العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 21-12-2011, 12:07 PM
تامر ديزل تامر ديزل غير متواجد حالياً

تامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حقير يقتل فقير ليرضي غشيم بتأييد من غبي !

بالعقل ياجماعه راجعوا الموضوع من اوله الفريق بتاعكم هوا اللي بدأ بالشتيمه وقال غبي ... يبقى لازم يكون فيه رد فعل .. بطلوا تشتمونا واحنا هنبطل نرد ونبقى حبايب
فيه سؤال كمان لو يريحكم اننا معدناش نرد عليكم خالص ونسكت خالص ونسيبكم تقولوا وجهة نظركم انتوا بس قولولنا واحنا نسكت .... ونعمل مواضيع مع نفسنا نرد على بعض بعيد عنكم وخلاص
بس بذمتكم هيبقى الحوار ليه طعم من غيرنا ؟
روقوا بقى ياجماعه ونبدا صفحه جديده
قديم 21-12-2011, 12:28 PM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute

هيا دي مربط الفرس إني بقى فيه إحنى وإنتوا وهما والناس التانيين.
كان الله في عون الجميع.

قديم 21-12-2011, 01:02 PM
تامر ديزل تامر ديزل غير متواجد حالياً

تامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_eslam_66 مشاهدة المشاركة

هيا دي مربط الفرس إني بقى فيه إحنى وإنتوا وهما والناس التانيين.
كان الله في عون الجميع.
انا اسف اذا كنت بستخدم كلمة احنا وانتوا كتير اليومين دول .... بس انا ما اقصدش تقسيم ولا حاجه انا اقصد ان فيه وجهتين نظر مختلفتين وخرجنا من الاختلاف في الراي الى التراشق ... وبعد شويه ناس سابت الموضوع الاصلي ومسكت في التراشق .... لحد ما بقينا احناوانتوا وهما ودولم ودوكهم ....
المفروض اننا لما نختلف نبقى زي المجموعه اللي راكبه ميكروباص مثلا وعاوزين يروحوا اسكندريه ناس تقول نمشي زراعي وناس بتقول لا نمشي صحراوي بس في الاخر هدفنا واحد ومختلفين على طريقة التنفيذ
الله يخرب بيت المجلس العسكري اللي الناس ملبسينه فينا ظلم وقاعدين يتهمونا ببلاويه
قديم 21-12-2011, 01:50 PM
corsair
Guest

هيه هتقلب بغم في الاخر يا جماعه علشان خاطر ربنا كل واحد يحتفظ برأيه لنفسه بدون فرضه علي الاخر وتخوين بعض مش عايزين يكون في احتقان داخلي بين الاعضاء وبعضها احنا هنا مش بصدد التحقيق في اللي بيحصل سيبوا التحقيقات تاخد مجراها وان شاء الله كل حاجه هتعدي علي خير ولازم نهدي علشان نعرف مين اللي بيندس في الزحمه ويحرق البلد الناس ديه بتنتظر بفارغ الصبر اي اعتصام او اي مظاهره علشان يقدرو يعملوا اللي هما عايزينه واحنا نفضل نضرب كف علي كف في الاخر ومش هنعرف مين اللي عمل ده كله

فاانا بطالب بغلق كل المواضيع السياسية عدا مواضيع توثيق ثورة 25 يناير المجيده ومسح ايقونة موضوع جديد من قسم ثورة 25 يناير لان القسم ده مش هيبقل بأن يبقي في تخوين ما بين الاعضاء اللي كلهم وقفوا مع بعض ضد الفساد وياريت نسيب بقا البلد تهدي شوية من اللي فيه
قديم 21-12-2011, 02:48 PM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute

لا تراشق ولا تخوين زي ما أ.تامر ما قال هيا في الآخر إختلاف على الوسيلة وكلنا هدفنا واحد.