العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 27-09-2011, 02:06 AM
mf mf غير متواجد حالياً
---------

mf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond repute
افتراضي الشعب بيكره المجلس العسكري

طيب المشير بيعمل ايه في وسط البلد بدون حراسه ؟؟؟
قديم 27-09-2011, 02:19 AM
تامر ديزل تامر ديزل غير متواجد حالياً

تامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الشعب بيكره المجلس العسكري

بيعمل ايه ؟ الله اعلم
انما بدون حراسه دي واسعه حبتين
قول تلات خمستاشر تلتميت حبه
اكيدالمكان كان مترشق تحريات ومخبرين
قديم 27-09-2011, 02:33 AM
الصورة الرمزية Ahmed Anwer
Ahmed Anwer Ahmed Anwer غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Interior designer
هواياتي: Arts

Ahmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond repute

لم أكن أنتوي التفسح في وسط البلد ولن أقوم بالتفسح مرة أخري واطالب بأن تكون الفسحة مرة واحدة علشان البدلة لسه شاريها والنبي والله الموفق

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نحن أطيب شعوب الأرض ننتخب «فوزى» فينجح «فهمى» ويقسم «عوض» اليمين

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

يعنى ايه كوكاكولا زيرو: يعنى المشير يلبس مدنى وإحنا نلبس عسكرى

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

وطبعاً كل ما حد يقابله ويسلم عليه يقوله "ماعنديش معلومات" ههههههه

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

لما جورج اسحاق يربي دقنه ... والمشير يلبس مدني .... يبقى أنت اكيد ف مصر

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ادام طنطاوى نزل بالبدله "ان بابلك" و مفيش عنده "فيلينج" و الجيش و الشعب ايد واحده.. يبقى سووووووو وات

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

عايزنها مدنية هلبسلكو البدلة المدني .. عايزنها اسلامية هلبس شيخ شفتو انا مشير ديمقراطي ازاي؟؟؟

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ارفع راسك فوق .. شايف العصفورة

نزل يوم الإثنين عشان الحلاقين قفلين قال لما يحلق للشعب كله و يعمل اللي علي مزاجه

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

طب احنا عايزين رئيس فلاح... الصديري والكلصون بقى

المشير: عليا الطلاق انا مدني .. بصوو.. انا مدني .. مدني انا ولا مش مدني البدلة دي ايييه؟؟ مدني اهي الطم ياناس؟ انا مدنيييي

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ابتسامة رصد | كتب : عمــار ياسر :
*يعني المشير ينزل يتفسح زي أي حد في جولة مفاجئة وما حدش يعرف عنها أي حاجة حتى حراسه الشخصيين
*يعني تشاء الأقدار إن مصوري التلفزيون الرسمي المصري البتنجاني يكونوا بالصدفة البحتة في نفس المكان نازلين يتفسحوا في وسط البلد هما كمان
*يعني المذيع المصري إللي عرض الفيديو يتحدث بعفوية باينة وواضحة جداً عشان يقول دون أي ترتيب ولا حتى تحضيير !! "المشير طنطاوي يصلح لرئاسة الجمهورية في المرحلة القادمة"
ومن الآخر أنا كده
أنا إسبرايت

المدنى مش بس بـــ بدلته المدنى برعايته للمخلوع فى ازمته .!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مذيع التليفزيون المصرى : المشير طنطاوى يصلح لرئاسة الجمهورية فى المرحلة القادمة

ثورة مصر ... عندنا دراما غير أي دراما

عمر طاهر : يابديل وخايل فى البدلة .. نيمتنا بكام حقنة بنج .. خلى بالك الايام ندلة .. بكرة نشوفك بالترنج

كلنا خالد سعيد
مانشيتات محتملة للجرائد القومية غدا:
- "آلاف المواطنين يحيون المشير في زيارة مفاجئة لمنطقة وسط البلد"
- "الشعب للمشير: نثق في قيادتكم الحكيمة للمرحلة الانتقالية"
- "أحد أصحاب المحلات يستضيف المشير ويرتشف معه الشاي"
- "هتافات عفوية تدوي في وسط البلد أثناء زيارة المشير: استقرار استقرار .. انت صاحب القرار"
...
شاركوا معنا في صياغة عناوين الجرائد القومية غدا

المشير الحق هو من يثور ليقضي عالولاد..ثم يهدأ ليحكم البلاد

س: يوم ٢٦ سبتمبر سيادتك نزلت وسط البلد لابس مدني..هل نيتك فيها حاجة ؟ ج: انا مش فاكر أنا مش عارفني أنا مين أنا

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

الكاتب بلال فضل على تويتر : نهنئ المشير طنطاوي على البدلة الجديدة المدنية وبالنسبة لموضوع إنه يصلح لقيادة البلاد نحب نقول له إذا كنت تحب مصر حقا إنسى يافندم

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

والله الثورة دي بتطلع بحاجات .. بدلة طنطن .. بلوفر شفشق .. بورنس العادلي .. يا لعبك يا ثورة

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

بلال فضل : هو مين اللي اتفاجئ بالتاني المشير، ولا كاميرة التلفزيون، ولا البدلة ؟؟؟؟

تصريح لمصدر عسكري : يا جماعه الراجل كان نازل يحتفل بنزول ألبوم الهضبه

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

عاجل: البرادعي في كوبري القبة مرتديا البدلة العسكرية وابو اسماعيل فى الحسين مرتديا بدله القوات الجويه

كارلوس لاطوف لحقه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ;3873827747

كله منقوووول طبعا

قديم 27-09-2011, 02:41 AM
الصورة الرمزية mohamed selem
mohamed selem mohamed selem غير متواجد حالياً
التخصص العملى: جرافيك ديزين
هواياتي: الكمبيوتر و متابعه اخبار السيارات

mohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed Anwer مشاهدة المشاركة

لم أكن أنتوي التفسح في وسط البلد ولن أقوم بالتفسح مرة أخري واطالب بأن تكون الفسحة مرة واحدة علشان البدلة لسه شاريها والنبي والله الموفق

نحن أطيب شعوب الأرض ننتخب «فوزى» فينجح «فهمى» ويقسم «عوض» اليمين

يعنى ايه كوكاكولا زيرو: يعنى المشير يلبس مدنى وإحنا نلبس عسكرى

وطبعاً كل ما حد يقابله ويسلم عليه يقوله "ماعنديش معلومات" ههههههه

لما جورج اسحاق يربي دقنه ... والمشير يلبس مدني .... يبقى أنت اكيد ف مصر

ادام طنطاوى نزل بالبدله "ان بابلك" و مفيش عنده "فيلينج" و الجيش و الشعب ايد واحده.. يبقى سووووووو وات

عايزنها مدنية هلبسلكو البدلة المدني .. عايزنها اسلامية هلبس شيخ شفتو انا مشير ديمقراطي ازاي؟؟؟

ارفع راسك فوق .. شايف العصفورة

نزل يوم الإثنين عشان الحلاقين قفلين قال لما يحلق للشعب كله و يعمل اللي علي مزاجه

طب احنا عايزين رئيس فلاح... الصديري والكلصون بقى

المشير: عليا الطلاق انا مدني .. بصوو.. انا مدني .. مدني انا ولا مش مدني البدلة دي ايييه؟؟ مدني اهي الطم ياناس؟ انا مدنيييي

ابتسامة رصد | كتب : عمــار ياسر :
*يعني المشير ينزل يتفسح زي أي حد في جولة مفاجئة وما حدش يعرف عنها أي حاجة حتى حراسه الشخصيين
*يعني تشاء الأقدار إن مصوري التلفزيون الرسمي المصري البتنجاني يكونوا بالصدفة البحتة في نفس المكان نازلين يتفسحوا في وسط البلد هما كمان
*يعني المذيع المصري إللي عرض الفيديو يتحدث بعفوية باينة وواضحة جداً عشان يقول دون أي ترتيب ولا حتى تحضيير !! "المشير طنطاوي يصلح لرئاسة الجمهورية في المرحلة القادمة"
ومن الآخر أنا كده
أنا إسبرايت

المدنى مش بس بـــ بدلته المدنى برعايته للمخلوع فى ازمته .!

مذيع التليفزيون المصرى : المشير طنطاوى يصلح لرئاسة الجمهورية فى المرحلة القادمة

ثورة مصر ... عندنا دراما غير أي دراما

عمر طاهر : يابديل وخايل فى البدلة .. نيمتنا بكام حقنة بنج .. خلى بالك الايام ندلة .. بكرة نشوفك بالترنج

كلنا خالد سعيد
مانشيتات محتملة للجرائد القومية غدا:
- "آلاف المواطنين يحيون المشير في زيارة مفاجئة لمنطقة وسط البلد"
- "الشعب للمشير: نثق في قيادتكم الحكيمة للمرحلة الانتقالية"
- "أحد أصحاب المحلات يستضيف المشير ويرتشف معه الشاي"
- "هتافات عفوية تدوي في وسط البلد أثناء زيارة المشير: استقرار استقرار .. انت صاحب القرار"
...
شاركوا معنا في صياغة عناوين الجرائد القومية غدا

المشير الحق هو من يثور ليقضي عالولاد..ثم يهدأ ليحكم البلاد

س: يوم ٢٦ سبتمبر سيادتك نزلت وسط البلد لابس مدني..هل نيتك فيها حاجة ؟ ج: انا مش فاكر أنا مش عارفني أنا مين أنا

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

الكاتب بلال فضل على تويتر : نهنئ المشير طنطاوي على البدلة الجديدة المدنية وبالنسبة لموضوع إنه يصلح لقيادة البلاد نحب نقول له إذا كنت تحب مصر حقا إنسى يافندم

والله الثورة دي بتطلع بحاجات .. بدلة طنطن .. بلوفر شفشق .. بورنس العادلي .. يا لعبك يا ثورة

بلال فضل : هو مين اللي اتفاجئ بالتاني المشير، ولا كاميرة التلفزيون، ولا البدلة ؟؟؟؟

تصريح لمصدر عسكري : يا جماعه الراجل كان نازل يحتفل بنزول ألبوم الهضبه

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

عاجل: البرادعي في كوبري القبة مرتديا البدلة العسكرية وابو اسماعيل فى الحسين مرتديا بدله القوات الجويه

كارلوس لاطوف لحقه

كله منقوووول طبعا
ههههههههههههههههههههههههه هههه
ههههههههههههههههههههههههه ههههه
ههههههههههههههههههههههههه هههههه
ههههههههههههههههههههههههه ههههههه
جامدين اخر حاجه ههههههههههههههههههههههههه ه

قديم 27-09-2011, 02:50 AM
الصورة الرمزية Ahmed Anwer
Ahmed Anwer Ahmed Anwer غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Interior designer
هواياتي: Arts

Ahmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond repute

فيديو أطول للزيارة التاريخية ،،

مذيع التلفزيون المصري: عدم نزول المشير بالملابس العسكرية له دلالة .. والضيف: ذلك له دلالة بالغة الأهمية أن هذا الرجل قائد يتمتع بصفات القادة الكبار .. مذيع التلفزيون المصري: السبب الرئيسي للقيام بهذا السبق ان نثبت أن الإعلام والتلفزيون المصري لديه القدرة أن ينفرد بالسبق عن الفضائيات الآخري !!

غالبا التليفزيون المصري بيضرب الودع !!!!!!