العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA

شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA شيري اسبرانزا CHERY SPERANZA شركة شيرى الصينية من اكبر الشركات الصينية بدات تستعين بتصميمات ايطالية وتقنيات متعددة لتقديم سيارات تجمع بين الاقتصادية والجمال تصنع بعض موديلاتها فى مصر تحت اسم اسبيرانزا ومن اشهر الموديلات اسبيرانزا تيجو - M11 - A516 - A620 -QQ - A11 - A15 -A3

قديم 14-11-2010, 01:43 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اية هو رأيك فى اسبرانزا؟؟؟؟؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Eng . Mano مشاهدة المشاركة

استاذ باسم و استاذ علاء لاشكر على واجب . و اجبنا هنا انا و انت و كل ملاك اسبرانزا اننا نجاوب على الاسئلة دى علشان نوضح معلومات و حاجات عن العربية غايبة عن ناس كتيييييييير جدا من اللى بيهاجموا العربية بدون اى دليل او حتى انهم يركبوها . يعنى انا لما حجزت العربية و قولت لقرايبى و معارفى هاجمونى جامد و قالولى انت بترمى فلوسك فى الارض ، فسألتهم هو حد فيكوا ركب العربية ؟؟ قالولى لأ بس بنسمع عنها كده !!!! طيب خلاص طالما انت بتسمع و ماشفتش حاجة بعنيك يبقى ماتهاجمش عربية ناجحة بالفعل و جميلة جدا ، بس للاسف التوكيل هو اللى مبوظ سمعتها و مش بيهتموا بموضوع الصيانات .
فعلشان كده لازم فعلا نقول رأينا عن العربية كمجربين لها ، لتوضيح صورتها . لان طبعا كلامنا ده ممكن يكون سبب ان واحد يكون عايز يجيب العربية بس متردد ، فلو قرأ الكلام ده من اصحابها نفسهم مش من ناس سامعة ممكن يجيبها . و ياريت ده يبقى الهدف فى كل اقسام المنتدى مش هنا فى قسم الاسبرانزا فقط ، علشان توصيل المعلومة من المجرب اخير طبعا من توصيلها عن طريق الشائعات و السمع .. و مرة تانية مشكور استاذ باسم على المواضيع الجميلة دى ؛
والله يابشمهندس انا اللى عايز اشكرك جدا جدا على مشاركاتك ومواضيعك الفعالة اللى بجد ودون اى مبالغة تعتبر احيانا اكثر اهمية من الموضوع نفسة فتقبل منى خالص تحياتى واشكرك جداجدا وكل سنة وحضرتك طيب

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 14-11-2010, 04:08 PM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

والله يابشمهندس انا اللى عايز اشكرك جدا جدا على مشاركاتك ومواضيعك الفعالة اللى بجد ودون اى مبالغة تعتبر احيانا اكثر اهمية من الموضوع نفسة فتقبل منى خالص تحياتى واشكرك جداجدا وكل سنة وحضرتك طيب
استاذ باسم ياراجل يا سكره انت .
سيبك من اى كلام يصدر عن غير الفاهمين لواقعنا الحاضر . ماحنا عارفين طبيعة غالبية شعبنا . ( كلامنجيه ) وخلاص .. فاهمين او مش فاهمين انما نفتى وبس .
وكل سنه وانتم كلكم بخير وطيبين . وربنا يوعدنا كلنا بالحج انشاء الله .

Saif El Deen
قديم 14-11-2010, 07:09 PM

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

استاذ باسم ياراجل يا سكره انت .
سيبك من اى كلام يصدر عن غير الفاهمين لواقعنا الحاضر . ماحنا عارفين طبيعة غالبية شعبنا . ( كلامنجيه ) وخلاص .. فاهمين او مش فاهمين انما نفتى وبس .
وكل سنه وانتم كلكم بخير وطيبين . وربنا يوعدنا كلنا بالحج انشاء الله .

اميييين يارب وشكرا لذوق حضرتك يااستاذ سيف

قديم 14-11-2010, 10:12 PM
الصورة الرمزية ابن فنان
ابن فنان ابن فنان غير متواجد حالياً

ابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to all

الف الف شكر علي المجهود
قديم 15-11-2010, 11:36 AM

العفو ياسيدى