العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > برليانس Brilliance

برليانس Brilliance بريليانس Brilliance من الشركات الصينية الجديدة التى حققت نجاحاً كبيراً فى فترة صغيره نتجية تعاونها مع الشركة البافارية وتقديمها لموديلات بجودة متميزة وتصميمات حديثة اوروبية الطابع BS6 -BS4 - BC3 - FRV - سبليندور

قديم 10-01-2012, 10:49 AM
moh_amary moh_amary غير متواجد حالياً

moh_amary will become famous soon enough
افتراضي FSV العربية اللي شلت اللي حاجزها

بسم الله الرحمن الرحيم

اولا انا حاجز العربية د ي

ثانيا : العربية دي سببت غضب لكل الناس اللي حجزاها يعني ولا حد لسه استلمها و لا عرف امتي هيستلمها و لاحتي جايه ولا مش جايه عربية تضايف فعلا و بعدين كمان التوكيل ده بارد خالص عمال يكدب علي الناس و يأجل في العربية و الناس منتظره وولاحاجه حصلت بجد عربية تضايق و تغيظ
و سمعنا ان العربيات وصلت و استمر سيناريو التلاعب بالالفاظ انا المانيوال بس اللي جات و الاتوماتك بعد 15 يوم ولاحد عارف جت ولا ما جتش ولا أي حاجه. حد مثلا صور العربيات لما جت ؟ ولا سمع عنها ؟وبعدين تسمع ان الامكانيات الجديده تقل عن القديمه

والله حاجه تغيظظظ و تشل كمان و توكيل كاااذب

ياريت ندور علي بدائل وننساها
قديم 10-01-2012, 11:01 AM
الصورة الرمزية ahmed_eng2001
ahmed_eng2001 ahmed_eng2001 غير متواجد حالياً

ahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: FSV العربية اللي شلت اللي حاجزها

اسمحلى اقولك ... ايه الى يصبرك على توكيل بيتلاعب بالناس بالشكل ده ...
هو التوكيل بيتنطط على الناس ليه ؟؟؟
الغريب ان التوكيلات المحترمة مش بتكدب و لا بتتنطط على الناس ... و بتعامل الناس باحترام جدا ... عمرك سمعت انا توكيل مرسيدس عامل الناس وحش ؟!! انا مش بلوم حضرتك .. الموضوع مضايقنى فى العموم
اللهم اعفوا عنا
قديم 10-01-2012, 02:19 PM
amr rady amr rady غير متواجد حالياً

amr rady has a spectacular aura aboutamr rady has a spectacular aura aboutamr rady has a spectacular aura about

والله انا كنت واحد من الناس الي كانو هايتجننو علي frv cross
بس بعد الي سمعتو عن التوكيل والاكاذيب الي بتحصل يا راجا انا بكلمهم من شهر
مارس 2011 ودخلين علي مارس 2012 ولسة العربيه ماوصلتش
وسمعت اني الاوبش قل كتير مثلا الزجاج الي ورا مانويل مش كهرباء
الموتور اتغير بقي اتحاد اوروبي تقريبا والله اعلم وفي الاخر ان شاء الله هاستخير ربنا في اسبرانزا m12 احلي واكبر وعاليه عن الارض وفول اوبشن وسعرها اقل وقطع غيارها علي الرصيف وموتورها تويوتا او ميتسوبيشي لانسر يعني احلي من جميع الجهات غير شكلها الجامد والله احلي كتير
قديم 20-01-2012, 10:11 PM
asaadawi asaadawi غير متواجد حالياً

asaadawi will become famous soon enoughasaadawi will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr rady مشاهدة المشاركة

والله انا كنت واحد من الناس الي كانو هايتجننو علي frv cross
بس بعد الي سمعتو عن التوكيل والاكاذيب الي بتحصل يا راجا انا بكلمهم من شهر
مارس 2011 ودخلين علي مارس 2012 ولسة العربيه ماوصلتش
وسمعت اني الاوبش قل كتير مثلا الزجاج الي ورا مانويل مش كهرباء
الموتور اتغير بقي اتحاد اوروبي تقريبا والله اعلم وفي الاخر ان شاء الله هاستخير ربنا في اسبرانزا m12 احلي واكبر وعاليه عن الارض وفول اوبشن وسعرها اقل وقطع غيارها علي الرصيف وموتورها تويوتا او ميتسوبيشي لانسر يعني احلي من جميع الجهات غير شكلها الجامد والله احلي كتير
توكيل البريليانس حرامية ولبط ع الاخر
انا زي كتير غيري كنت حاجز اف اس في
ورحت جبت ليفان 620 روووووعه
وبنفس التمن وامكانيات اعلى
توكيل البافاريه كدابين وبلطجيه
وكانوا هيضربونا لما رحنا نسترجع المقدم لانهم خلفوا الموعد اكتر من مرة
واتشحططنا كتير بين القطامية الادارة الماليه في مصر الجديدة
واخيرا اخدنا شوية شباب ودخلنا عليهم بصدورنا
ساعهتا رجعوا الفلوس زي الجزم
فعلا ناس معندهاش دم ولا ضمير
للأسف
قديم 22-01-2012, 06:00 AM
mms mms غير متواجد حالياً

mms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant future

مفيش توكيل خيره على حد عشان يتنطط عالناس , بل بالعكس الناس هى اللى خيرها على التوكيل لان اى توكيل من غير ثقه الناس لا شيئ ...الناس باقبالها على توكيل معين هى اللى بتخليه له اسم وكيان ......فلما التوكيل يتنطط عالناس الناس هتبعد عنه ويبقى ملوش اى لازمه .....وادامنا توكيل بريليانس اهوه الناس عماله تسحب فلوسها واحد ورا التانى ..وعندك وكيل جاك بسبب غلطه خلا سياره من اروع ماانتجت الصين ولا حد يعرف عنها حاجه ..خليه يشرب...بصوا يا احباب انا راى ماننظرش للتوكيل كاسم وانما ننظرله كفعل عالطبيعه هو ده المهم ......يعنى مثلا وكيل ليفان زى ما هو واضح فى المشاركات يبدو انه وكيل محترم رغم انه اقل شهره ...وشوفنا قبل كده انه كلف نفسه ورد على احد الشكاوى رد مقنع وقوى والبتالى يبقى وكيل جيد ...مش زى اغلب التوكيلات التانيه الناس عماله تهاتى ولا حد سائل ....يجب من الان فصاعدا ان نغير مفاهمنا حول افضليه وكيل عن غيره ....فنقول ان الافضليه للوكيل الاحسن وليس الاشهر .