيب حاجات كتير ليه مش بتفكر فيهم !!!!!

شباب و قوة و غرور و فتنة و تسويف في التوبة حتي جاءت لحظات الوداع الاخيرة

قديم 16-08-2012, 12:26 PM
beizosayed beizosayed غير متواجد حالياً

beizosayed is on a distinguished road

طيب تنصحوني بايه ومتكنش اغلى من الفيلوستر اوتوماتيك البيزك