العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA

شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA شيري اسبرانزا CHERY SPERANZA شركة شيرى الصينية من اكبر الشركات الصينية بدات تستعين بتصميمات ايطالية وتقنيات متعددة لتقديم سيارات تجمع بين الاقتصادية والجمال تصنع بعض موديلاتها فى مصر تحت اسم اسبيرانزا ومن اشهر الموديلات اسبيرانزا تيجو - M11 - A516 - A620 -QQ - A11 - A15 -A3

موضوع مغلق

قديم 05-05-2010, 02:14 AM
الصورة الرمزية monytork
monytork monytork غير متواجد حالياً

monytork will become famous soon enoughmonytork will become famous soon enough
السادة ملاك اسبرانزا الكرام .. الإجابة عن إستفساراتكم الفنية

السلام عليكم ورحمة الله
اود ان اقدم خدماتى للجميع بكل ما يتعلق السارة اسبرانز بجميع الفئات حيث انى اعمل مهندس صيانة داخل توكيل ابو الفتوح
ومن لدية اى سؤال يتفضل
ptmnlo123per122
رجاء من الادارة التثبيت
شكرا

://www.facebook.com/group.php?gid=11332752537 4809&v=wall
(¸.·'´ (¸.·'´*¤* `'·.¸) `'·.¸)

(¯`v´¯)
`·.¸.·´

¸.·´¸.·¨) ¸.·¨)
(¸.·´ (¸.·´ (¸.·¨¯

أسأل استشير كل ما يخص اسبرانزا
مهندس / ايمن ترك
0100375599

التعديل الأخير تم بواسطة حازم شاهين ; 11-05-2010 الساعة 07:35 PM
قديم 05-05-2010, 11:41 AM
الصورة الرمزية odaoda
odaoda odaoda غير متواجد حالياً
التخصص العملى: هندسة مدنية

odaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant future
افتراضي رد: السادة ملاك اسبرانزا الكرام

مشاكل الام 11
انا خايف اجيبها لان معظم الاعضاء الى معاهم العربية دى نصحو بان الى عاوز يشترى يصبر حبة

العيوب الاتية
1- نسقيف الموتور
2- سحب الموتور
3- تزيق زجاج العربية وتخبيطة فبعض
4- فرامل العربية بها صوت صفارة شديد
ارجو الرد على كل نقطة على حدا واكون شاكر ليك جدا
بس ارجوك متقوليش دى حالات فردية لانها حالات عامة وللاسف راحوا التوكيل ومبيتصلحش حاجة
وانا شاكر ليك جدا على اهتمامك يا بشمهندس

اخوك محمود
قديم 05-05-2010, 01:08 PM
الصورة الرمزية rotana_cinemaa
rotana_cinemaa rotana_cinemaa غير متواجد حالياً

rotana_cinemaa is a glorious beacon of lightrotana_cinemaa is a glorious beacon of lightrotana_cinemaa is a glorious beacon of lightrotana_cinemaa is a glorious beacon of lightrotana_cinemaa is a glorious beacon of light

والله يا باش مهندس يبقي كتر خيرك لو قولتلنا حل المشاكل دي ايه عشان بصراحة سمعة أسبرانزا وسمعة العربية وسمعة مهندسين وعاملين الشركة كلها في خطر مهو العيب ياعيب العربية يا عيب تجميع وتصنيع وتقفيل العربية عند حضرتك أستعداد ترد عليا برد واقعي وتقولي المشكلة فين والحل ايه وشكرااااااااااااااااااا؟
قديم 05-05-2010, 06:53 PM
الصورة الرمزية fineart607
fineart607 fineart607 غير متواجد حالياً
من انا؟: mahmoud
التخصص العملى: جيولوجى
هواياتي: السيارات - رسم -

fineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond repute

يا ريت ترد علينا بصدق لاننا فعلا محتاجيين صدق وانسان صادق
العربيه دى خسارة والله والله
انا بحبها جدا وبكرها جدا
قديم 05-05-2010, 08:14 PM
الصورة الرمزية ahmed turbo 1
ahmed turbo 1 ahmed turbo 1 غير متواجد حالياً

ahmed turbo 1 has a reputation beyond reputeahmed turbo 1 has a reputation beyond reputeahmed turbo 1 has a reputation beyond reputeahmed turbo 1 has a reputation beyond reputeahmed turbo 1 has a reputation beyond reputeahmed turbo 1 has a reputation beyond reputeahmed turbo 1 has a reputation beyond reputeahmed turbo 1 has a reputation beyond reputeahmed turbo 1 has a reputation beyond reputeahmed turbo 1 has a reputation beyond reputeahmed turbo 1 has a reputation beyond repute

انا عندي اسبرانزا a113 موديل 2010 العربيه للاسف كلها عيوب
موضوع مغلق